Grace Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1541 Skrevet 22. februar 2008 Jeg sov bedre før jeg gikk ut i permisjon jeg.. Men meningen med denne permisjonen er vel kanskje at man skal sove mye? Syns egentlig bare det er kjedelig jeg, så vil heller at babyen kan komme litt før....
pondusa Skrevet 22. februar 2008 #1542 Skrevet 22. februar 2008 Hjemme med syk gutt i dag også. Prøven på legekontoret viste over fordobling siden onsdag, så lille pondusen min har visst en lett lungebetennelse. Har fått 10 dagers penicillinkur nå. Blir vel stille og rolig helg, og så tror jeg vi tar en hjemmedag på mandag og håper han er pigg for bhg på tirsdag. Skal bli litt godt å dra på jobb igjen også da.
Trampe Skrevet 22. februar 2008 #1543 Skrevet 22. februar 2008 Om min lillemann ikke snur seg, noe han sannsynligvis ikke kommer til å gjøre, så blir det jo enten KS eller setefødsel her. Jordmora sa at de ikke ville la meg gå på overtid med setebaby, så de ville helst sette i gang rundt termin. KS blir tatt ca ei uke før. Da er jeg mamma om fire uker :dåne:
monja Skrevet 22. februar 2008 #1544 Skrevet 22. februar 2008 Så spennende, Trampe. Tenk at du snart er mamma Godt at du ikke får gå på overtid
Trampe Skrevet 22. februar 2008 #1545 Skrevet 22. februar 2008 NÅ begynner jeg å merke at jeg har litt smånerver for dette. Det begynner å gå opp for meg at jeg skal få en baby i huset. Jeg har liksom ikke skjønt det før...
monja Skrevet 22. februar 2008 #1546 Skrevet 22. februar 2008 Det blir liksom mer virkelig når man har datoer å forholde seg til sånn at man slipper å gå og vente på om det kan ta to uker ekstra.
Kykkelikokos Skrevet 22. februar 2008 #1547 Skrevet 22. februar 2008 Det er ikke noe drømmesituasjon du har kommet i, Trampe.. Men jeg må innrømme at jeg godt kunne tenkt meg å ha en noelunde fast dato å forholde meg til jeg også. Men jeg slipper heldigvis å ta stilling til setefødsel vs. keisersnitt, så da skal jeg heller klare å gå i uvisshet
Murmelmy Skrevet 22. februar 2008 #1548 Skrevet 22. februar 2008 Signerer de andre her. Kona til en kollega av meg tok KS i dag ettersom jenta snudde seg fra hode- til seteleie i uke 38...(i forrige uke) Da dette paret var inne for planlagt KS i går så så de på ny UL at jenta hadde snudd seg igjen . Dermed ble de sendt hjem igjen og venter nå på naturlig fødsel Tror jaggu jeg hadde daua!
monja Skrevet 22. februar 2008 #1549 Skrevet 22. februar 2008 Da dette paret var inne for planlagt KS i går så så de på ny UL at jenta hadde snudd seg igjen . Dermed ble de sendt hjem igjen og venter nå på naturlig fødsel Tror jaggu jeg hadde daua! Så mye fram og tilbake for dem da.
Gjest imli Skrevet 22. februar 2008 #1550 Skrevet 22. februar 2008 Huff, håper ikke min lille driver og snur seg att og fram på den måten... Jeg tror den ligger i hodeleie fortsatt. Kjenner hikking langt nede, og så virker det som h*n presser rumpa opp mot ribbeina mine... H'n sparker ikke mye, det er mest romstering og trykking. Og så en del hikk, særlig om kveldene. Håper virkelig h*n ligger med hodet ned, og kanskje t.o.m festa! Det hadde vært lettelse det. Skal til JM på mandag, så da får vi se. I dag er tickeren min grei igjen, ser dere andres også riktig. Jeg er nå offisielt høygravid
marsy Skrevet 22. februar 2008 #1551 Skrevet 22. februar 2008 Om min lillemann ikke snur seg, noe han sannsynligvis ikke kommer til å gjøre, så blir det jo enten KS eller setefødsel her. Jordmora sa at de ikke ville la meg gå på overtid med setebaby, så de ville helst sette i gang rundt termin. KS blir tatt ca ei uke før. Da er jeg mamma om fire uker :dåne: hva med å prøve å snu fra utsiden?
marsy Skrevet 22. februar 2008 #1552 Skrevet 22. februar 2008 Kjenner den sviende følelsen øverst i mageskinnet ja. Når lillebror strekker seg så lang han er :dåne: Jeg bruker å dytte han litt tilbake igjen jeg, men da gjør han det bare mer gjør det samme jeg også her er det rumpa som stadig buler ut på toppen av magen... og noen ganger tror jeg nesten hele magen kommer til å revne på toppen!! Men da vet jeg ihvertfall at hode fortsatt er nede Synes det er helt sykt at det absolutt ikke er urealistisk at jeg også er mamma om 4 uker..... !!!! Her blir det igjen i dag... huff... god fredag flotte damer
Gjest imli Skrevet 22. februar 2008 #1553 Skrevet 22. februar 2008 Åh, det begynner å bli skikkelig spennende her. Lurer på hvem som føder først? Det kan jo faktisk være rett rundt hjørnet nå...
monja Skrevet 22. februar 2008 #1554 Skrevet 22. februar 2008 Ja, det blir spennende å se hvem som klekker først. Og jeg gleder meg sånn til å komme i barseldagboken vi skal opprette. Selv om jeg sikkert kommer sist da
Gjest imli Skrevet 22. februar 2008 #1555 Skrevet 22. februar 2008 Ja, det blir koselig med vår egen dagbok. Så har vi fortsatt kontakt liksom Alle i mars/april-klubben har jo blitt KG-vennene mine
pondusa Skrevet 22. februar 2008 #1556 Skrevet 22. februar 2008 Ingen skal vel føde før 1.mars vel. Disse babyene våre har visst vett til å holde seg inne og om mulig gjøre fødselen litt vel spennende for mor. Jeg er evig optimist, så jeg krysser fingrene for umuliusen din, Trampe.
Kykkelikokos Skrevet 22. februar 2008 #1557 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har bestilt fødsel neste helg, jeg Jeg er så kvaaaaaalm og slapp..
Grace Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1558 Skrevet 22. februar 2008 Fus, fus, fus! Jeg føder gjerne nå jeg.
Trampe Skrevet 22. februar 2008 #1559 Skrevet 22. februar 2008 Den som føder først får opprette barseldagbok!! Nei, det blir ikke noe snuing fra utsiden her. Risikabelt, vondt - og det kommer ikke til å funke fordi jeg er førstegangs og han har ligget slik i 20 uker. Så enten skjer det et mirakel og han snur seg, ellers blir det KS evt sete. Får se. Jeg har slått meg til ro med at jeg har en umulius i magen, og sånn er det visst med den saken... Jaja. Den som venter på noe godt...og sånn der...
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1560 Skrevet 23. februar 2008 Jeg venter gjerne til slutten av mars jeg... Er ikke lei ennå. Og så er jeg på langt nær ferdig med forberedelsene! Lille baby får bare holde seg der inne i minst fire uker til. Det er i alle fall ikke lov å komme ut før etter 15. mars - da får vi lønning....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå