Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Natta har vært så lang.....og vi har sovet så dårlig, både jeg og mannen, for her har det vært sterk storm i natt :redd: Kjentes ut som om hele huset blåste vekk.

Og som ikke det var nok måtte jeg opp å tisse i natt - for første gang i dette svangerskapet - så nå er jeg sikkert igang.

Nå har jeg kjørt mann og barn på jobb og i bhg, og jeg er hjemme og klar for dagens oppgaver:

- ta av sengetøy og vaske det

- støvsuge stua og kjøkkenet

- sette på oppvaskmaskin

- legge sammen - og på plass klær

- vanne blomster

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tickeren min henger idag :sur: Jeg er 30+6 idag, ikke 30+5....ja ja.

Skrevet

Her er det hjemmekontor på meg i dag (uten krumspring med mannen :fnise: )

Frøkna er levert i barnehagen og jeg koser meg med sjoko-vanilje kaffen min.

Er så fornøyd i dag! Har fått arven min og kvittet meg med noen lån. Nå har vi plutselig nesten 6000 kr mer å rutte med i måneden! :danser:

Nå skal jeg bestille meg en ammeBH og litt ymse utstyr før jeg selvfølgelig skal jobbe litt... (men mistenker at jeg tar en laaaang lunsjpause, har noen nye episoder av ymse serier å se på...) :sjenert:

Kos dere på fredagen, jenter! :klemmer:

Skrevet
Tickeren min henger idag :sur: Jeg er 30+6 idag, ikke 30+5....ja ja.

Blir litt småforvirret av disse tickerne jeg og...De lever sitt eget liv. (Derfor jeg har byttet så mange ganger). Jeg må sjekke jevnlig kalkulatoren på babyverden for å finne ut hvor langt jeg er og i dag er jeg visst 32 + 2, er altså inne i min 33 uke. :overrasket:

Skrevet

Så deilig å få mer å rutte med pr mnd, Nicky.

Vi skal kvitte oss med noen lån i år vi og. Og bli flinkere til å spare.

Lillegutt har bytta side. Han ligger på høyre siden nå luringen.

Skrevet

Det står 30+6 på tickeren din hos meg, monja!

Jeg har også sovet litt dårlig i natt. Kasta meg frem og tilbake, til slutt sto jeg opp halv seks og spiste litt yoghurt. Det gjør jo verden myye lysere :ler: Gikk og la meg igjen, og jeg har faktisk ikke registrert at mannen sto opp og dro på jobb, så da har jeg sovet tungt...

Skrevet

:klø: Mulig det er bare hos meg den tuller. Din står på 35+6, Trampe, men skal det ikke være 36+0 idag? :klø:

Skrevet

Min står på 36 her hos meg... så jeg tror det er hos deg det tuller ja!

Skrevet

:klø:

Ja ja, siden den tuller annenhver dag er det sikkert greit i morgen :lol:

Skrevet

Ea - imponert over den positive holdningen din tross alle vondter og tunge dager, altså! Håper du koser deg i dag og har en fin fredag i byen :)

Sov dårlig pga stormen i natt jeg også, Monja - var redd huset skulle få store skader jeg, det hørtes sånn ut! I tillegg tapetserte vi barnerommet i går og det sa ryggen min tydelig fra om i natt at den IKKE ville ha noe mer av! Det ble en vond og slitsom natt på alle måter, egentlig... *trøtt*

Er det flere av dere som sliter med en sånn brennende, verkende følelse øverst i magen ved ribbeina? Ikke halsbrann, altså, men i selve mageskinnet liksom? Lillegutt ligger og gnager med et eller annet på begge sider av magen øverst (tror det er rumpa som stikker ut på venstre side og føttene på høyre), og det gjør så sinnsykt vondt! Magen min har skikkelig rar form i blant, en kul rett ut på hver side øverst og ingenting nederst liksom... Skjønner ikke hvordan han får det til jeg. Blir spennende å se på UL på mandag (skal på fødselssamtale på sykehuset) hvordan han ligger! Jordmor får ikke bestemt seg om han ligger i HL eller SL, så da får vi se da...

Har også en del vondt i huden på magen, begynner å bli skikkelig utspent nå. Er som et trommeskinn, og enda er det noen uker igjen... Tror alvorlig talt jeg kommer til å sprekke jeg, hvis den fortsetter å vokse som den har gjort de siste ukene!

Skrevet

Kjenner den sviende følelsen øverst i mageskinnet ja. Når lillebror strekker seg så lang han er :dåne: Jeg bruker å dytte han litt tilbake igjen jeg, men da gjør han det bare mer :ler:

Skrevet

Hehe, ja jeg pleier også å dytte tilbake, litt sånn halvirritert :ler: (Han TRENGER jo ikke stikke beina og rumpa så innmari ut når det gjør så vondt for meg da, syns jeg) Og da dytter han som regel bare enda mer, ja! Bestemt fyr det her, tydeligvis... Slekter nok i tilfelle dessverre på mammaen der :sjenert:

Skrevet
Tidlig oppe i dag gitt! 06:00 var klokka da jeg vagget meg inn på badet. Skal til legen i dag og på café, så jeg er litt oppspilt :skratte:

Skal innom jobben en tur også, også skal jeg :shoppe:

Dette kommer til å bli en begivehetsrik dag. Til forskjell fra hvordan hele uken har vært. I går gråt jeg mer eller mindre sammenhengende fra kl 13 til 23, ganske slitsomt! :sukk:

Gleder meg jeg!!!! Café og greier, skal møte ei jente med termin om 14 dager, hu løper rundt å trene og står i, litt annen situasjon enn meg. Hun lurte på om vi skulle gå en tur sammen, jeg bare :roll: ...... Tur ja, særlig. Nei her er det både drosjer og taxier satt i sving for at jeg skal komme meg ut i dag, krykker og bekkenbelte, halsbranntabeletter og nødnumre :fnise:

Ha en super fredag jenter!!!! :goodbye:

Så bra at du får kommet deg ut litt! Det gjør virkelig underverker for humøret å få vært litt sosial. Og shopping er jo alltid en slager ;)

Du får huske å ta med helsekortet ditt nå da ;) Nå er det jo kommet til et tidspunkt hvor vi egentlig bør ha det med oss over alt.

Skrevet

:Gjesp: Tror ikke det er meningen at jeg skal få en god natts søvn til jeg...

Har hatt så vondt i hodet i natt så jeg våknet av det.

Føttene er fortsatt klubber, lå med de høyt i over en time i går eneste det resulterte i var at jeg snubla skikkelig når jeg skulle prøve å reise meg fra sofaen for jeg hadde jo ikke noe blod i beina :fnise:

Skulle egentlig ut å se etter himmel til babysengen, men så viste det seg at det fulgte med... Mamma hadde snakket med en kollega om det som mente at det fulgte med og når jeg sjekket esken så lå den jo der... ;)

Så da blir nok det i boks etterhvert også..

Er så koselig å se på den oppredde senga, mangler bare en å ha oppi der nå :)

Skrevet (endret)

Sover dårlig om natten jeg også, så jeg prøver å ta det igjen på dagtid.. Av en eller annen grunn så er det ekstra deilig å sove lenge om morgenen :sjenert:

Dette med å ligge med beina høyt er noe jeg ikke helt får til. Det vil jo si at man må ligge på rygg, eller? Det er jo ikke noe behagelig. Jeg er jo redd jeg skal svime av pga dette med at livmoren skal trykke på noe blodårer eller noe..

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

Jeg sover også best om morgenen! Merkelig at det er sånn... Jeg er oppe en tur i sjutida, og sover da som en stein etterpå. Har jeg ikke vekkerklokka på kan jeg fort sove til tolv... :sjenert:

Skrevet

Klarer ikke å ligge på ryggen lenger jeg heller. Da blir jeg svimmel og uvel etter kort tid. Samme om jeg gjør mye uten å ta pause. På tirsdag ble jeg skikkelig uvel og mista følelsen i begge beina i en kort periode. Nå har jeg alltid med meg telefonen når jeg beveger meg i huset i tilfelle jeg må ha tak i mannen eller noe. Han ble jo skikkelig redd for meg stakkars.

Skrevet

Ja, sove lenge om morgenen venter jeg også på... Det skal jeg gjøre når permen starter:) Hadde mulighet til å sove en time ekstra idag, men lillegutt i magen vill ikke det:)

Så da var det bar å stå opp da - og nå er jeg så trøtt at jeg droppet et planlagt møte på jobben og skal slenge meg på sofaen bare jeg får vært litt inne på KG først.

Ellers er nettene mine fulle av våkentid, våkner av ingenting jeg - og så må jeg på do hver gang da. PUH - slitsomt altså...

Jo forresten - tickeren min henger også idag, jeg er 33+3:)

Skrevet
Og nå henger ikke tickeren mer:)

Ikke her heller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...