-Ea- Skrevet 20. februar 2008 #1481 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Så utrolig slitsomt å ha det sånn, Ea Håper du klarer å nyte den siste tiden iallefall. Men hvilke smerter er det du har? Takk skal du ha Vondt over ALT!!! Nei da, det er ikke så dramatisk, men nesten.... Fortsatt veldig vondt i skambenet pga bekkenløsningen. Og for å lette på de smertene vagger jeg, det igjen har gått utover hoftene så det er vondt å gå og å ligge. Bekkenet svir og verker så det er vondt å sitte... Verker i magen også, Knøtte ligger og presser seg ut til alle kanter, så det er ikke særlig behagelig. Kjennes ut som om han ligger å skraper på innsiden her! Hjelper ikke at han "koser" med føttene under ribbeina heller Som om ikke dette er nok...... Halsbrannen tar helt av, dag og natt! Sover ikke godt lenger, det er så j...lig tungt å bytte side, vondt å ligge pga hoftene, snu seg pga bekkenet og ligge nede pga halsbrannen... Ligger jeg mot formodnig for lenge i sengen slår skulderbetennelsene inn..... Håpløst. Jeg vil ikke mer jeg.... Det var ikke så gøy å være gravid nå gitt Endret 20. februar 2008 av -Ea-
monja Skrevet 20. februar 2008 #1482 Skrevet 20. februar 2008 Åh, jeg føler sånn med deg, Ea Bortsett fra halsbrannen beskriver du mine smerter. Bare bekkenet er jo nok til å ta motet fra en stakkar. Trøsten vår får være at det ikke er lenge igjen.
-Ea- Skrevet 20. februar 2008 #1483 Skrevet 20. februar 2008 Jepp, det får vi trøste oss med, 40 dager igjen, det skal jeg klare!!!! Håper motet stiger lit til i morgen, i alle fall til fredag, da skal jeg til legen... Siste sykemelding før permisjonen begynner....
monja Skrevet 20. februar 2008 #1484 Skrevet 20. februar 2008 Jeg skal og tilbake til legen for ny sykmelding i morgen. For min del nest siste gang før permisjonen.
MzS Skrevet 20. februar 2008 #1485 Skrevet 20. februar 2008 Føler med dere jenter... Hold ut, nå er det ikke lenge igjen! For hver dag som går nå, så er dere et lite skritt nærmere "helbredelse"
Trampe Skrevet 20. februar 2008 #1486 Skrevet 20. februar 2008 30 dager igjen for min del... I morgen finner jeg ut om han har snudd seg, eller om jeg må velge mellom KS og setefødsel. Jeg synes de siste ukene har vært litt annerledes enn tidligere, mye nedpress og merkelige bevegelser under ribbeina, så jeg tror han har snudd seg..!
Gjest imli Skrevet 20. februar 2008 #1487 Skrevet 20. februar 2008 Har begynt å merke litt nedpress de siste dagene jeg. Lurer på om h*n kan ha festet seg? Håper i så fall det er hodet og ikke rumpa som er festet... Er redd for at h*n kan ha snudd seg tilbake i seteleie. Blir glad hver gang jeg kjenner ribbeinsspark Får håpe babyen din har snudd seg, Trampe!
Trampe Skrevet 20. februar 2008 #1488 Skrevet 20. februar 2008 Håper håper håper på festet hode for oss begge :-D
Gjest imli Skrevet 20. februar 2008 #1489 Skrevet 20. februar 2008 Jeg og! Det hadde vært lettelse, det...
marsy Skrevet 20. februar 2008 #1490 Skrevet 20. februar 2008 Er ikke bare lett å være gravid altså... jeg har vært litt bekymret i dag siden jeg omtrent ikke har kjent bevegelser, mens i går var hun heeeelt villmann. La meg ned på badegulvet etter en dusj i sted for å kjenne etter spark, og da knaset det i hele ryggen... hjelp! Ryggen har visst begynt å merke de ekstra kiloene likevel. Trodde nesten ikke jeg skulle komme meg opp fra gulvet igjen heller... Etter en del dulting på magen klarte jeg forresten å vekke henne, så etter det har jeg hatt to timer med romstering
marsy Skrevet 20. februar 2008 #1491 Skrevet 20. februar 2008 Kan noen forresten forklare meg logikken i halsbrann?? Jeg har fått halsbrann av blant annet skinkesalat og fiskeboller i hvit saus (har ikke spist det samtidig da..hihi) Men forrige fredag spiste jeg chili con carne til sen middag + cola zero, OG spiste krydret potetgull etterpå = null halsbrann
Gjest imli Skrevet 21. februar 2008 #1492 Skrevet 21. februar 2008 Tickeren min har hengt seg opp! Det har den aldri gjort før. Æsj altså. Halsbrann er noe dritt. Hadde det i natt, har hatt litt de siste dagene etter at jeg ikke har merka noe på lenge. Det er umulig å si hva som kan gi halsbrann, ikke logisk i det hele tatt her heller. I går spiste jeg bare et par brødskiver tre timer før jeg la meg, og fikk halsbrann. Har også spist sterk mat en del ganger uten å merke noe som helst.
monja Skrevet 21. februar 2008 #1493 Skrevet 21. februar 2008 Tickeren min henger seg opp og Jeg tror ikke det er noen logikk med tanke på halsbrann. Det virker som om det bare er sånn. Jeg hadde det en del for noen uker siden, men da LINK tablettene mine kom i hus ga det seg Ja ja, det kommer nok tilbake før jeg får sukk for meg. Lillemann må ha blitt lang. Nå har sparkene gått fra høyt oppe under høyre ribben til nesten ned i høyre lyske. Ikke at han sparker så mye. Han romsterer nok mest.
Gjest imli Skrevet 21. februar 2008 #1494 Skrevet 21. februar 2008 Måtte ty til Gaviscon i natt jeg... Nå må jeg kjøpe flere tror jeg. De smaker fælt da. Svelge det skummet er bare ekkelt... Men de hjelper faktisk. Jeg har nesten ikke kjent skikkelige spark i det hele tatt jeg... Mer romstering ja. Har hørt om alle de vonde sparka som man liksom skulle kjenne på slutten, men enten har de ikke begynt ennå, eller så har jeg en hensynsfull og rolig baby...
pondusa Skrevet 21. februar 2008 #1495 Skrevet 21. februar 2008 Håper knøttet har snudd seg rett vei nå, Trampe. Jeg er hjemme med pondus enda jeg, vært hjemme hele uka vi. Legen tror kanskje han holder på å få lungebetennelse, skal tilbake til legen for ny infeksjonsprøve i morgen. Så ble litt ufrivillig hjemmeuke på meg dette, men det har vært litt godt også. Lillemor er i bhg i dag, og skal i morgen også.
-Ea- Skrevet 21. februar 2008 #1496 Skrevet 21. februar 2008 Graviscon smaker dritt!!!! Det er det jeg har å si om den, knaska opp hele pakken, men brakk meg hver gang, det skumet altså! Bytta til Novaluzid.... Helt nydelig!!!!!! Mye bedre å tygge, smaker faktisk nesten godt og har god virkning. Ta det fra en som ikke har sovnet godt på ti-tolv uker: Halsbrann finnes ikke logisk i det hele tatt Formen virker ikke særlig bedre i dag, skal prøve å trene litt, kanskje litt muskelkraft blandet med endorfiner vil hjelpe Det er mange som skal til legen her i dag, hvordan har det gått????
Trampe Skrevet 21. februar 2008 #1497 Skrevet 21. februar 2008 Jeg skal ikke før i tretida. Er så spent på hvordan han ligger og hvor stor han er...
Gjest imli Skrevet 21. februar 2008 #1498 Skrevet 21. februar 2008 Krysser fingrene for snudd baby, Trampe!
Grace Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1499 Skrevet 21. februar 2008 Nå skulle dere sett føttene mine.. Ser ut som bleke tømmerstokker.. Formen er helt på bånn, lurer på hvordan man skal orke en fødsel når man er så sliten jeg.............
Kykkelikokos Skrevet 21. februar 2008 #1500 Skrevet 21. februar 2008 Nå skulle dere sett føttene mine.. Ser ut som bleke tømmerstokker.. Formen er helt på bånn, lurer på hvordan man skal orke en fødsel når man er så sliten jeg............. Høres veeeldig kjent ut -Ea- sine tanker også. Jeg er så eeeensom. Jeg føler meg så dum som er så avhengig av mannen.. Klengete og fæl. Jaja.. Vi har i hvert fall kost oss i går da. Overnattet på luksusrom på hotell. Fikk kost meg i badekar både i går og i dag. Luksus! Deeilig seng var det også. Eneste problemet var at jeg tenkte sånn på lille pusemor som var alene hjemme. Lurer på hvordan det blir første gangen vi skal være borte fra mageboeren Jeg hadde helt vondt i hjertet fordi jeg synes så synd på pusen vår som var hjemme alene og sikkert lurte på hvor vi var. Skal ikke være greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå