Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her har strekkmerkene kommet for fullt.. Har hatt en del på lårene, men nå er det over rumpen og begynt å komme på mage og pupper :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her har strekkmerkene kommet for fullt.. Har hatt en del på lårene, men nå er det over rumpen og begynt å komme på mage og pupper :(

Æsj, så kjedelig... Du får se på de som stolthetsmerker :Nikke:

Lurer på om mannen og jeg skal dra og kjøpe dypbag og sprinkelseng til lilletuppa. Mini er jo 1 1/2 år nå men elsker sprinkelsengen sin så han blir nok der en stund til. Vi har en kurv, men storebror likte seg ikke i den (og jeg synes den er så upraktisk).

Svogeren min og samboeren hans kommer og passer mini i dag. Vi skal nemlig i 30 års lag. Heldigvis er det veldig uhøytidelig, for formen til både mannen og meg er ikke så bra. Tror jaggu mini har smittet oss, så nå verker både hals, ører og kropp.

Håper dere får en fin dag, jenter! Jeg skal bake deilig langpanne til barnevaktene nå ;)

Skrevet

Jeg har også fått strekkmerker... men jeg kan ikke klage riktig ennå. Noen små tynne under magen, ser ut som sytråder nesten. Eller tynne tynne tusjstreker. Det kan jeg leve med, det gjør ikke noe. Og så har jeg fått noen oppover langs den ene siden, helt til rett over navlen, men de er helt blanke og vises ikke med mindre jeg står på en spesiell måte i dagslys, da skinner de liksom.

Når DE blir røde og lilla og stygge, da skal jeg begynne å klage... da er det ikke moro lenger.

Skrevet

Jeg synes ikke strekkmerker er stygt i det hele tatt, men likevel glad om jg slipper unna denne gangen også. Ganske utrolig egentlig at det ikke kom med mini da han var 4.7 kg og magen min alltid er superstram gravid som ikkegravid.

Mamma så ut som et verdenskart etter hun fikk meg og har alltid skjemtes av dem. Hun var 18 år da hun fikk meg, mens jeg var 26 da jeg fikk mini.

Skrevet

Her er det noe strekkmerker øverts på ene lårsiden, men skal ikke klage på det.

Har ikke noen merker på magen (enda), og håper jeg slipper unna. Men man vet jo aldri...

Har ligget over normalstørrelsen på magen min hele svangerskapet, så jeg ventet egentlig på strekkmerker jeg. Nå har magemålet blitt slik aom det skal være i fht hvor langt jeg er på vei, så muligens jeg slipper unna:)

Det verste jeg kan få er åreknuter, det har mamma mye av, men jeg har ikke antydning til det enda så...

Skrevet

Jeg har også fått strekkmerker, men bare sånne bittesmå "prikker" på rekke og rad fra hoftene og nedover låra, og bak på låra rett nedenfor rumpa. Ser nesten ut som operasjonsarr, noen av dem... Må nesten le litt av dem jeg. Har ingen på magen enda, men jeg har liten mage da. På puppene hadde jeg fra før etter puberteten, men de var helt bleknet. Da puppene begynte å vokse, kom de frem i lyset igjen ;)

Synes ikke strekkmerker er så ille jeg, selv om jeg håper å slippe unna med færrest mulig selvfølgelig. Er mye mer redd for å få slapp hengemage... :sjenert: Har alltid hatt helt flat mage, og håper den blir om ikke like flat som før, så i alle fall noenlunde flat...

Åreknuter har jeg fått... En liten en akkurat i knekken bak kneet på det ene beinet. Fikk den etter bare noen uker jeg. Mamma har også sånne, så det var vel bare å regne med...

Skrevet

Mine er blitt ganske rød-lilla noen steder, og det synes jeg ikke er noe særlig.. men satser på at de blekner etter hvert. Har hatt noen på rumpen/lårene fra tenårene som er bleknet, og det kan jeg leve med. Men jeg er ikke så happy over de som er på vei over magen nå.. Har ikke vært noe på magen frem til de to siste dagene.

Skrevet

Ja, man er aldri trygg for de herlige strekkmerkene... Har t.o.m hørt om noen som fikk strekkmerker først rett etter fødsel! :overrasket:

Skrevet

Strekkmerker ja. Jeg så ut som et verdenskart etter forrige svangerskap. Som et teppe over hele magen. Heldigvis ble de ganske fort bleke igjen, men nå har de begynt å "blusse opp" på nytt. Men pytt pytt, det er verdt det.

Skrevet

De blekner jo fort. Men det er jo ingen som VIL ha dem...!! Jeg hadde ikke et eneste et før jeg var i uke 35, og jeg synes de har spredd seg ganske fort. Om jeg må gå på overtid kommer jeg også til å se ut som et verdenskart ja.. Jeg har også noen på lårene/hoftene fra før, de er små og tynne og helt bleke. Vises ikke i sollys engang, så om disse blir sånn er det jo helt i orden. Lilla streker på magen som forsvinner igjen etter noen måneder kan jeg alltids leve med.

Da er jeg mer redd for valken min. Jeg har jo fått en fin liten bilring/badering som nok må slites bort. Da spørs det om jeg har viljestyrke nok til å få den vekk... :sprettoy:

Jeg lurer veldig på hvordan magen ser ut etter svangerskapet. Tror jeg må ta bilde av den :ler:

Skrevet

Idag har jeg ikke kjent noe til mageboeren, men jeg skal legge meg på senga og kjenne og dulte litt i han før jeg evt ringer fødeavd. Mannen mener jeg må ringe nå, men jeg skal gi han noen minutter til. Jeg er jo ikke ukjent med at han har sånne rolige dager.

Skrevet

Uffda, det er så skummelt når de holder på sånn...at de ikke skjønner at de skremmer mamman sin da.

Drukket kaldt? Spist is? Sukker? Ligget på mage? Det funker ihvertfall her i gården.

Spark da lillebror! :)

Skrevet

Jag har "gitt han" både kald drikke, sukker, dult og det mere i løpet av dagen, men nei. Nå har jeg ligget litt og kjent etter han, men det er fortsatt ikke tegn til bevegelse.

Skrevet

Så ekkelt da, Monja. Det er sikkert ikke noe galt, men det er jo litt skummelt når man ikke kjenner noe...

Min har jo vært veldig rolig hele tiden... Først nå i det siste h*n har begynt å være litt mer livlig.

Skrevet

Tror nok han har det greit jeg.....laaaangt der inne kjenner jeg nemlig rytmiske dunk som kan minne om hikking. Ikke rart han er stille idag, for han var jo helt villmann i går.

Skrevet

Smurfen kom for å gi meg nattaklem nå nettopp. Så la han hodet på magen min og sa "God natt, lillebroren min" *rørt*

Skrevet

Åååh, for en herlig smurf du har :hjerte:

Ringer du føden da, eller ser du det an?

Skrevet

Ja, han er så skjønn. Helt objektivt såklart :hjerte:

Jeg ringte ikke føden for etter hikkinga ble det litt romstering før han roet seg igjen. Nå skal han få litt brus så får vi se da :ler:

Skrevet

Hold oss oppdatert da, monja! :klem:

Trampe: Valk, hvor? Jeg synes jeg har fått tendenser til litt bollemus :ler: Her kommer jeg med skikkelig lekre intime betroelser. Ikke skikkelig bollemus da, men på en måte mer av noe under magen, om dere er med på hva jeg mener. Skal garantere dere at dette skal bort, om jeg så må trene 14 ganger i uken :fnis: Men jeg innbiller meg at det kanskje kan ha noe med bekkenet å gjøre, at ungen presser seg ned og utvider ting og tang?

Skrevet
Var på føden for sjekk kl 8 i morges. Fikk vanvittig hjertbank som varte i drøyt 40 min. Det roet seg raskt da vi kom fram. BT 128/84 rett etter at alt rooest seg, ødem 0 og fosterlyd 144. CTG viste regelmessige sterke kynnere, men det kom trolig av stress. Nå ligger jeg ppå sofaen og slapper av. Lillebror har det veldig bra i magen selv om mor er sliten

Godt å høre at alt er bra med både deg og lillebror. Håper du får slappet godt av i dag :klem:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...