Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Veeeeldig spent på hvem som er førstemann ut!

Corleone er førstemann ut, men tror ikke hun er noe særlig her inne i skravletråden.

Men jeg kan gjerne være førstemann jeg altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres ikke noe kjekt ut, Grace. Godt det ikke er så lenge igjen! Du har ikke problemer med høyt blodtrykk og hodepine, at det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning, vel? :klem:

Blodtrykket har vært veldig bra hver gang jeg har vært på kontroll, skal igjen på mandag så håper alt er bra da også.

Selv er jeg født meget prematur pga SF så de har lovet å følge det opp nøye.

Skal til Ul også på mandag, gleder meg til å høre str på junior nå.

Skrevet

Jeg satser på å være nokså sist jeg...

Og den ideèn med barseldagbok for mars/april-babyene hørtes veldig genial ut.

Skrevet

Det hadde ikke vært meg imot å være i midten - eller kanskje sist av de første? ;)

Jeg var på UL i uke 27, og det var ikke like moro som å være i uke 17. Jeg så jo ingenting. Ryggraden, joda, men ellers var det bare et virvar av sorte og hvite flekker og felter som jeg ikke skjønte bæra av.

Skrevet
Det hadde ikke vært meg imot å være i midten - eller kanskje sist av de første? ;)

Jeg var på UL i uke 27, og det var ikke like moro som å være i uke 17. Jeg så jo ingenting. Ryggraden, joda, men ellers var det bare et virvar av sorte og hvite flekker og felter som jeg ikke skjønte bæra av.

Ja jeg har vært på flere etter rutine ultralyden og man ser jo nesten ikke noe da.

Men nå er det ikke derfor jeg er på de heller da ;)

Skrevet

Nei, ikke jeg heller. Jeg får bare UL på kontrollene jeg, legen min er veldig ivrig i bruken av UL for å sjekke tilstanden til barnet.

Skrevet

Jeg var på 3D-UL en gang rundt uke 25 tror jeg. Fikk sett en del da :) Men det er kanskje lettere å se med 3D enn vanlig?

Nå er jeg helt utslitt etter å ha ryddet og støvsugd..

Skrevet

Takk til dere begge!!

Det har vært en tøff dag, kan ikke helt sette finger'n på det, men sånn er det vel bare. Noen dager er bare tårefylte...

Tror det kommer mest av at jeg er alene hele dagen, lenket fast til huset uten store muligheter til å komme meg ut. Bekkenet krangler hvis jeg går for mye, og det hjelper ikke med at det er glatt som fy utenfor.....

Så fort mannen kommer hjem fra jobb er jeg så kontaktsyk at han får helt dilla, forstår han godt, men det gjør det ikke no lettere for meg.

Satt og leste om amming i dag, tror jeg har litt ammeangst også.. Det ekke sunt å være alene hele dagen vettu, men hva kan jeg gjøre, det er bare å kjempe seg igjennom dette her.

Håper formen er bedre i morgen....

De søvnløse nettene med halsbrann, kramper og tising går meg på nervene :kjempesinna:

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg imli ;)

Det er ganske slitsomt, føles som man går på dobbel dose av p-piller: Null kontroll over følelsene i det hele tatt....

Gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen!!!!

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Er ikke kjekt å sitte alene hele dagen med mulighet til å tenke altfor mange negative tanker.

Skrevet

Klem til -Ea- :klem:

Har noen opp og ned dager jeg og.... dessverre kommer ned dagene alt for ofte for tiden :sukk:

Skrevet

Idag har vi kjøpt bilstol til lillebror. Endelig er den i boks. Nå mangler vi bare lammeskinn, men det skulle svigermor kjøpe.

Skrevet

Noe som hjelper meg når jeg har det slik, er å være litt sosial. Finnes det ikke barnimagen-treff eller andre treff for gravide i nærheten av der du bor?

Det jeg går å tenker på i dag, er at jeg har kjent mindre spark i dag enn i går. Hun er veldig stille i utgangspunktet, så i dag har jeg bare kjent noen få små spark/bevegelser. Da blir jeg litt bekymret. Men jordmoren min sier at så lenge jeg kjenner spark hver dag, så er det nok for henne. Så da må jeg vel bare tro på henne....

I dag møtte jeg noen venner som alltid tar seg en øl etter jobb på fredagene. Det var kjempehyggelig! Da glemte jeg bekymringer, plager osv. et par timer :)

Skrevet

Samme sier jordmoren min. Så lenge man kjenner spark hver dag er det greit, men går det en hel dag uten små spark og bevegelser må du ta kontakt med fødeavdelinga. Skjønner godt at du bekymrer deg litt, tatiana :klem:

Skrevet

Her er det også lite liv til tider. Bevegelsene er ganske svake også, hadde liksom sett for meg skikkelige fotballspark, men det er det lite av her. Kanskje det bare er en rolig baby? Det er nok bra så lenge man kjenner liv hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...