Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt 100% sykemeldt med beskjed om å ta det med ro, så nå blir det lange dager fremover. Jeg tror jeg kommer til å tilbringe mye tid her inne, så ikke bli overrasket hvis dere ser meg her :)

Grunnen til sykemeldingen, er at jeg har så mange kynnere.Det er litt vanskelig å telle antallet, men jeg tror det er 4 eller flere i halvtimen. Legen min ble redd for at det skal resultere i for tidlig fødsel (jeg er bare 33 uker på vei) så nå må jeg sitte på rompa uten å gjøre noe...

Det er bra jeg har en hund som kan holde meg med selskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Wuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!! color]

Murmelmy, du er tilbake!!!!!!!

:smilyblomst::smilyblomst::smilyblomst::smilyblomst:

Nå er vi spente på åssen det går med deg altså..

:velkommen: hjem igjen!

Skrevet

Vi er i samme båt vi tatiana... fra mandag blir jeg hjemme jeg også. Jeg lurer på om jeg skal sette batterier i skrittelleren min igjen, og satse på å gå små turer i løpet av dagen. Jeg kommer til å kjede meg noe veldig - og så er jeg livredd for at jeg kommer til å sitte i sofaen og bli smellfeit. :sukk:

Skrevet

Velkommen til sykemeldingsgjengen :ler: Jeg har gått sykemeldt alt for lenge.. Men nå nærmer deg seg snart permisjon faktisk.. Det er nesten litt skummelt å tenke på.

Skrevet

Jeg begynner nesten å vurdere delvis sykemelding selv jeg nå... Nå begynner det å bli veldig slitsomt å jobbe! Greit nok at jeg nesten bare sitter foran PC'en - men nå for tiden er det å sitte nesten det vondeste jeg gjør. Den ungen skal jo ligge så forbaska høyt. Etter et par timer har jeg så vondt i ribbeina og øvre del av magen at jeg bare vil hyle! Tung og trøtt og sliten er jeg også... Blir vanskeligere og vanskeligere å takle alt stresset og kravene på jobben nå kjenner jeg.

Og så er det så LEEEEEENGE igjen til jeg er ferdig! :grine:

Sånn. Det får være nok klaging for i dag.

*Teller ned til permisjonen*

Forresten - fint å se deg tilbake, Murmelmy, håper alt står bra til!

Skrevet

Jeg har også store problemer med å sitte over lengre tid. Har ofte problemer med å få puste hvis jeg gjør det. Så jeg er glad jeg slipper å tenke på jobbing (jeg jobber foran PC).

Skrevet

Velkommen til den eksklusive sykemdeldt-klubben :)

Er glad jeg ikke er på jobb nå i drittværet... Sludd og snø og regn og jeg vet ikke hva.

Jeg har også en del kynnere, men ikke så ofte da. Men kjenner det en del ganger i løpet av dagen.

Skrevet

Nå er jeg jammen blitt kvalm. :spy:

Ikke slitt noe nevneverdig med kvalme i begynnelsen av svangerskapet, men nå som jeg er i siste trimester har det kommet. :gjeiper:

Hadde et par intervjuavtaler på mandag jeg måtte ta, fikk sitte på med svigerfar inn til byen. (2 timers kjøretur) Nesten fremme, følte jeg meg litt uggen, men tenkte det var på grunn av tidlig morgen og stress. Skulle ta opp eplet mitt fra veska da jeg plutselig kastet opp i bilen...Utover dashbordet, på setet, på veska mi og på buksa mi. Jeg ble så lei meg og tårene trillet.

Svigerfar kunne ikke vært hyggeligere da, han er fantastisk. Så bekymret for meg. Frem med tørkekluter og våtservietter for å tørke opp.

Ikke spesielt gøy å ringe til intervjuavtalen min og si jeg måtte kjøpe meg ny bukse før jeg kom. Forklarte at jeg var 30 uker på vei og hadde nettopp kastet opp og møtte bare forståelse fra den kanten og.

Men det er mange år siden jeg har følt meg så hinsides flau og dum. :flau:

Og nå sitter liksom kvalmen og svimmelheten der permanent og ulmer. Stas.

Skrevet

Jeg har også fått tilbake kvalmen, så da er vi to. Jeg har ikke spydd enda da, men å spise middag tar ofte en time nå i stedet for et kvarter før...

Jeg lurer på hvem av oss som får først ;)

Skrevet

Uff så fælt, Nicky B! Enda godt at du har så forståelsesfull svigerfar. Jeg føler med deg.

Skrevet

Huff, for en ekkel opplevelse, Nicky B. Hadde blitt rimelig flau jeg også, selv om folk er forståelsesfulle.

Har vært litt kvalm til tider selv, men er en stund siden nå...

Skrevet

Så kjip opplevelse Nicky!

Her har jeg så mye vann i kroppen at knærne nå ikke lenger syns.. I dag går det faktisk ikke å rette ut beina helt for det er så sprengt med vann...

Samme med hendene og under fotsålene..

Men det positive er at jeg bare har en blomst igjen!! :hoppe:

Skrevet

Uff ja, det var skikkelig uggent! Håper jeg slipper en lignende episode.

Det kom så brått?! Følte meg uggen, men ikke på nippet til å kaste opp. Det bare kom helt ut av det blå nærmest, for så å slå seg til ser det ut til.

Skal kjøpe noen bilpleie/ rense produkter/ wonderbaum til svigerfar i presang som en liten "takk for forståelsen" gest. :fnise:

Oi, Grace! En blomst igjen?! Du kan jo i teorien føde når som helst. Så spennende!!!! Det er vondt og kjedelig med vann i kroppen. Bruker du støttestrømper? Det hjalp meg litt med førstemann.

Skrevet
Uff ja, det var skikkelig uggent! Håper jeg slipper en lignende episode.

Det kom så brått?! Følte meg uggen, men ikke på nippet til å kaste opp. Det bare kom helt ut av det blå nærmest, for så å slå seg til ser det ut til.

Skal kjøpe noen bilpleie/ rense produkter/ wonderbaum til svigerfar i presang som en liten "takk for forståelsen" gest. :fnise:

Oi, Grace! En blomst igjen?! Du kan jo i teorien føde når som helst. Så spennende!!!! Det er vondt og kjedelig med vann i kroppen. Bruker du støttestrømper? Det hjalp meg litt med førstemann.

Har ikke gjort det men burde nok prøve.

For sånn som det er nå er det helt håpløst.

Skal heldigvis til akupunktur og soneterapi i morgen det pleier å hjelpe litt..

Skrevet

Ja, ja, ser ut til at vi er sykemeldte hele gjengen her.. Glad jeg er gravid på denne tiden av året i alle fall. Hetetoktene er fryktelige.

Har ikke sovet i hele natt, sovnet i 6 tiden etter en laaaaaaaaang natt med panikkangst, halsbrann, svangerskapskløe og utilpass kropp. Vet ikke hva som skjedde, men det var ikke behagelig.

Humørsvingningene mine er HELT UKONTROLLERBARE!!!!!! ER fryktelig trist til tider, mest på kvelden....

Måtte bare klage litt..

Skrevet

Tror kroppen vår prøver å forberede oss på nattevåk eller noe.. En god natts søvn har jeg ikke hatt på det jeg kan huske. Har begynt å få så tåpelige mareritt om natten også, og våkner med en kjempeekkel følelse i kroppen. I natt drømte jeg at eksen min prøvde å kvele meg med en plastikkpose..

Skrevet

Hei på dere!

Takk for gode ord etter ulykken på torsdag. Alt er bra med både meg og babyen :Nikke:.

Jeg er kun 20% sykemeldt, men må nok øke med enda en dag. Sliter som bare det både i halebain og rygg når jeg sitter, og bekken når jeg går. Har en veldig stillesittende jobb, så må nesten bare ha vondt... Frustrerende.

Heldigvis sover storebro på 17 mnd godt om natten om dagen og det hjelper utrolig!

Ha en fin lillelørdag, jenter!

Skrevet

Jeg sover fremdeles om natta, så der er jeg tydeligvis heldig. Må opp og tisse i sjutida på morgenen hvis jeg skal sove lenger, men ellers sover jeg høvelig godt. Jeg våkner ofte når jeg snur meg, men det gjør jeg jo i ugravid tilstand også, så.. Og i morges våkna jeg på magen. Fortsetter jeg slik kommer jeg jo til å få en flat baby.

Den eneste plagen jeg har er halsbrannen. Det er virkelig noe dritt. Og ingenting hjelper, jeg blir bare kvalm og ekkel av de tablettene. Lovehearts tar noe, men det er kortvarig og jeg kan jo ikke knaske de hele dagen heller. Jeg er litt kvalm når jeg spiser, men det er småting i forhold til bekkenløsning og vann som dere andre sliter med...

Skrevet

Bare en blomst igjen, Grace! Så spennende :) Du blir nok førstemann ut av oss, ja... Håper jeg slekter på moren min jeg, som fikk alle sine 2 uker før termin... Det hadde vært noe! *krysse fingre*

Har sluppet unna noe særlig vann i kroppen så langt heldigvis, kan fint bruke gifteringen enda selv om det blir litt merke etter den.

Sove en hel natt ja... Det er lenge siden det! Våkner hver gang jeg skal snu meg, og ligger ofte våken i lange perioder helt uten grunn. Rare greier.

Stakkars deg Nicky, det var en guffen opplevelse! Også i svigerfars bil - hadde nok reagert med tårer og flauhet jeg også da gitt. Selv om du jo selvfølgelig ikke kunne noe for det! Håper virkelig du slipper flere sånne, da :troest:

Det som plager meg mest akkurat nå er dårlig samvittighet for manglende trening altså... Var kjempeflink fram til 6 mnd (jul) og trente masse aerobic og sånn, men etter jul har jeg ikke trent stort gitt. Hadde riktignok forkjølelse og bronkitt i 2-3 uker så jeg ikke kunne trene, men nå har jeg bare latskap å skylde på. Alt er blitt så ork og tungt altså... For giddalaus til å ut å gå i drittværet er jeg hvertfall, og kommer meg bare på helsestudio ca 2 ganger i uken for å sykle og trene litt styrke. Sukk... Og jeg som skulle være i så god form til fødselen!

Hvordan er det med resten av dere da - får dere trent noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...