monja Skrevet 1. februar 2008 #1142 Skrevet 1. februar 2008 Åja, vi må jo ha en egen barselgruppetråd. Det blir jo så koselig å følge alle etter fødselen og.
monja Skrevet 1. februar 2008 #1143 Skrevet 1. februar 2008 Har alle noen som sladrer når ting setter igang?
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2008 #1144 Skrevet 1. februar 2008 Nei, jeg har ikke sladris hverken her eller på SM, jeg..
MzS Skrevet 1. februar 2008 #1145 Skrevet 1. februar 2008 Har ingen sladris jeg heller - får vel heller informere selv når jeg drar til føden da Gleeeder meg til den tid kommer jeg!!! Ser virkelig fram til fødselen og til å bli ferdig med graviditeten, og begynne på den neste fasen
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1146 Skrevet 1. februar 2008 Barselgruppe-tråd var en god ide! Får da håpe alle her drøyer minst en mnd til med å føde... Jeg har ikke sladris, får vel skaffe meg det etterhvert... Litt tidlig enda da. To måneder til termin!
Trampe Skrevet 1. februar 2008 #1147 Skrevet 1. februar 2008 Jeg trodde nesten jeg var på tur i tidlig fødsel i dag, men det roa seg etterhvert... Skikkelig vonde nedpress som kom og gikk i en halvtime. Jeg var selvsagt på jobb, i et klasserom foran 24 stakkars små som ble livredde da læreren fikk så vondt at hun måtte sette seg og bare puste, men det gikk bra. Hva det var vet jeg ikke helt, men jeg håper ikke det kommer tilbake med det første. Ekkelt var det. Lillemann skremmer meg litt av og til, han kan jo ikke komme ennå!! Selv om jeg ikke hadde hatt noen problemer med å godta fødsel et par uker før ULtermin Så godt å lese at alt går bra med Murmel og den lille, sånt noe setter støkker i folk Og vi lager oss jo bare en barselgruppetråd her etterpå, forumet trenger jo ikke å dø selv om vi har fått Eller vi kan lage oss en dagbok. Barselgruppedagbok.
-Ea- Skrevet 1. februar 2008 #1148 Skrevet 1. februar 2008 så skummelt Trampe, du får roe ned litt, har fått inntrykk av at du står på veldig, slapp av, det er kunn nå du har mulighet!! Jeg er veldig med på en barsel-tråd-dagbok høres gøy ut!!!!
Catus Skrevet 1. februar 2008 #1149 Skrevet 1. februar 2008 Åh, her har det vært action! Veldig godt å høre at det gikk bra med murmelmy og bebissen! Og med Trampe. Slike ting er så skummelt og setter litt av en støkk! Jeg er veldig med på en barseldagbok. Det synes jeg var en knallidé! Vi er jo en del førstegangs i denne klubben, og jeg kan tenke meg at vi vil ha mange spørsmål til dere "vise og erfarne" mammaer. Dessuten er det jo gøy å følge hverandre videre også, når vi først har vært sammen under svangerskapet.
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2008 #1150 Skrevet 1. februar 2008 Trampe: Kanskje det er et tegn på at du må roe litt ned? Litt tidlig med fødsel enda! Godt det gikk over
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1151 Skrevet 1. februar 2008 Ja, nå må du ta det med ro, Trampe! *streng* Godt det ikke ble noe mer utav det!
Trampe Skrevet 1. februar 2008 #1152 Skrevet 1. februar 2008 Ja, jeg skal sitte på ræva hele helga og mumse potetgull! Jeg lover Jeg har nok stressa litt for mye denne uka, jeg har en litt vanskelig sak gående i klassen min og føler at jeg må ordne opp i dette før jeg går ut i perm. Det har vært møter og telefoner og overtid.. Så jeg har ikke hørt helt etter når kroppen har prøvd å si ifra, så jeg skal roe ned litt nå... jeg vil ikke ha fødsel helt enda jeg heller.
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2008 #1153 Skrevet 1. februar 2008 Bra at du lytter til kroppen din nå Håper du får en flott og rolig helg.
monja Skrevet 2. februar 2008 #1155 Skrevet 2. februar 2008 God helg! Idag skal jeg hente meg gratis bleiebøtte, se litt på annet babyutstyr - som jeg har sååå lyst på, men som vi ikke trenger , og bare ta livet med ro.
Nicky B Skrevet 2. februar 2008 #1156 Skrevet 2. februar 2008 God helg, alle sammen!!!! Hva er forresten dette med gratis bleiebøtte??? Så koselig at alle vil bli med på barselgruppetråd- tror også barseldagbok ville være fint? Det kommer jo nye damer hit til terminklubben etterhvert og da er liksom mitt inntrykk av at de "gamle" viker plass... Jeg trodde nesten jeg var på tur i tidlig fødsel i dag, men det roa seg etterhvert... Skikkelig vonde nedpress som kom og gikk i en halvtime. Skikkelig uggent er det! Håper jeg slipper en slik opplevelse til før fødselen er i gang hvertfall. Vi får nok bare ta det med ro- selv om det er lettere sagt enn gjort..
Trampe Skrevet 2. februar 2008 #1157 Skrevet 2. februar 2008 Vi kan jo holde til her ei stund til, denne klubben blir jo ikke okkupert av nygravide før uti juni engang. Gratis bleiebøtte skal jeg også hente meg. Var det på reflex.no man gikk? Og så får man en bekreftelse på mail som man kan skrive ut og ta med i butikken. Kjekt
Grace Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #1158 Skrevet 2. februar 2008 Var det på reflex.no man gikk? Og så får man en bekreftelse på mail som man kan skrive ut og ta med i butikken. Kjekt
monja Skrevet 2. februar 2008 #1159 Skrevet 2. februar 2008 Fyller ut opplysninger på reflex.no ja. Jeg henta bleiebøtta idag og den virker veldig bra. Mye bedre enn den forrige vi hadde. De hadde ikke refiller inne på grunn av stor pågang, men det er jo masse tid til å få tak i det litt senere. Gleder meg til å ta den i bruk.
Kykkelikokos Skrevet 2. februar 2008 #1160 Skrevet 2. februar 2008 Man må huske å skrive ut den lappen, hvis ikke får man ikke med seg noe bøtte. Jeg kom hjem nå i sted og oppdaget at det er 3stk som har født og 1 som er satt i gang i terminklubben på SnartMamma-forumet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå