Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pondusa: :hoppe: for 31 uker! Blir sikkert godt å komme seg ut blant folk igjen. Jeg merker jeg blir litt småskrullete av å gå her hjemme alene ;)

Elle_liten: Husk å ta med pute å sitte på da ;) Skal du i Moss eller Fredrikstad? Tiden suser avgårde. 7 uker er ikke lenge!

MzS: Opplevde noe av det samme i natt. Plutselig så hadde det kommet noe ut av ene brystvorten da jeg sov. Var stivnet og kommet litt borti dynen. Jeg reagerte kanskje litt annerledes enn deg, for jeg synes det var litt ekkelt :ler: Melkekua, liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melke ku, du og du, la nå melken strømme!

Hakke sett en eneste dråpe jeg...... Tar det med ro da, det er tross alt fem uker igjen for meg.... Hvis jeg presser skikelig hardt så kommer det litt, men ikke av seg selv.

:duskedame: 35 uker i dag!!!!! :duskedame:

Kommer snart arbeidsfolk hit til meg. Skal fikse litt på alle prosjektene mannen ikke har fullført. Høres det kjent ut??!!!! Bare noen lister her og litt maling der, småtteri, men allikevel ting jeg vil ha ferdig til fødselen...

Skrevet

Jeg har vært på kontroll i dag og legen ble litt bekymret over at sf-målet mitt har sunket fra øverst på den grønne streken til hakket under den rød streken. Skal tilbake igjen neste tirsdag for å se om det fremdeles er lavt. Da blir det UL neste....

Skrevet

Kanskje den lille bare har flytta seg innover, Murmel? Håper det...

Skrevet
Kanskje den lille bare har flytta seg innover, Murmel? Håper det...

Hun har hele tiden ligget langt inn ettersom morkaken er foranliggende. Legen hadde problemer med å måle ettersom hun ligger så høyt under ribbeina mine. Vi håper jo det er grunnen og at hun flytter seg til neste uke :)

Skrevet

Hun var også litt bekymret iom at jeg ikke ser ut som om jeg har lagt på meg noe særlig. Har jo lagt på meg snaue 10 kilo, men de er godt gjemt og kan være endel vann iom at tre av dem kom på 1-2-3. Jeg går fremdeles i pregravidbuksene mine og kommer ikke til å måtte bytte ut de to gravidbuksene jeg har kjøpt i str 38 (jeg er 176 cm høy).

Snuppa sparker nå, og det er godt :Nikke:

Skrevet

Spark er gode tegn vettu!!!

Håper alt er som det skal, fint at du blir fulgt opp av legen da, det er så ubehagelig å gå i uvisshet....

Skrevet

Godt du blir fulgt opp, Murmelmy. Men det er helt sikkert ikke noe fare :) Jeg har ikke byttet ut gravidbuksene mine heller, men må innrømme at de faktisk er litt i overkant trang nå da.

Ang. melk: Klemme?! Au.. Jeg gruer meg til amming, kjenner jeg.

Nå har jeg malt et nytt strøk på garderobeskapet. Gikk litt fortere med malingsrulle enn en liten pensel :ler: Står til lufting nå. Det er på kontoret, så vi sover ikke i malingslukt.

Skrevet
Imli, siden MzS har skaffet seg sladris utenom min gode ide, så får vel vi gjøre alvor ut av det som er igjen av ideen og utveksle nummer da? :fnise:

:jepp:

Sender deg PM jeg.

Skrevet
Bollemus...? Må sjekke. Her er det bare mage, har ikke sett snurten av noe mus på flere måneder. :ler:

:ler:

her er også magen litt dissende i underkant - men jeg hadde ikke flat mage fra før, så da regner jeg med at det er "gamlemagen" som har gjemt seg der...

Fordelen med å gå gravid og ikke kunne trene pga diverse kroppslige problemer er at jeg blir SUUUPERMOTIVERT til å trene når jeg endelig kan

Skrevet

Jeg bærer også helt opp under ribbeina, så legen sliter litt med å måle meg også. Så jeg kjenner til problemet...

Jeg har heller ikke måttet kjøpe større gravidbukser enn 38, og jeg er veldig fornøyd med akkurat det :ler:

Jeg kjøpte meg ei kosebukse i dag, til å slubbe rundt på føden i, men jeg gadd ikke å prøve den. Det er så mye styr med å ta sko av og på, og det er ikke stoler i prøverommene på butikken jeg var på.. Det er vondt å løfte beina opp, så nå må jeg sitte for å få på meg bukser.

Buksa sitter godt, og det er jo bra, men jeg synes den er litt for tight. Ser nesten ut som en slags tights. Den var veldig god å ha på, man kjenner nesten ikke at man har bukse på i det hele tatt, men den gikk nesten inn i rumpa jo. Og jeg skal vel bruke disse bleiebindene, det kommer til å se helt utrolig dumt ut... :sprettoy:

Nei, jeg tror jeg må tilbake og bytte den igjen. Jeg har nok bomkjøp liggende i skapet.

Skrevet

Har begynt å få så vondt i hoftene jeg... Særlig på den sida jeg ligger på. Så det blir nok ikke noe særlig mer turgåing på meg. Får ta en tur i svømmehallen i stedet :jepp:

Skrevet

Turgåing, hva er det? :ler:

Er en stund siden jeg gikk tur sist, gitt. Men når den lille kommer ut så blir det trilleturer!

Skrevet (endret)

Tur ja, særlig :roll: Har faktisk tatt fram treningsstrikken i dag og trent både rygg, bryst og armer! :trene: Er så stolt av meg selv. Skal ta turen til postkassa nå, kommer helt fram og tilbake, det er ikke no is på veien lenger! :juhu:

Ekke no særlig å ha vondt i hofta.. Har gitt opp å sitte normalt nå, ligger kunn på en side, eller så henger jeg over rekkverkte til trappa.

Endret av -Ea-
Skrevet

Hææææ? Trening, hva er det?

Og JA, jeg har en skikkelig bollemus nå. Not very sexy :riste:

:fnise:

Skrevet

Posten, ja. Der minnet du meg på at den sikkert er kommet her :) Får gå ut og sjekke.

Skrevet

I alle dager så mye dere har skravla i dag. Riktig navn på denne tråden i hvertfall... :-D

Elle_liten: Husk å ta med pute å sitte på da ;) Skal du i Moss eller Fredrikstad? Tiden suser avgårde. 7 uker er ikke lenge!

Jeg skal til Fredrikstad. Fikk brev fra de i dag og der sto det at det var lurt å ta med pute. Får vi ikke stoler???? :overrasket: HØ! Ja, ja...

Ang. bollemus: måtte le når jeg oppdaga at JEG hadde fått det. Har alltid hatt litt forlite kjøtt på beina. Måtte bare trykke litt på skambeinet for å sjekke at jeg ikke så syner. Stemte d, ja! Hadde fått litt ekstra stopping der nede. :hoho:

Forresten: :forvirra: trening??? :forvirra: Står ikke i den ordboka jeg har....

Kan noen forklare??

(Satser på myyyye trilling fra april/mai. Skal bli skikkelig sprek da. Stooore planer!)

Ellers var jeg ganske flink nå da. "Hm...cola eller appelsinjuice?" :klø:

Endte opp med appelsinjuice, gitt!

Skrevet

Forresten nå kom halsbrannen tilbake. Har vært fin noen dager nå, men der var den visst tilbake. :kjefte: Også brunost som er såååå godt da..... :gråte:

Skrevet

Har vært hos jordmor i dag. Fyldig rapport i dagboka mi.

Men jordmor er veldig usikker på leie. Hun mener lillebror står i hodeleie enda, men hun er jammen ikke sikker :dåne: Spesielt ikke siden jeg kjenner så mye liv i lysken. Det som er sikkert er at han holder på å feste seg. Måtte det være hodet som står nede.

Nå skal jeg tilbake om to uker. I uke 34 og så i uke 36. Så er det hver uke fram mot fødsel :dåne: Det nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...