Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt BB kapsler i et par uker nå tror jeg..

Tok sjansen på at det gikk greit. ;)

Men i dag har jeg trappet opp til dobbel dose, som det står på boksen. Syns det var litt mye men hva som helst for å slippe å vente......

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det forresten andre enn meg som har oppdaget hvor utrolig mange sånne risbrød det er oppi de minde-sjokoladeposene? Jeg synes jeg har spist 1000stk, men likevel er ikke posen tom. Kanskje jeg har fått meg en magisk sjokoladepose? :ler:

Oioi! Nå vet jeg hva jeg skal gå til innkjøp av i morgen.

Må bare gjemme posen for mannen, ellers blir den borte før jeg vet ordet av det. Og man skal ikke tulle med godteposen til en som er gravid!! :kjefte:

Huff, føler jeg blir litt stressa av alt detta pratet om bag-pakking.... Jeg har jo hele 8 uker igjen. Lenge til d..... eller? Knerten skal ikke ut enda!

Men dere ligger jo litt foran meg da. Får trøste meg med det.

Har vært ganske laid back ift å få ting i hus, men nå har vi handla inn endel store ting, slik at jeg ikke skal holde på med det når jeg blir stor og tung.

Kan krysse av for:

vogn

vognpose

stellebag

seng (mangler madrass)

dyne til senga

dyne til vogna

bilstol

stellebord

og litt klær

Det jeg mangler er (så vidt jeg kan se):

madrass til senga

sengetøy

saueskinn/ullfleece

underlag til stellebordet

badebalje

må gå igjennom klærne å se hva jeg mangler

div. kluter

Mulig jeg har glemt noe, men er ikke helt utstyrsfreak, så tror jeg skal klare meg med dette.

Skrevet

Jeg har heller ikke begynt å tenke på bagpakking. Men jeg har fortsatt 7,5 uke igjen til termin, så jeg tror jeg har god tid. Kjenner ikke noe som skulle tilsi at Junior vil komme lenge før tiden.

Jeg er en av dem som ikke gidder å stresse med å pakka mange uker i forveien bare sånn for sikkerhets skyld. Er nok ganske laidback. Men jeg synes det er litt deilig, jeg. ;)

Babyutstyret er heller ikke på plass enda. Men vi drar til Sverige sammen med et gravid vennepar til helga, og har ambisjoner om å få kjøpt inn en del da. Det blir på en måte siste turen i frihet før Junior kommer. Kjenner jeg gleder meg til å komme meg ut en tur! Det skal bli så godt! :hoppe:

Skrevet

Har dere fått skaffet dere sladris enda, jenter? Synes nesten dere må det altså, sånn at ikke resten av oss blir sittende her i uvitenhet lenger enn nødvendig. Det er jo rene torturen, iallfall for en nysgjerrig sjel som meg! :ler:

Jeg har helgardert meg og sikret meg to stk. Har skrevet det i signaturen min slik at dere vet hvem dere skal se etter når den tid kommer. ;)

Skrevet

Har Monja på et annet forum, så jeg håper hun vil sladre her inne også. Dersom vi ikke ligger å føder på likt da. :ler:

Skrevet

Har ikke sladris noen steder jeg heller. Jeg tenkte jeg skulle ta med meg laptopen på føden og sladre for meg selv mellom riene.

:ler:

Bare spøker. Vi får se hvordan det blir. Mulig jeg rekker innom for å si at jeg drar på føden? :)

Jeg har pakket tingene til bebis i stellevesken, og ting til mannen og meg i en liten trillekoffert (Den er liten altså).

Ang. besøk på føden så regner jeg bare med to besøk, og de satser jeg på at kommer dagen etter fødsel eller noe. Orker i hvert fall ikke å få noen inn samme dag. Det er svigerforeldrene mine og svigerinnen min som har veldig lyst til å komme på besøk. Jeg tenker som så at det er greit å få besøk der, fremfor at de renner ned dørene hjemme hos oss og aldri drar igjen ;)

Skrevet

Jeg har et par jeg også, så dere skal tidsnok få høre :) Selv om jeg regner med jeg kommer til å hoppe innom her før jeg drar. Sånn er det å være avhengig av KG! "Åh, nå er fødselen i gang!! Slå på PCen, jeg må bare på KG først...!!" :ler: Jeg kan godt være sladris for noen jeg, om det er noen som ikke har!

Skrevet

Synes jeg ser oss. Dryppende fostarvann hele veien fra sengen til PC'en ;)

Skrevet

:fnise: Du er morsom Bippe!!!!!! :fnise:

Pakke bagen gidder du ikke, med å helgardere deg med hele 2 sladriser, det har du fiksa!!! :ler:

Skal fikse meg sladris i dag, hadde tenkt på å ta en Trampe: "Åh, nå er fødselen i gang!! Slå på PCen, jeg må bare på KG først...!!", men jeg satser på sladris i stede...

Ellers har jeg pakket i trillekoffert, men det står på hjemmesiden til sykehuset at man ikke skal pakke for mye, så jeg lurer på om jeg skal pakke i en veske til selve fødselen og i koffert til hotellet.

Hmmmmm.......... vanskelig dette her, tror jeg lager en egen tråd med hva vi har med oss, kjekt for oss førstegangsfødene????

Skrevet
:fnise: Du er morsom Bippe!!!!!! :fnise:

Pakke bagen gidder du ikke, med å helgardere deg med hele 2 sladriser, det har du fiksa!!! :ler:

Ja, prioriteringene er visst i orden hos meg.. :sjenert::ler:

Til dere som ikke har sladris, er det sjeldent noe problem å få fikset det. Tror de fleste som blir spurt bare føler det er en ære.

Dersom noen mangler, stiller jeg gjerne som sladris jeg også altså. Regner med at vi er mange som gjerne gjør den jobben! ;)

Skrevet
Synes jeg ser oss. Dryppende fostarvann hele veien fra sengen til PC'en ;)

Huff.. :fnise:

Jeg kommer nok til å prøve å få gjort det samme selv, altså. Men har man ikke sladris, hvem skal da sladre om hva som skjer på sykehuset eller gi beskjed så snart den lille har kommet til verden? Vitale mål og slikt.

Nei, det er viktig å la oss nysgjerrige få ta del i alt som skjer, altså! :Nikke:

Skrevet

Lager en egen sladris oversikt til oss jeg!!!!

Er vist helt gira på å lage nye emner i dag ser jeg....

Skrevet

Ja, alle må jo ha sladris.....

Vi er jo nødt til å være oppdatert!

Hmm, burde nok ha en egen sladris tråd. :jepp:

Ephemera er min da, om noen skulle lure.

Skrevet
Lager en egen sladris oversikt til oss jeg!!!!

Er vist helt gira på å lage nye emner i dag ser jeg....

:fnise: Skrev visst likt vi ;)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å pakke noen bag på lenge enda... Er jo seks uker igjen, og jeg lever i den tro at lille baby kommer presis ;)

Ang bringebærkapsler, så høres det jo nesten litt skummelt ut... Tør i hvertfall ikke drive med sånt enda. Men kanskje teen er noe for meg, drikker jo så mye te likevel. Men lurer litt på om det ikke er så lurt å kombinere med medisiner. Helsekost og skolemedisin kan være en farlig kombinasjon...

Skrevet

Tror jeg skal prøve modningsakupunktur istedet for de der bringebær greiene jeg.

Skrevet

Bringebær kapsler er kjøpt inn!! Er litt skeptisk kjenner jeg, men har i alle fall hørt at det er bra for etterpå også da, de hjelper livmoren fortere tilbake til normalen. Så planen er i allefall og ta de når det er tre uker igjen til terminen og til boksen er tom. Skal jo ta fire om dagen, så de forsvinner fort!

Skal på treff med damene på BMI om halvannen uke, deilig å kunne treffe noen i samme situasjon, føler meg litt ensom må jeg si. Vi er ikke så mange her på KG som det er på BMI, men det hadde vært hyggelig om noen av dere også ble med da!!!

Treffet ligger inne på Facebook, søk på Sagene lunsjbar så får man det opp. Det er i alle fall hyggelig om noen av dere ville være med........... kjenner liksom ingen fra BMI, trives best her!!!

Skrevet

Jeg bor dessverre for langt fra Oslo til at jeg kan være med. Men det hadde jo vært veldig hyggelig å treffe dere.

Jeg tror forøvrig ingen av dere i mars/april-klubben bor i nærheten av meg. :(

---

Jeg tror neppe at jeg skal prøve meg på de kapslene. Jeg vil heller la Junior komme når han er klar, uten å tilføre kroppen flere stoffer enn jeg allerede gjør med Metformin-behandlingen.

Dessuten har jeg vel ikke den store troen på at det virker heller. *skeptisk av natur* ;)

Skrevet

Jeg tror nok jeg skal la naturen gå sin gang her også gitt. Evnt få med mannen på litt heftig sengekos rundt termin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...