Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tickeren min har hengt seg opp i dag også! :sur:

Er 35+1 i dag, men viser bra 35 her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ticker oppheng på tickere fra amerikanske nettsteder kan faktisk være på grunn av tidsforskjell, så senere i dag viser den nok det den skal. ;)

I dag skal jeg endelig levere søknaden om fødselspenger på NAV. Ikke akkurat kjapt ute her nei... :sjenert:

Skrevet

Oj, jeg har helt glemt å levere søknadsskjema til NAV jeg og :dåne:

Skrevet (endret)

Capri har bedt meg om å meddele det store budskapet!

Denne sms'n tikket inn på morgenkvisten;

Ble null søvn i natt Ringte føden halv 2.

Mn fikk beskjed om at riene måtte bli mer regelmessige.

La oss, og da va det 5 min mlm hver. Så ringte igjen kl 3.

Fikk beskjed om å komme. Da va d 4 cm.

Og plutselig va d 9,5 cm ingen smertelindring.

Og no får gulljenta mat av mamman sin

2840 gram

45 cm

Lita og helt perfekt herlig

Gratulerer så mye med en lita og perfekt jente, som jeg kan bekrefte at har fått en veldig fint navn også!

:babyjente:

:legrine:

Endret av Toblerone
Skrevet

Åååååhhhh, så utrolig koselig :hoppe:

Gratulerer masse med den lille jenta, Capri :roser::danser:

Skrevet

Oioioi, Capri! Gratulerer så mye med den lille tulla :blomst:

Skrevet

Ååååh, er det fødsel her??? Hjelpe meg, nå er vi i gang dere :dåne:

Gratulerer så mye med jenta, Capri!!! Helt fantastisk :hjerte:

Søknadsskjema til NAV? Har ikke levert noe som helst jeg, så hvis dere er sent ute så er ihvertfall jeg det... Hva er det slags skjema? Er det noe som jobben min kan ha tatt seg av? :sjenert:

Skrevet

Nemmen, nemmen, nemmen!!!!! Er første fødsel overstått?! Så koselig!!! Nå ble jeg rørt her jeg sitter. Gratulerer så masse til Capri, da gikk det jammen fort! Gleder meg til å høre mer, barseldagboka må opp snart! ;)

:blomst:

Søknadsskjema til NAV? Har ikke levert noe som helst jeg, så hvis dere er sent ute så er ihvertfall jeg det... Hva er det slags skjema? Er det noe som jobben min kan ha tatt seg av? :sjenert:

Mulig du har en flink jobb som har tatt seg av alt Trampe, da er du heldig i så tilfelle! :)

Søknaden min gjelder foreldrepenger ved fødsel, min jobb betaler ikke ut permisjonspengene. Jeg må få de rett fra NAV og dette må søkes om. Ordentlig pes å fylle ut papirene og kjenner jeg NAV rett har de vel behandlingstid og... Men kan jo bare skylde meg selv for at jeg er så treig!

Fikk et tips om salg på nettbutikken LilleMille. Har nå svidd av en tusenlapp på småtterier. (Tepper og soveposer, kosekluter etc) og føler jeg har gjort et lite varp. Dette var ting jeg hadde tenkt å kjøpe andre steder, men der var de ganske rimelige så jeg sparte da noen kroner!

Skrevet

Næh, så gøy å lese at Capri har fått jenta si!

Litt skummelt også, for det betyr at det ikke er alt for lenge til det er min tur.. :dåne:

Gratulerer så utrolig masse!! Gleder meg til å høre mer om hvordan det gikk og om hvordan dere har det nå! :klemmer:

Skrevet

Oi, fødsel allerede!

Gratulerer Capricorn!

Jeg har heller ikke levert noe skjema til NAV. Det er jobben her som betaler fødselspenger (tror jeg?) men jeg tror jeg må sende til NAV likevel... Det er jo ikke noen frist da, man kan t.o.m levere etter fødsel, i alle fall fremgår det av spørsmåla (de spør om fødselsforløp o.l).

Skrevet

Åh, forresten jenter - babyen min har festa seg!

:juhu:

Riktig vei og hodet festa. Kan det bli bedre?

En bekymrng mindre...

Skrevet

Er det mulig!

:danser::danser::danser:

GRATULERER SÅ MYE

til Capri med vel overstått fødsel og godt utført arbeid!

Og :bursdag: til veslejenta :)

Tenk at vi er i gang alt... Ja, da slipper vi å lure på hvem som blir først lenger da hvertfall. Nå tikker vi vel snart inn en etter en her tenker jeg!

NAV-skjemaet ja... Har ligget klart i veska i noen dager, men når de stenger så forbaska tidlig så... Må få levert det i morgen!

Skrevet

:duskedame::babyjente: Gratulerer Capricorn!!!!! :babyjente::duskedame:

Dette er stort!!!! :kose:

Gleder meg jeg nå, har nettopp stått opp etter en natt med 7 toalettbesøk, jeg blir gæær'n :eeeh: Får sove best etter kl 7 om morgenen....

Skrevet

Jeg var "bare" oppe tre ganger i natt jeg! :fnise:

Akkurat det der kommer jeg neppe til å savne...

Skrevet

Da var skjemaet overlevert til NAV. Og godt var det, for på grunn av omorganisering av hele systemet, må skjemaet sendes til nabokommunens NAV kontor hvor det har blitt ansatt en egen dame som tar seg alle slike søknader for fire kommuner. Det betyr fire ukers behandlingstid. :roll:

Håper det går opp i opp, slik at det slipper å bli så stort opphold mellom siste lønn og permisjonslønn...

Skrevet

Jeg var oppe 2 ganger i natt, men det var nok bare fordi jeg ikke fikk sove. Jeg er som regel oppe en gang i løpet av natta, men dersom jeg bestemmer meg for det kan jeg nok ligge gjennom hele uten å gå på do en eneste gang. Men det er det jo ingen vits i, ikke når jeg våkner uansett hver gang jeg skal snu meg. ;)

Skrevet

Jeg leverte heldigvis NAV-skjemaet forrige uke. Jeg følte også at jeg var veldig treg med det, men nå slapper jeg av. Det er arbeidsgiver som utbetaler permisjonspengene hos meg, så jeg håper at alt er i boks angående det nå. Vil nødig vente på lønna etter lønningsdag..

Skrevet

Jeg har i alle fall levert til arb. giver! :hoppe: Føler meg skikkelig flink. Men jeg er jo ganske treig egentlig...

Skrevet

:juhu: Gratulerer med jenta, Capricorn!! :babyjente:

Det høres ut som det har vært en rask og fin fødsel, og at hun har tatt puppen raskt etterpå. Det er jo kjempeflott!

Nå er det ikke lenge igjen for oss andre, nei. Jeg skal til jordmor i dag. Jeg er 36 uker på vei, så jeg håper at hun ligger med hodet ned og at hodet har festet seg. Denne gangen skal mannen min være med på kontroll (han har ikke vært med annet enn på ultralyd, men blir med denne gangen for å kunne stille spørsmål.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...