Grace Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1701 Skrevet 27. februar 2008 Hvor er alle hen i dag da? Eneste jeg har sett i dag er Monja... Er dere syvsovere??? Eller jobbslaver?
Trampe Skrevet 27. februar 2008 #1702 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er her, men jeg har en skikkelig deppesurdag og er ikke spesielt selskap. Så det beste jeg gjør er nok å holde kjeft.
Nicky B Skrevet 27. februar 2008 #1703 Skrevet 27. februar 2008 Hvor er alle hen i dag da? Er dere syvsovere??? Eller jobbslaver? Juhu, jeg er her... Men er både syvsover og jobbslave i dag... Forsov meg så grundig på morgenkvisten i dag. Og når jeg kom på jobb så viste det seg at deadline jeg fikk beskjed om var på fredag er flyttet til i dag... *Tell til ti...* Forøvrig er jeg 33 ferdigrugede uker i dag! Begynner på uke 34 i morgen... :hår:
Nicky B Skrevet 27. februar 2008 #1704 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er her, men jeg har en skikkelig deppesurdag og er ikke spesielt selskap. Så det beste jeg gjør er nok å holde kjeft. STOR til deg!
Kykkelikokos Skrevet 27. februar 2008 #1705 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er syvsover. Stod opp og steikte vafler til mannen til frokost, og så gikk jeg og la meg igjen
monja Skrevet 27. februar 2008 #1706 Skrevet 27. februar 2008 Jeg hadde storebror sammen med meg i dag, men utover morgenen ble jeg så "nummen" i hele kroppen. Svimmel og uvel. Så mannen kom og henta smurfen sånn at jeg fikk hvile. Nå har jeg sløva noen timer på sofan - sovet to - og selv om det er drepen for bekkenet er det balsam for sjela. Lillebror har i tillegg flytta på seg sånn at presset på ryggen har avtatt og formen er bedre. Han ligger nok og presser på vitale blodårer den lille luringen. Smurfen har iallefall kost seg. En time på jobb sammen med pappa, og resten av tiden har han vært sammen med farmora si.
monja Skrevet 27. februar 2008 #1708 Skrevet 27. februar 2008 Men, atte....når dere alle flytter over i barseldagbok (ja, for jeg er jo sist ) får jeg skravle med dere der selv om jeg fortsatt har lillemann på innsiden?
monja Skrevet 27. februar 2008 #1709 Skrevet 27. februar 2008 Og enn om han kommer i mai??? *holder meg fast til mars - april uansett*
Grace Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1710 Skrevet 27. februar 2008 Men, atte....når dere alle flytter over i barseldagbok (ja, for jeg er jo sist ) får jeg skravle med dere der selv om jeg fortsatt har lillemann på innsiden? Selvfølgelig... Og enn om han kommer i mai??? *holder meg fast til mars - april uansett* Ja hold deg til oss.. Å bytte klubb blir jo nesten som forræderi...
monja Skrevet 27. februar 2008 #1711 Skrevet 27. februar 2008 Har bestilt meg 24 gasbleier (gulpekluter) og 12 gaskluter til lillebror. Og to Cars tskjorter og et par cars støvler til smurfen.
monja Skrevet 27. februar 2008 #1712 Skrevet 27. februar 2008 Selvfølgelig... Ja hold deg til oss.. Å bytte klubb blir jo nesten som forræderi...
Catus Skrevet 27. februar 2008 #1713 Skrevet 27. februar 2008 Men, atte....når dere alle flytter over i barseldagbok (ja, for jeg er jo sist ) får jeg skravle med dere der selv om jeg fortsatt har lillemann på innsiden? Ja, det skulle da bare mangle! Du kan da ikke sitte her og skravle med deg selv? Jeg kommer sikkert til å henge meg på barselboka før jeg føder jeg også. Vil ikke risikere å gå glipp av noe selv om jeg også er en av dem som føder i siste halvdel av april (regner iallfall med at det blir siste halvdel).
Trampe Skrevet 27. februar 2008 #1714 Skrevet 27. februar 2008 Ja men vi trenger jo ikke å flytte skikkelig før du er kommet da vet du Monja. Vi kan være to steder samtidig
Trampe Skrevet 27. februar 2008 #1715 Skrevet 27. februar 2008 Og så skulle jeg si takk for klemmer og sånt. Det er litt bedre nå, men jeg bare gleder meg til møtet i morgen er overstått. Kanskje jeg vet mer da.
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1716 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har jobba masse i dag! Først mala på rommet og så sykla til svømmehallen, svømt og sykla hjem igjen. Nå høres jeg skikkelig sprek ut Og så har jeg t.o.m harr venninne-besøk i dag! Det er ikke noe som skjer hver dag. Ikke hver uke heller for den saks skyld. Godt å prate med noen andre enn mannen og mamma, som vel stort sett er de jeg prater med om dagen... Og så dere da jenter til alle!
monja Skrevet 27. februar 2008 #1717 Skrevet 27. februar 2008 Wow! Du er utrolig sprek om dagen, Imli *grønn-av-misunnelse* Men så deilig å ha en så flott dag.
Murmelmy Skrevet 27. februar 2008 #1718 Skrevet 27. februar 2008 Hei jenter! Jeg har vært jobbslave i dag og skal dessverre være det i morgen også før helgen inntreffer på fredag. Vel, er egentlig veldig glad jeg kan jobbe ennå, for hadde nok kjedet meg hjemme nå som jeg har flyttet ut av Oslo... ...likevel gleder jeg meg til permisjon om en drøy mnd!
Elle_liten Skrevet 27. februar 2008 #1719 Skrevet 27. februar 2008 Wow! Du er utrolig sprek om dagen, Imli *grønn-av-misunnelse* Men så deilig å ha en så flott dag. Henger meg på denne! Lover å begynne å trene etter fødselen. Nå har vi kjøpt madrass til den lille og satt opp senga. Kanskje litt tidlig ute, men.... Under 50 dager igjen nå da. Så nå har jeg brukt opp energien min for i dag. Begynner å glede meg til permisjonen nå. Ikke mye å gå på nå om dagen. Sover dårlig om natta også i tillegg. *syte litt* Men jeg har jeg fått bil (eller kjøpt da)!! Skal kjøre til jobben hver dag nå! Jepp!
Nicky B Skrevet 27. februar 2008 #1720 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg kommer sikkert til å henge meg på barselboka før jeg føder jeg også. Vil ikke risikere å gå glipp av noe selv om jeg også er en av dem som føder i siste halvdel av april (regner iallfall med at det blir siste halvdel). Regner ikke med å bli av de første som havner i barselboka jeg heller, selv om jeg har "bestilt" fødsel til før termin. Nå har jeg tilbrakt en særdeles produktiv stund i vater på sofaen sammen med en pose popcorn og Gossip Girl... Mannen er borte på jobb og frøkna sover, så nå skal jeg ut på badet å farge håret. (Enda jeg strengt tatt burde jobbe. ) Endret 27. februar 2008 av Nicky B
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå