Trampe Skrevet 11. februar 2008 #1261 Skrevet 11. februar 2008 Neinei Monja, du må ikke skli på isen... jeg har lyst til å gå tur, men jeg tør ikke så glatt som det er nå. Du må ta vare på deg selv..!!
monja Skrevet 11. februar 2008 #1262 Skrevet 11. februar 2008 Her har jeg sikkert gått opp en 6 - 7 kilo tenker jeg, men det tipper sikkert 12 denne gangen og.....har blitt litt glad i snop den siste tiden. Men vi får tro de ekstra kiloene raser av etterpå for oss alle.
monja Skrevet 11. februar 2008 #1263 Skrevet 11. februar 2008 Neinei Monja, du må ikke skli på isen... jeg har lyst til å gå tur, men jeg tør ikke så glatt som det er nå. Du må ta vare på deg selv..!! Hadde jeg enda gått tur. Jeg skulle bare over gårdsplassen for å hente tennved i morges. Så jo det var glatt, men trodde ikke det var såååå glatt. Hadde ikke bilen min stått der sånn at jeg fikk røska tak i bakluka på den hadde jeg nok brukket lårhalsen tror jeg.
Grace Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1264 Skrevet 11. februar 2008 Hadde jeg enda gått tur. Jeg skulle bare over gårdsplassen for å hente tennved i morges. Så jo det var glatt, men trodde ikke det var såååå glatt. Hadde ikke bilen min stått der sånn at jeg fikk røska tak i bakluka på den hadde jeg nok brukket lårhalsen tror jeg. Nå syns jeg du skal prøve å holde deg på beina resten av tiden! *streng*
monja Skrevet 11. februar 2008 #1265 Skrevet 11. februar 2008 Ja, nå har jeg prøvd å falle ned trappa ute og sklidd til skikkelig på isen. Nå ønsker jeg meg vår....
Catus Skrevet 11. februar 2008 #1266 Skrevet 11. februar 2008 Nei men huff da, Monja! Du må være forsiktig! La noen andre hente ved fremover! *tar på meg den strenge minen sammen med Grace* Synes det er så skummelt med glatta, jeg har stor respekt for den! Her har det heldigvis ikke vært glatt på en god stund, men vi bor så kronglete til de dagene det ER glatt. Har skikkelig bratte bakker i byggefeltet og fra veien og opp til huset. Jeg har også trynt en gang i vinter, men heldigvis gikk det veldig bra. Men krykker da, gitt. Stakkars deg, Monja..
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #1267 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er på 11 kilo nå i dag. Var 12 kilo i forrige uke, så jeg har gått ned ett, men det bryr jeg meg ikke om. Bikker nok 15 og vel så det før jeg er ferdig med dette her... nå blir det mye sofasitting fremover. Bikker jeg 15 kilo er jeg like tung som mannen Så bra at den lille har snudd seg, Imli! Nå er det bare min igjen... skal på kontroll torsdag i neste uke. Jeg håååper at han har snudd seg til da... Haha, jeg har tatt igjen mannen for lenge siden! Nå er min kjære litt av en lettvekter også da. Veier mer enn ham i ugravid tilstand, og jeg er normalvektig (ca 67 kg). Kjempedeilig med snudd baby! Får håpe din også har gjort det. Jeg hadde jo mistanke om snuing, men så innbilte jeg meg liksom at man kjente det skikkelig om de snudde seg. Men det gjør man altså ikke, nødvendigvis
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #1268 Skrevet 11. februar 2008 Nå må du være forskiktig, Monja! Krykker høres ikke noe særlig ut. Nå får du ta det med ro, god bedring
Catus Skrevet 11. februar 2008 #1269 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Med mannens 110 kilo har jeg laaaangt å gå før jeg tar ham igjen! Heldigvis.. Endret 11. februar 2008 av Bippe
Grace Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1270 Skrevet 11. februar 2008 Med mannens 110 kilo har jeg laaaangt å gå før jeg tar ham igjen! Heldigvis.. Jeg har gått forbi mannen... Men han veier ikke så mye da...
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #1271 Skrevet 11. februar 2008 Med mannens 110 kilo har jeg laaaangt å gå før jeg tar ham igjen! Heldigvis.. Nei da skal det litt mere til Når man har en på 65 kilo er det litt verre! Har gått opp ti kilo jeg... Så vidt jeg vet. Skal til lege på onsdag, så må tørre å gå på vekta innen den tid.
