monja Skrevet 30. januar 2008 #1121 Skrevet 30. januar 2008 Høres jo utrolig vondt ut at han står med beina først. Min har vært nede mot livmorhalsen med beina et par ganger og det er jo bare au au....
Trampe Skrevet 30. januar 2008 #1122 Skrevet 30. januar 2008 Det er ubehagelig til tider, spesielt når jeg sitter. Men han sparker ikke så mye, han er rolig på dagtid og når jeg ligger er det ikke vondt, så det går helt fint
monja Skrevet 31. januar 2008 #1123 Skrevet 31. januar 2008 Idag er det stille i magen. Har lagt inn litt cola nå for å prøve å få fart i han. Det kommer seg nok. Litt trøtt idag sikkert, for i går turna han verre enn verst
Gjest imli Skrevet 31. januar 2008 #1124 Skrevet 31. januar 2008 Åh, når det blir snakk om dette med leie, blir jeg litt bekymra også... Min ligger også i seteleie, med beina ned. Synes ikke det gjør vondt jeg da men. Er vel egentlig ikke redd for fødsel - hverken vanlig eller sete, men er livredd for keisersnitt. Gjør det aller meste for å unngå det ja. Så jeg håper virkelig ungen snur seg. Det er jo god tid igjen ennå da. Og jeg selv lå visst akkurat slik til bare en dag eller to før jeg ble født - da snudde jeg meg. Så det kan jo skje helt frem til fødsel. Men hadde jo vært deilig med en som snudde seg og festa seg flere uker før!
monja Skrevet 31. januar 2008 #1125 Skrevet 31. januar 2008 Fikk akkurat melding fra Murmelmy: Er på Ullevål. En bil kjørte rett i fronten på meg og totalvraket begge bilene. Tror alt er greit.... Så skummelt. Håper alt går bra med alle sammen.
Nicky B Skrevet 31. januar 2008 #1126 Skrevet 31. januar 2008 Fikk akkurat melding fra Murmelmy: Så skummelt. Håper alt går bra med alle sammen. Kjære vene, så ekkelt. Håper inderlig alt er bra med alle sammen ja!!
monja Skrevet 31. januar 2008 #1127 Skrevet 31. januar 2008 Murmel har ligget på registrering nå og venter på UL. Alt ser bra ut. Storebror og pappa'n var heldigvis hjemme. Utrolig at det kan gå så bra når begge bilene blir spiker.
Nicky B Skrevet 31. januar 2008 #1128 Skrevet 31. januar 2008 *krysser fingre for at alt ser fint ut på UL og!* For en skrekkelig opplevelse...
Kykkelikokos Skrevet 31. januar 2008 #1129 Skrevet 31. januar 2008 Oj, det må være helt forferdelig å sitte i bilen når noe slikt skjer. Håper alt står bra til med både mor og barn..
LaraCroft Skrevet 31. januar 2008 #1130 Skrevet 31. januar 2008 OI OI OI....håper og krysser fingrer for at alt skal gå bra med murmelmy og co
-Ea- Skrevet 1. februar 2008 #1131 Skrevet 1. februar 2008 Sender varme tanker til murmelmy .................
MzS Skrevet 1. februar 2008 #1132 Skrevet 1. februar 2008 Huff og huff, så ekkelt... Håper alt er bra med deg og knøttet, Murmelmy!
monja Skrevet 1. februar 2008 #1133 Skrevet 1. februar 2008 Fikk ny melding fra Murmel: Alt går bra med dem begge. Han var på UL og jenta er perfekt og estimert til 1,3 kilo - 9% over gjennomsnittet. Hun kommer ikke på nett akkurat nå for PC'en er ikke samarbeidsvillig.
Grace Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1134 Skrevet 1. februar 2008 Er så glad for at alt gikk bra altså!
Nicky B Skrevet 1. februar 2008 #1135 Skrevet 1. februar 2008 Fikk ny melding fra Murmel: Alt går bra med dem begge. Han var på UL og jenta er perfekt og estimert til 1,3 kilo - 9% over gjennomsnittet. Hun kommer ikke på nett akkurat nå for PC'en er ikke samarbeidsvillig. Det var godt å høre!!! :-D
-Ea- Skrevet 1. februar 2008 #1136 Skrevet 1. februar 2008 For murmelmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vel, da er det offesielt: Jeg har blitt hekta. Kan dere tenke dere no mer skuffende enn å våkne opp med viten om at store deler av drømmen min handlet om KG og denne skravletråden?????!!! Ikke det at det er så ille, men det er litt snevert. Ser nå at dagene mine er litt begrenset for tiden....... KG, Frustrerte fruer, Operah og bananer........ Stort værre kan det vel ikke bli...............hmmm
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2008 #1137 Skrevet 1. februar 2008 Det er ikke akkurat så mye action i denne tråden til at man kan leve på kun den, så jeg skjønner at du må spe på med litt Operah og Frustrerte fruer. Det er forresten en til i terminklubben (mars) min på SnartMamma-forumet som har fått nå. Litt tidlig, men det gikk veldig bra med mor og barn
Grace Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1138 Skrevet 1. februar 2008 Det er ikke akkurat så mye action i denne tråden til at man kan leve på kun den, så jeg skjønner at du må spe på med litt Operah og Frustrerte fruer. Det er forresten en til i terminklubben (mars) min på SnartMamma-forumet som har fått nå. Litt tidlig, men det gikk veldig bra med mor og barn På babyverden har det kommet 5 babyer allerede, og muligens en til på vei i dag. Er vel nesten så det skjer noe i klubben vår her snart også da?
Nicky B Skrevet 1. februar 2008 #1139 Skrevet 1. februar 2008 Hva når vi er ferdige da, damer? Skal vi lage vår egen "barselgruppetråd" så vi kan holde hverandre oppdatert på hva som skjer når barna er ute også? Har litt inntrykk av at terminklubbene "dør" ut etter at barna er født, slik at neste gruppe kan ta over....
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2008 #1140 Skrevet 1. februar 2008 Vi kan jo godt lage barselsgruppe-tråd for min del
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå