-Ea- Skrevet 13. februar 2008 #1301 Skrevet 13. februar 2008 Vel, "smertene" er der ennå, sant det er jo ike vondt direkte, bare ubehagelig. Tror det kan være festesmerter, ser ut til at magen har synket litt, kan ikke føle livmoren oppunder brystbenet lenger. Tenkte jeg skulle ringe etterhvert, er litt redd for svaret, så jeg kvier meg litt til å ringe Takk for alle gode omtanker da!!!
-Ea- Skrevet 13. februar 2008 #1302 Skrevet 13. februar 2008 Ang bekkenløsning så fikk jeg vondt forran i skambenet jeg. Har ikke kjent no i ryggen før nå i det siste. Det kommer jo ann på i hvilke tre ledd du får smerter. Bak til høyre eller bak til venstre eller forran. Vondt er det i alle fall!!
Murmelmy Skrevet 13. februar 2008 #1303 Skrevet 13. februar 2008 Her tror jeg sykehuset tar seg av alt det praktiske. Jeg fylte iallefall ikke ut noen papirer sist, men det er mulig det er ulik praksis på ulike sykehus. Du får et papir i posten en stund etter fødsel hvor du fyller på pnr (som du må ordne med i forkant). Når du har returnert dette arket ferdig utfylt vil barnetrygden komme
Nicky B Skrevet 13. februar 2008 #1304 Skrevet 13. februar 2008 Hos meg begynte bekkenvondtene med isjiasnerven i klem. Så ble det gradvis i beinet rundt fødekanalen, kjennes ut som om noe har hamret løs på området. Merker det godt når jeg har sittet lenge og skal reise meg opp, da får jeg bredbeint John Wayne gange. Eller når jeg løfter opp beinet for å ta på meg sokker feks. Å kjøre bil langt er også plagsomt. Kjente det ikke så mye i ryggen til og begynne med, men nå som magen er større har det begynt der også. (noen ganger kjenner jeg det i skambeinet og og da stråler det ned i lårene) EA: Du burde absolutt ringe legen/føden/jordmor og komme deg på sjekk!!!!!!
monja Skrevet 13. februar 2008 #1305 Skrevet 13. februar 2008 Jeg lurer på noe. Dere med bekkenløsning, hvor begynte det å gjøre vondt? I ryggen håper jeg? Hos meg starta det i symfysen. Med strålinger til hoftene og ned i låret. Nå er strålingen borte, men symfysen er dritvond.
monja Skrevet 13. februar 2008 #1306 Skrevet 13. februar 2008 Du får et papir i posten en stund etter fødsel hvor du fyller på pnr (som du må ordne med i forkant). Når du har returnert dette arket ferdig utfylt vil barnetrygden komme Det fikk vi ikke for smurfen. Eneste jeg fikk i posten da han var født var fødselsattesten med personnummer. Og den fikk vi ikke før et par mnd etter fødselen. Det kom vel i desember, like før dåpen, og da hadde vi alt mottatt barnetrygd et par mnd :klø:
Murmelmy Skrevet 13. februar 2008 #1307 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har til daglig mest vondt i symfysen, men bekkenløsningen sitter også i korsryggen og ribbeina bak. Not good
monja Skrevet 13. februar 2008 #1308 Skrevet 13. februar 2008 Jeg håper virkelig lillebror fester seg, for da det skjedde sist ble jo bekkenet så stabilt og det var herlig å være til. Ikke smerter i det hele tatt.
Grace Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1309 Skrevet 13. februar 2008 For jeg har jo ikke hatt noe særlige smerter i rygg eller noe, men i går på dansetrening så fikk jeg veldig vondt i skambenet. Jeg regnet med at det bare var babyen som presset litt, men det ble ganske ille utover kvelden og natten. Er litt bedre i dag, tror jeg men ble litt bekymret for hva det kunne være da.
monja Skrevet 13. februar 2008 #1310 Skrevet 13. februar 2008 Det kan det absolutt være, Grace. Du får prøve å belaste minst mulig og se det an.
monja Skrevet 13. februar 2008 #1311 Skrevet 13. februar 2008 Jeg drømmer så mye rart for tiden. I natt har jeg sovet så dårlig, men jeg drømte iallefall at jeg lå der og tafsa på gubben både her og der Og da jeg sto opp i morges lurte han på om jeg huska hva jeg hadde gjort i natt....jeg hadde visst ikke drømt likevel
Grace Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1312 Skrevet 13. februar 2008 Jeg drømmer så mye rart for tiden. I natt har jeg sovet så dårlig, men jeg drømte iallefall at jeg lå der og tafsa på gubben både her og der Og da jeg sto opp i morges lurte han på om jeg huska hva jeg hadde gjort i natt....jeg hadde visst ikke drømt likevel
Trampe Skrevet 13. februar 2008 #1313 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har også vondt i symfysen og har tolka det som lett bekkenløsning. Det har jeg hatt siden uke 20 eller noe sånt, men det har ikke forverret seg i det hele tatt. Hvordan går det, Ea? Du burde absolutt ringe føden, det er bedre med en gang for mye enn en gang for lite... Her er det drittvær. Jeg skulle jo kjøre til byen for å shoppe litt idag, men det dropper jeg. Jeg har null lyst til å gå ut av døra..
monja Skrevet 13. februar 2008 #1314 Skrevet 13. februar 2008 Blåser det, Trampe? Her er det så vanvittig som det blåser innimellom. I natt var det sykt mye vind da. Ikke rart jeg brukte natta til å tafse på gubben under den verste blåsten
Murmelmy Skrevet 13. februar 2008 #1315 Skrevet 13. februar 2008 Nå har jeg spist lunsj (er på jobb) og er klar for dessert...smågodt med sure og salte ting - NAM NAM!
monja Skrevet 13. februar 2008 #1316 Skrevet 13. februar 2008 Sure ting er den store dillen her i heimen for tiden og (akkurat som sist)
Murmelmy Skrevet 13. februar 2008 #1317 Skrevet 13. februar 2008 Sure ting er den store dillen her i heimen for tiden og (akkurat som sist) Det er jo bare superdigg!!!
Trampe Skrevet 13. februar 2008 #1318 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det blåser. Det rister i huset. Og det eneste positive er at jeg ikke orker å dra ut for å kjøpe snop
Grace Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1319 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har siste arbeidsdag i dag, Så etterpå skal vi feire med kake Virker som noen gleder seg til å bli kvitt meg He he, neida bare tuller jeg. Blir hyggelig med en liten avsluttning.
Murmelmy Skrevet 13. februar 2008 #1320 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har siste arbeidsdag i dag, Så etterpå skal vi feire med kake Virker som noen gleder seg til å bli kvitt meg He he, neida bare tuller jeg. Blir hyggelig med en liten avsluttning.Så deilig, grattis! Jeg har en drøy mnd igjen, jeg... . Tihi, nå hikker hun så det kjennes i endetarmsåpningen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå