~Capricorn~ Skrevet 10. februar 2008 #1241 Skrevet 10. februar 2008 Tida går jo så vanvittig fort, at det er nok ikke lenge til du følger etter du og
monja Skrevet 10. februar 2008 #1242 Skrevet 10. februar 2008 Nei, en liten mnd til så er jeg med i klubben jeg og. Men da er jo dere sikkert nyklekket hele gjengen. Uansett, jeg synes nesten tiden går for fort jeg så nå vil jeg bremse litt
~Capricorn~ Skrevet 10. februar 2008 #1243 Skrevet 10. februar 2008 Har det litt sånn jeg og. Tida går jo så fort at jeg nesten ikke greier å holde følge
monja Skrevet 10. februar 2008 #1244 Skrevet 10. februar 2008 Ja, en får jo ikke tid til å nyte magen sånn so dagene går. Men jeg gleder meg jo masse til å møte lillegutt i magen da....
Kykkelikokos Skrevet 10. februar 2008 #1245 Skrevet 10. februar 2008 Jeg var veldig klar for å møte lille spire, men nå har plutselig skrekken tatt meg, og jeg har begynt å tenke "hva er det vi har gjort?!".
-Ea- Skrevet 10. februar 2008 #1246 Skrevet 10. februar 2008 Jøss, hvor står det at man er høygravid?? Er jeg det også snart eller??? Jeg vil óg........................ Er straks klar for klekking jeg altså, er så spent på å møte Knøtte! Grattis med dagen blivende mødre, og dere som er det fra før av óg da seff!!!
monja Skrevet 10. februar 2008 #1247 Skrevet 10. februar 2008 Man er høygravid når man har 40 dager igjen til termin.....
-Ea- Skrevet 10. februar 2008 #1248 Skrevet 10. februar 2008 Høygravid om ti dager da altså!!! Har følt meg ganske så høy siden jul jeg da Har lagt på meg 2,5 kilo på en uke! Trodde ikke det var mulig jeg, men han vokser i god takt med sin mor :gjeiper:
Trampe Skrevet 10. februar 2008 #1249 Skrevet 10. februar 2008 Her går det veldig opp og ned. I det ene øyeblikket er jeg veldig spent og vil bare ha ham ut, i neste øyeblikk er jeg ikke klar i det hele tatt og han kan gjerne bli der inne et år til... Men jeg gleder meg da. Veldig.
Murmelmy Skrevet 10. februar 2008 #1250 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med dagen Murmelmy!!!!!!! TUSEN TAKK, EA!!!
marsy Skrevet 10. februar 2008 #1251 Skrevet 10. februar 2008 I natt (når jeg ikke fikk sove på grunn av halsbrann) lå jeg bare å angret meg for at jeg hadde gått med på dette dumme forslaget om å bli forelder men det hadde gått over i morges.. men begynte å angre litt igjen når jeg så jordmødrene på nett-tv (har ikke turt å se der før nå) huff.. håper den lille ikke kan merke alle de rare tankene som flyr igjennom hodet mitt!
Kykkelikokos Skrevet 10. februar 2008 #1252 Skrevet 10. februar 2008 Du kan trøste deg med at du ikke er alene om å ha slike tanker av og til, marsy. Jeg har blant annet sagt at jeg aldri mer skal gå gravid, at dette er første og siste barnet vi kommer til å få. Ikke noe fin ting å si, kanskje.. Men når babyen er født, så skal jeg selvfølgelig aldri fortelle henne at jeg synes det var jævlig å bære henne..
pondusa Skrevet 10. februar 2008 #1253 Skrevet 10. februar 2008 Monja: Det er da leeeenge til vi blir høygravide og skal føde. Var det ikke i går vi ble gravide da? *tviholderpåtanken*
monja Skrevet 11. februar 2008 #1254 Skrevet 11. februar 2008 Monja: Det er da leeeenge til vi blir høygravide og skal føde. Var det ikke i går vi ble gravide da? *tviholderpåtanken* Ja, det var det jeg trodde og. Leeeeenge til enda.... *skjønnerikkehvortidenblirav*
Nicky B Skrevet 11. februar 2008 #1255 Skrevet 11. februar 2008 Ja, det var det jeg trodde og. Leeeeenge til enda.... *skjønnerikkehvortidenblirav* Rekker opp hånda og melder meg inn i "Ikke tenkt å bli høygravid med det første" klubben. Har igjen ca. 65 dager. Ergo er det 25 dager igjen før jeg blir høy. Våget meg opp på vekta hos svigermor i går: 6,3 kilo hittil. Hadde regnet med at det skulle være mye mer! Skal veie meg igjen hos legen i slutten av uka, er spent på om de to vektene samsvarer...
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #1256 Skrevet 11. februar 2008 Høygravid om litt over en uke her Gleder meg veldig, men noen ganger føles det litt sånn "hva har jeg gjort?" Andre ganger kan jeg nesten ikke vente med å se babyen min. Fikk en smugkikk på ham/henne i dag da - og gjett hva - H*n har snudd seg! Ligger så fint med hode ned. Litt letta nå ja...
Grace Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1257 Skrevet 11. februar 2008 I dag har jeg litt sånn; å herregud hva har jeg begitt meg ut på dag... Men får vel bare innse at det er for sent å snu nå Skulle egentlig ønske det bare begynte jeg nå, så blir det overstått
Catus Skrevet 11. februar 2008 #1258 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er heller ikke høygravid enda, og har ikke planer om å bli det heller på lang lang tid! Jeg får også dager der jeg panikkslagen tenker; "herreli hva HAR vi gjort!" Synes nesten de dagene kommer hyppigere nå som fødselen nærmer seg. Men selvsagt gleder jeg meg også så masse at jeg nesten ikke kan vente. Man blir litt ambivalent som gravid. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Men det er jo alt for sent å snu.. Hadde jeg hatt sjansen hadde jeg ikke snudd heller altså! Måtte bare si det sånn for sikkerhets skyld. Vekta er en ting jeg ikke snakker så høyt om. Jeg skal på legekontroll til fredag, og da må jeg vel på vekta igjen. Den har sikkert sneket seg opp til 15 kilo nå..
monja Skrevet 11. februar 2008 #1259 Skrevet 11. februar 2008 har vært ute og sklidd på isen idag. Kjentes ut som om bekkenet mitt delte seg (enda mer) i to. Nå er krykkene kommet fram.
Trampe Skrevet 11. februar 2008 #1260 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er på 11 kilo nå i dag. Var 12 kilo i forrige uke, så jeg har gått ned ett, men det bryr jeg meg ikke om. Bikker nok 15 og vel så det før jeg er ferdig med dette her... nå blir det mye sofasitting fremover. Bikker jeg 15 kilo er jeg like tung som mannen Så bra at den lille har snudd seg, Imli! Nå er det bare min igjen... skal på kontroll torsdag i neste uke. Jeg håååper at han har snudd seg til da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå