Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så vanskelig å få dem med på det skulle jeg tro :lur:

Skrevet

Njah, jeg synes hele sexen begynner å bli litt merkelig nå. Magen er jo diger og i veien uansett, og jeg merker det på mannen også. Han er ikke av typen som er redd for å skade babyen, men han synes jeg har en litt festlig kroppsfasong for tida. Jeg nærmer meg jo tross alt hans kroppsvekt nå. Og det er ikke så lett å finne behagelige stillinger for noen av oss :ler:

Meeen han har fått klar beskjed om at han skal til pers oftere fremover, og han har skjønt at det ikke nytter å protestere på akkurat det :ler:

Skrevet

Her funker misjonæren fortsatt (*detaljer*), synes egntlig ikke det er noe problem med magen ennå. Men sexlysten er jo ikke på topp, for å si det sånn. Hos mannen er lysten som før...

Skrevet

Nei, nå må jeg gå å legge meg. Sovner snart jeg. Enda jeg sov to timer på dagen i dag også...

:sove:

Skrevet

Sex, hva er det? Ååh, var det sånn lille baby kom inn i magen min? :ler:

Skrevet

Signerer Kykkelikokos jeg :sjenert:

Jeg har prøvd å overtale mannen i mange uker og da jeg endelig fikk han med på litt :humpe: var det den nedturen. Jeg må jo ha fått en überlang livmorhals for han tok liksom borti den hele tiden (auauau) så jeg skal ikke mase mer jeg :sjenert:

Skrevet

:fnise: Kjenner til det med nedtur...

Her i huset er det ikke noe problem å få med mannen, det er bare å knipse i fingrene. Da er det verre med meg som bare vil sove så fort jeg ser puta... :sjenert:

Må virkelig anstrenge meg for å ta initiativet, men her om dagen hadde vi begge hjemmekontor så jeg tenke jeg skulle være litt sprek og "raske over" min kjære. Initiativet ble godt mottatt, men hvaler er ikke kjent for sin eleganse, så der fikk jeg leggkrampe og strekk i hoftene, telefonene våre ringte, mannen fikk vareleveranse på døra og veslegutt romsterte slik inni magen at jeg var nær ved å kaste opp i horisontalen. Særdeles vellykket.

Skrevet

:lol: Som jeg kjenner meg igjen, Nicky :lol:

Det er ikke elegansen som er den sterkeste siden nå nei. Nå fikk jeg plutselig flashbacks til sist svangerskap, høygravid, med leggkramper og halsbrann :fnise:

Skrevet

*signerer*

Her i gården er det ingenting som skjer, mest min feil det altså... Gjør så vondt overalt!

Vel, :hoppe::hoppe::hoppe: 40 dager igjen!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg er offesielt høygravid, ike særlig turn on det heller :sjenert:

:gravid:

Skrevet

Ikke mye action heimen her heller. Mannen er av typen som ikke er så giret på "vanlig" sex når det er baby i magen - og det gjør meg ingenting. Har jo kost oss på andre måter, men i de siste to-tre ukene har jeg rett og slett ikke hatt ork.

Skrevet
:fnise: Kjenner til det med nedtur...

Her i huset er det ikke noe problem å få med mannen, det er bare å knipse i fingrene. Da er det verre med meg som bare vil sove så fort jeg ser puta... :sjenert:

Må virkelig anstrenge meg for å ta initiativet, men her om dagen hadde vi begge hjemmekontor så jeg tenke jeg skulle være litt sprek og "raske over" min kjære. Initiativet ble godt mottatt, men hvaler er ikke kjent for sin eleganse, så der fikk jeg leggkrampe og strekk i hoftene, telefonene våre ringte, mannen fikk vareleveranse på døra og veslegutt romsterte slik inni magen at jeg var nær ved å kaste opp i horisontalen. Særdeles vellykket.

hihi... herlig!

Synes et eller annet har forandret seg i underlivet, har plutselig blitt litt småvondt.... men det er sikkert like mye min feil, siden jeg plundrer litt med å føle meg grasiøs :fnise:

Skrevet

Ja, nå hørtes det vel ut som at det skjer svært så mye spennende action i Bippeheimen på det området der. Men det gjør ikke det altså. Og det er forsåvidt bare min feil, for jeg er jo så trøtt.. :sjenert:

Men jeg tenkte i grunnen mest på at det ikke er den verste måten å få fødselen i gang på. Heller det enn å slite meg ut i masse trapper og slikt. ;)

Men altså..særlig grasiøs føler ikke jeg meg heller.. :fnise:

Skrevet

Jeg synes det er litt moro jeg da, å prøve å ha sex når alt bare er i veien :ler:

Skrevet
Jeg synes det er litt moro jeg da, å prøve å ha sex når alt bare er i veien :ler:

mission impossible... :skratte:

neida, det går fint. Bare tror jeg har blitt mer følsom (?) også må jeg jo liksom velte meg rundt for å flytte stilling... men mannen har heldigvis vett nok til å ikke komme med en morsom kommentar (han er vel bare overlykkelig fordi det blir litt :humpe: )

men absolutt ikke verste måte å eventuelt sette igang fødselen!

Skrevet

Her klarer vi oss faktisk fortsatt ganske fint... Ikke liiiiike ofte som før (litt trøtte og slitne for tiden begge to) men lysten er det forsåvidt ikke noe galt med, så vi får vel til en 2-4 ganger i uka sånn etter orket. Litt sjeldnere nå mot slutten enn tidligere. Men det er klart - det blir jo ikke akkurat den spenstigste sengegymnastikken verden har sett da... :fnise: Føler meg litt som en naturdokumentar, liksom - se på hvalrossen ha sex... Men så lenge jeg får dratt noe over magen (fortrinnsvis en del av dyna) så den liksom ikke er så i veien visuelt sett hvertfall, så går det i grunn greit :) Fysisk sett er det hvertfall ingen ting som hindrer, syns jeg.

Mannen har fått klar beskjed her også, om at han har å stille opp når det nærmer seg for å få fortgang i tingene! Ikke lett å være kar når jentene på KG rotter seg sammen sånn nei... :lur:

Skrevet

Nei, nå orker jeg ikke mer! :hår:

Er så sinnsykt lei av smerter og ensomheten at jeg vurderer å gjøre alt for å fremkynne fødselen. Kun stahet som hindrer meg, lillegutt har jo ikke godt av å komme riktig ennå...

Prøver så godt jeg kan å ikke vente, men forbredelses tankene popper opp hele tiden. Står i dusjen og tenker; "går vannet nå så må jeg huske......" osv. Kjempe slitsomt, føles som om hele tilværelsen dreier seg om å være klar hvis det skjer no...

Er bare så utrolig ensom her hjemme, lenket til sofaen med tv som eneste vindu til verden der ute................ og dere da :sukk:

Dagens utblåsning...

Skrevet

Så utrolig slitsomt å ha det sånn, Ea :klem:

Håper du klarer å nyte den siste tiden iallefall. Men hvilke smerter er det du har?

De siste dagene har jeg hatt skikkelig vondt i venstre siden av livmora. Kjennes ut som om hele greia holder på å løsne, men så ligger lillegutt der og presser og da. Han har ligget på venstre side under hele svangerskapet så jeg tenker plassen hans begynner å bli utslitt :fnise: Ille vondt er det iallefall innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...