Catus Skrevet 11. februar 2008 #1272 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Godt vi har noe å skylde på! Endret 11. februar 2008 av Bippe
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #1273 Skrevet 11. februar 2008 Godt vi har noe å skylde på! Var det jeg visste
MzS Skrevet 11. februar 2008 #1274 Skrevet 11. februar 2008 Skal på vekta hos jordmor i overimorgen - hadde gått opp 8,5 kg for 3 uker siden, mistenker at det er blitt 10-11 nå Har fortsatt 6 kg igjen før jeg tar igjen mannen da, håper jeg klarer å unngå det... Blir mye stillesitting, det er helt utrolig hvor lite jeg orker før jeg blir sliten! Du er forresten ikke alene, Trampe - min lille rakker har heller ikke snudd seg enda! Blir spennende å se om det er noen forandring på kontrollen på onsdag, men det kjennes ikke sånn ut egentlig. Har fortsatt den lille "bowlingkula" godt oppunder ribbeina og litt ut til hver side som det passer seg, som beskrevet oppi her Magen min er rett og slett så stinn og hard og sår øverst at det kjennes ut som om den skal sprekke når som helst, mens det er kjempegod plass nederst... Kan han ikke skjønne at han bør benytte plassen der inne bedre snart da!!! God bedring igjen, Monja - holder med de andre at det er på tide at du holder deg litt i ro nå ja!
monja Skrevet 11. februar 2008 #1275 Skrevet 11. februar 2008 Godt vi har noe å skylde på! Men at det varer i opptil ett år tviler jeg på - her har det vart i over tre år allerede :dåne:
marsy Skrevet 11. februar 2008 #1276 Skrevet 11. februar 2008 her varierer vekten hjemme med 2 kg fra dag til dag...... må være vann. For jeg veier meg på tom mage, etter jeg har vært på do om morgenen... På siste offisielle veiing var jeg ca 13kg opp... typisk at jeg hadde en skikkelig kose-sommer før jeg ble gravid, med masse god vin og mat (og klarte å legge på meg 4 kg!). Jaja.. jeg skal ut å trille masse! Og jeg bor et sted med masse bakker rundt meg, slik at jeg skal få svetta skikkelig. Sitat mannen min: du kommer jo til å bli en skikkelig sylfide! Jaja... :-D Orker ikke å stresse mer over vekta. Amming fungerer jo som en slags fettsuging også - så da satser jeg på at amming går bra
Kykkelikokos Skrevet 11. februar 2008 #1277 Skrevet 11. februar 2008 Har gått opp over 15kg hvis siste veiing var riktig. Det var på en helt annen vekt enn jeg har veid meg på tidligere. Skal til jordmor på torsdag, så får vi se
pondusa Skrevet 11. februar 2008 #1278 Skrevet 11. februar 2008 Men at det varer i opptil ett år tviler jeg på - her har det vart i over tre år allerede :dåne: Vel den er tilstede etter 5 år også... Vekta ja, den tar jeg med knusende ro. Har gått opp ca 6 til nå. Med lillemor gikk jeg opp 19 kg og 35 kg for med ammingen. Med pondus gikk jeg opp 13 kg og 20 for med ammingen. Skikkelig jo-jo slanking dette.
Elle_liten Skrevet 11. februar 2008 #1279 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Da har jeg tatt det gode rådet om å starte shoppinga! Nå er seng og vogn i hus! Iiiiik! Litt skummelt dette! Dyne til seng og vogn har jeg også fått på plass, og vognpose. Tar helt av, jeg. Nå har jeg også fått til tilpassing på jobben sånn at de siste ukene skal bli litt lettere. Deilig! Slipper å grue meg til å gå på jobb, og sjefen er fornøyd med at jeg da sikkert kommer til å jobbe til permisjonen starter. Knøttet i magen virker som om stortrives. Ligger stort sett på tvers. Hamrer i madrassen når jeg ligger på siden. Kiler litt nesten. Tankene mine driver også med berg-og-dalbane-virksomhet. Veksler mellom: "Gud, hva har vi begitt oss ut på", "Vil ikke føde, vil ikke føde!", ""Gleder meg sånn til å se det lille nurket og holde det i armene mine", "Snart er det lenge til jeg /vi kan kjenne bevegelser i magen igjen". Hooormoooner! :gråte: Jeg er et vandrende bevis på at undersøkelsen som det lå link til stemmer! (Har skrevet den ut og skal henge den opp på jobben!) (31 uker i dag!!) Endret 11. februar 2008 av Elle_liten
monja Skrevet 12. februar 2008 #1280 Skrevet 12. februar 2008 Skulle til NAV og fylle ut papirer til permisjon idag klokka halv 10. Klokka kvart på 9 fikk mannen beskjed om at timen var avlyst for saksbehandler ikke er der. Ikke aktuelt. Jeg har bare litt over 7 uker igjen til permisjonen starter, så da er jeg allerede litt i seneste laget med å søke perm til arbeidsgiver Nå er han på telefon med NAV igjen....for om jeg skulle ringt selv hadde jeg nok kommet gjennom røret til dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå