Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det nærmer seg.

Det er ihvertfall veldig sikkert...her har det vært vonde sammentrekninger med ti minutters mellomrom siden halv fem i dag tidlig...:roll:

Tar seg ikke opp, og dabber heller ikke av. Lille Prikken i magen har det ihvertfall bra. En god del bevegelser innimellom. Veldig deilig etter et par rolige dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende, Capricorn :hoppe:

Sønnen min er født 19 dager før termin så jeg krysser fingre for at noe skjer til natten jeg ;)

Skrevet (endret)
Det er ihvertfall veldig sikkert...her har det vært vonde sammentrekninger med ti minutters mellomrom siden halv fem i dag tidlig...:roll:

Tar seg ikke opp, og dabber heller ikke av. Lille Prikken i magen har det ihvertfall bra. En god del bevegelser innimellom. Veldig deilig etter et par rolige dager :)

Høres ut som det jeg hadde for touker siden, havna inn til observasjon jeg da, men det var jo ingen ting. Gå seg etter ni timer.... Skummelt det der! Men i ditt tilfelle er det vel bare dødsherlig!!!!!! Du er jo klekkeklar!

Mangler forresten sladris på deg Capri... Har du noen i ermet, hvis ikke så kan jeg kanskje hjelpe deg :)

Endret av -Ea-
Skrevet
Høres ut som det jeg hadde for touker siden, havna inn til observasjon jeg da, men det var jo ingen ting. Gå seg etter ni timer.... Skummelt det der!

Mangler forresten sladris på deg Capri... Har du noen i ermet, hvis ikke så kan jeg kanskje hjelpe deg :)

Syns det er spennede jeg. Nå kan jo bare Prikken komme om h*n vil og. Så det hadde vært litt greit om det tok seg opp litt ;)

Da jeg ringte fikk jeg beskjed om å ringe igjen om det tok seg opp. Noe jeg ikke syns det har gjort. Gjør vooondt da. Men det varer så kort tid om gangen :roll:

Skal nok finne en sladris. Kjenner en del her inne, så det ordner seg nok.

Skrevet
Men i ditt tilfelle er det vel bare dødsherlig!!!!!! Du er jo klekkeklar!

Er litt spennede da. En smule irriterende å ikke så sove noe da. Ble tre timer i natt, før det hele begynte. Og så fikk jeg sove litt på formiddagen. Kanskje en time. Men ble ikke sånn veldig god søvn. Men håper det tar seg opp snart ;)

Skrevet

Åh, så spennende Capricorn! Kanskje du blir først ut da :)

Skrevet

Uææ! Har vi kommet så langt allerede at noen skal i gang med fødsel snart.

Tror virkeligheten kom snikende innpå meg her. :redd:

Skrevet

Ja, det er en skummel tanke... men det er jo mars snart, så det skulle egentlig bare mangle :lol:

Jeg trodde Grace skulle være først jeg da.

Skrevet

Trodde på Grace jeg og, men det er veldig spennende nå altså!! Gleder meg masse til å følge fødslene... i rekke og rad!

Det nærmer seg!!!!

Den første som sladrer er vel den som lager ny tråd, eller bør vi lage en som ligger klar?

*stressa*

Skrevet

Jeg synes den første sladrisen skal lage tråden :jepp:

Er litt skummelt å ha den liggende nemlig... :sjenert:

Skrevet

Jeg trodde Ea skulle bli først jeg, men neida.

Spennende blir det iallefall :hoppe:

Skrevet

Føler meg som en sports kommentator

:rope: .........veldig spennende på oppløpssiden her nå, blir det capri eller Grace, eller har Ea tenkt å sette inn nådestøtet nå?????? Ingen som vet!

Ustyrlig spennende må jeg si, kanskje vi får noen overraskelser, og hvem vet hvilken vei Trampe har tenkt å krysse målstreken?????????? Føl med, det er ingen tid å miste........................................ :rope:

Skrevet
Jeg skal til Fredrikstad. Fikk brev fra de i dag og der sto det at det var lurt å ta med pute. Får vi ikke stoler???? :overrasket: HØ! Ja, ja...

Joda, du får noen skikkelig vonde trestoler, type sånn som de hadde på barneskolen før de innså at de måtte investere i skikkelige stoler ;) Derfor lurt å ha med pute.

Skrevet
Uææ! Har vi kommet så langt allerede at noen skal i gang med fødsel snart.

Tror virkeligheten kom snikende innpå meg her. :redd:

Det samme tenkte jeg og. Skikkelig skummelt at vi er kommet så langt allerede! Jeg både vil og ikke vil... ;)

Skrevet

Ja, spennende hvem som blir først over målstreken her nå ja... Temmelig sikkert at det ikke blir meg hvertfall :)

Men synes ting har forandret seg de siste dagene - merker hvertfall at det er noe som er i emning. Så får vi se hvor lang tid det tar før lillegutt er klar til å stikke nesa ut!

Var på fødselssamtale på sykehuset i Kongsberg i dag. Kjempehyggelig jordmor, fikk snakket mye rundt fødselen og hvordan vi kunne tenke oss å ha det. Hun ga meg noen hjemmelekser i pusting osv så jeg skulle komme best mulig forberedt. I tillegg fikk jeg en kjapp UL som viste at knotten har snudd seg pent og pyntelig, og ligger med hodet ned :klappe:

Men hun sa at han lå uvanlig høyt, og at det ikke var det minste rart om øverste del av magen og ribbeina var såre og vonde... Tenk, det behøvde hun ikke fortelle meg!

Melkeproduksjonen forsvant forøvrig like raskt som den kom, forresten :ler:

Skrevet

Er det kanskje fødsel på gang i klubben? :overrasket: :dåne:

Nå fikk jeg også et lite virkelighetssjokk!

Skrevet

Jeg får visst ikke sove særlig godt i natt. Jeg var veldig trøtt da jeg la meg, og sovnet egentlig nokså fort. Men våkna halv fire, da jeg skulle snu meg i senga. Gikk likegjerne på do da jeg først var våken, men etter doturen ble jeg bare liggende å vri meg og irritere meg. Ga opp etter en time. Så nå sitter jeg her, da. Forsøker å bli trøtt. Men det tar visst tid..

Jeg som bare har lyst til å sove i den gode, deilige senga mi! :sur:

Skrevet

Har vært her en drøy time jeg også... Når mini sover bra, så er jeg selvfølgelig våken. Han fikk smokk kl 05 og etter det har jeg ikke fått sove :Gjesp:

Skrevet

God morgen! Var oppe litt over 6 idag. Har kjørt gutta til byen, og var hjemme igjen klokka 8 (det er bare 3 mil hver vei :sjenert: ) Klokka kvart over 10 skal jeg til byen igjen, for da skal vi i banken. Må prøve å få akupunktur idag og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...