Grace Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1321 Skrevet 13. februar 2008 Så deilig, grattis! Jeg har en drøy mnd igjen, jeg... . Tihi, nå hikker hun så det kjennes i endetarmsåpningen min Hørtes ut som en merkelig følelse....
Murmelmy Skrevet 13. februar 2008 #1322 Skrevet 13. februar 2008 Hørtes ut som en merkelig følelse.... Må oppleves
Kykkelikokos Skrevet 13. februar 2008 #1323 Skrevet 13. februar 2008 Jeg drømmer så mye rart for tiden. I natt har jeg sovet så dårlig, men jeg drømte iallefall at jeg lå der og tafsa på gubben både her og der Og da jeg sto opp i morges lurte han på om jeg huska hva jeg hadde gjort i natt....jeg hadde visst ikke drømt likevel Heldige mannen da. Fikk skikkelig god behandling helt plutselig midt på natten.
Grace Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1324 Skrevet 13. februar 2008 Jeg lurer på mye i dag jeg.... Vet noen hvor man kan finne info til arbeidsgiver ang utbetaling av foreldrepenger og avvikling av permisjon. Gjelder for samboeren min egentlig, men de får jo aldri ut fingeren der så jeg tenkte jeg kunne vidresende link om jeg fant.. Har lett på NAV men å finne frem der er like enkelt som ja... you know...
marsy Skrevet 13. februar 2008 #1325 Skrevet 13. februar 2008 NAV her ligger ihvertfall alle skjema, og all info jeg kan finne
Trampe Skrevet 13. februar 2008 #1326 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har også vondt i symfysen og har tolka det som lett bekkenløsning. Det har jeg hatt siden uke 20 eller noe sånt, men det har ikke forverret seg i det hele tatt. Blæææh. Det smalt da jeg gikk fra butikken med to poser i dag. Nå er jeg halvveis invalid og greier knapt å gå over gulvet. Og posene var ikke tunge engang.
Gjest imli Skrevet 14. februar 2008 #1327 Skrevet 14. februar 2008 Så kjedelig da, Trampe. Håper du er bedre i dag. Jeg har også hatt sånn småvondt i symfysen et par uker. Kjenner det mest når jeg skifter stilling i senga, og litt når jeg skal reise meg opp o.l, men ikke ellers foreløpig. Får håpe det holder seg sånn. Er det sånn at sånt bedrer seg når barnet fester seg?
monja Skrevet 14. februar 2008 #1328 Skrevet 14. februar 2008 Når storebror festa seg forsvant all smerten i bekkenet. Det ble forklart med at hodet hans sto der og stabiliserte hele "opphenget". Stakkars gutt Håper du er bedre idag, Trampe
Gjest imli Skrevet 14. februar 2008 #1329 Skrevet 14. februar 2008 Da får man håpe på festede babyer for hele gjengen her
monja Skrevet 14. februar 2008 #1330 Skrevet 14. februar 2008 Føler ikke at jeg klarer å sitte skikkelig uten å "brette" babyen inne i magen......
Gjest imli Skrevet 14. februar 2008 #1331 Skrevet 14. februar 2008 Samme her... Sitter her nå og kjenner at babyen beveger seg litt opp og ned og fram og tilbake så jeg får sånn rar form på magen
monja Skrevet 14. februar 2008 #1332 Skrevet 14. februar 2008 Synes nesten at det føles som om jeg klemmer han uansett hvilken stilling jeg sitter i. Det kan ikke være bare enkelt å være baby heller. Svigermor skal prøve å strikke omslagsbody til babyen. Fant oppskriften i det siste bladet GRAVID som kom i posten i går og den var litt tøff. Hun har aldri prøvd det før, så det blir jo spennende for henne og det
Nicky B Skrevet 14. februar 2008 #1333 Skrevet 14. februar 2008 EA, er du her i dag? Hvordan gikk det med deg i går? De siste dagene opplever jeg at jeg ikke klarer å sitte særlig lenge om gangen uten å bli skikkelig tungpustet og svimmel. Skal til legen i morgen og ta det opp, men er det flere som opplever noe sånt?!
Kykkelikokos Skrevet 14. februar 2008 #1334 Skrevet 14. februar 2008 Da har jeg vært hos jordmor, og symfysemålet har gått ned igjen.. Tror nok legen har greid å måle/krysse av feil forrige gang, gitt..
Kykkelikokos Skrevet 14. februar 2008 #1335 Skrevet 14. februar 2008 EA, er du her i dag? Hvordan gikk det med deg i går? De siste dagene opplever jeg at jeg ikke klarer å sitte særlig lenge om gangen uten å bli skikkelig tungpustet og svimmel. Skal til legen i morgen og ta det opp, men er det flere som opplever noe sånt?! Jepp. Tror nok bare det er ting og tang som kommer i klem..
Trampe Skrevet 14. februar 2008 #1336 Skrevet 14. februar 2008 *rekke opp hånda* Jeg er også innehaver av ett stykk brettet baby. Og stakkars min lille, om natta har han det ikke greit. Nå gjør det vondt å ligge på sida, jeg kan ikke ligge halvveis på magen lenger, for da klemmer jeg jo lillemann flat. Ryggen greier jeg ikke lenger enn en halvtime-time i slengen, så er det på an igjen. Synes synd på han andre jeg deler seng med også, han våkner jo når flodhesten Trampe prøver å finne ei behagelig stilling for 17. gang den natta... Jaja. Noen uker igjen nå, så er det andre grunner til at jeg ikke får sove om natta. Og da ønsker jeg han sikkert inn igjen av og til. Litt bedre i bekkenet i dag, men jeg har hatt mye vondt i natt. Nå skal jeg ut en tur, se om det blir bedre av litt bevegelse...
monja Skrevet 14. februar 2008 #1337 Skrevet 14. februar 2008 Mannen min sliter om natta han og. Sikker på at jeg snur meg hvert kvarter gjennom hele natta. Stakkars. Men han vet at det kommer en tid hvor jeg må ta tak i han for å komme rundt. Sånn var det på slutten sist og.
Gjest imli Skrevet 14. februar 2008 #1338 Skrevet 14. februar 2008 Får litt vondt i hoftene når jeg ligger på sida jeg. Å ligge på ryggen har jeg aldri likt, og føler dessuten at jeg får helt "åndenød" av det når jeg ligger en stund på ryggen. Ligge på magen er favoritten, men det begynner å bli vanskelig gitt. Jeg må derfor ligge på sida, og bytte fra høyre til venstre sånn en gang i halvtimen Det sier seg selv at man ikke sover så godt om natta lenger. I går kveld la jeg meg kl 10. Jeg var på do før jeg la meg, men innen kl 11 hadde jeg vært oppe og tissa tre ganger til! Og det kom mye hver gang også! Er det mulig, tror urinveiene jobber 200% nå Noen andre her som er oppe fire-fem ganger hver natt? Begynner å bli lei det...
monja Skrevet 14. februar 2008 #1339 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er ikke oppe en eneste gang om natta jeg. Enda jeg drikker omtrent 5 liter vann gjennom dagen. Lurer på hvor væsken blir av.
Kykkelikokos Skrevet 14. februar 2008 #1340 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er ikke oppe en eneste gang om natta jeg. Enda jeg drikker omtrent 5 liter vann gjennom dagen. Lurer på hvor væsken blir av. Ansikt, føtter, hender, bein, alle veier? Mannen min sover skikkelig tungt. Tror ikke han hadde merket om hustaket falt sammen over ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå