Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har dere noen diller, jenter?

Her står grønne, suuuure, epler på menyen for tiden.

Og ristet brød med hvitost....

Te! Har plutselig fått så lyst på te. Særlig Indian chai med melk selvfølgelig.

Ellers orker jeg nesten ikke spise noenting før magen sitter oppi ribbeina og det blir enda verre å puste.

Har falt ned trappa ute....vondt :grine:

:klem:

Huff! Det er skummelt. Håper det går bra med deg!!!

Lurer på om jeg er på vei mot sykemelding.. Bekkenet er begynt å krangle skikkelig, så her vagges det. Isjiasnerven er mer i klem, ryggen verker og

det stråler ned i lårene.

Føler meg skikkelig sliten. Er bare full fart hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har falt ned trappa ute....vondt :grine:

Uff, du må være forsiktig! :klem:

Skrevet
Te! Har plutselig fått så lyst på te. Særlig Indian chai med melk selvfølgelig.

Ellers orker jeg nesten ikke spise noenting før magen sitter oppi ribbeina og det blir enda verre å puste.

Jeg har hatt dilla på te siden jeg var fire-fem år (var tidlig ute med te-drikking), men trangen er ikke mindre nå ;) Chai-te drakk jeg også i dag, men jeg liker ikke melk i teen da. Og så honning oppi teen, det er mye bedre (og forhåpentlig litt sunnere) enn sukker :)

Kjenner til den ribbeins-greia ja... Jeg merker jeg orker mindre mat av gangen. Magen er ganske høyt oppe nå.

Skrevet
Det gikk bra. Vondt i korsryggen og venstre lyske. Og selvfølgelig ble jo ikke bekkenet noe bedre akkurat. Men ellers er alt greit.

Stakkars mannen min ble jo så bekymret da jeg ringte han at han sjekka med overlegen på gyn/føden om dette var skummelt for lillegutt, men det sa han at det ikke var. Med mindre det ble en blødning da.

Huff da - går det bedre nå?

Jeg har falt ned trappa to ganger i løpet av sv.skapet jeg... Men ikke hardt da.

Skrevet

Har vært og kjøpt vogn i dag! :hoppe:

Det var gøy altså... Man får liksom litt mer inntrykk av at nå kommer det snart en baby.... :)

Skrevet

Jeg har ikke fått noen diller. Heldigvis egentlig. Men av og til får jeg skikkelig lyst på jordbærmilkshake. Sånn fra Tine som du rister selv.

Men jeg får ikke lyst på så ofte at det kvalifiserer til dille. Kanskje et par-tre ganger i måneden. :)

Huff, Monja. Håper det gikk bra med deg i fallet! Jeg har også falt en gang. Så ikke at trappa på utsiden av inngangsdøra var isbelagt, og jeg skled rett på baken. Kjente litt i bekkenet den dagen, men ellers gikk det bra.

Skrevet

Åh ja, det merker jeg også veldig nå. Men jeg trenger ikke å ha spist så veldig heller. Det har vært mange kvelder nå at jeg har slengt av meg BH'en fordi jeg har følt for mye press rundt brystet. Sitter der og prøver å ta dype åndedrag, samt at jeg river i genserhalsen fordi jeg føler jeg kveles. Det er nesten så mannen blir litt bekymret for meg. :ler:

Skrevet
Har vært og kjøpt vogn i dag! :hoppe:

Det var gøy altså... Man får liksom litt mer inntrykk av at nå kommer det snart en baby.... :)

Så gøy da! :hoppe:

Vi kjøpte bilstol i dag. Det er den første tingen vi har kjøpt, så det ble litt mer virkelig for oss også. Selv om vi på samme tid ikke helt kan forstå det. Det er helt merkelig å se bilstolen stå i gangen og tenke på at i den skal babyen VÅR sitte. :rødme:

Skrevet

Det går bra med meg. Fikk en liten blødning samme dagen som jeg falt, men ikke smerter eller noe sånt, så jeg bare slappa av og tok det med ro. Men nå er det greit. Litt øm og blå bare.

Hvilken bilstol har dere kjøpt Bippe?

Skrevet

Synes dere er flinke som har klart å ikke kjøpe ting før nå :ler: Begynner å bli en stund siden vi var på shopping. Men så har svigermor også vært ganske pådriver på det området. Hun er nesten verre enn meg.

Skrevet
Hvilken bilstol har dere kjøpt Bippe?

Jeg tror du allerede har sett det i dagboka mi Monja, men jeg kan godt legge det ut her også. Vi kjøpte Besafe Izi Sleep. Den virker veldig bra. Nå har jeg ikke sett på andre stoler da, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Men jeg har ikke hørt noe negativt om den heller. :)

Skrevet
Synes dere er flinke som har klart å ikke kjøpe ting før nå :ler: Begynner å bli en stund siden vi var på shopping. Men så har svigermor også vært ganske pådriver på det området. Hun er nesten verre enn meg.

Flink og flink, fru blom..

Man bør vel helst være litt tidlig ute sånn for sikkerhets skyld, så jeg synes DU er flink jeg som kom i orden så tidlig. ;)

Skrevet
Jeg tror du allerede har sett det i dagboka mi Monja, men jeg kan godt legge det ut her også. Vi kjøpte Besafe Izi Sleep. Den virker veldig bra. Nå har jeg ikke sett på andre stoler da, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Men jeg har ikke hørt noe negativt om den heller. :)

Ahh, den skal vi kjøpe også. Hvilken farge valgte dere? Syns den virker skikkelig fin.

Skrevet

Jeg så det i boka di ja. Det blir nok den på oss og.

Skrevet
Ahh, den skal vi kjøpe også. Hvilken farge valgte dere? Syns den virker skikkelig fin.

Mannen kjøpte den alene og på eget initiativ, så det var han som valgte farge. Det ble en grå og svart en, fargen heter Funky Street Grey. Jeg synes den var veldig fin!

Den er helt nøytral og passer dermed fint til neste mann også dersom det skulle vise seg å være ei jente. :)

Skrevet

Å, moro å kjøpe ting da!

Vi må vel få ut fingern snart vi også... Og begynne kjøpe inn og ordne. Under to og en halv mnd igjen :overrasket:

Jeg klarte å dette ned trappa i går, jeg... Det gikk bra da, fikk tatt meg for med den ene armen, som fikk både skrubbsår og blåmerke, men den tåler det :)

Skrevet

Så bra at det ikke gikk verre i trappa, imli. Jeg vet jo alt om dumme trapper. Skummelt skummelt. Og nå er jo magen nesten så stor at jeg ikke ser trinnene foran meg :ler:

Skrevet

Lurer på om skal leie bilsete fra If jeg. Vi har stolen til storebror derfra og. Begynte å leie derfra da vi trengte stol nummer to til han. Lurer på om det ikke blir så dyrt. Skal vi seeee.....

Fra If sine sider:

Minste leietid for enkelt-stoler: If iZi Sleep 9 måneder, for If Izi Kid 12 måneder og for If 1-2-3 16 måneder. If 1-2-3 beholdes etter endt leietid (16 måneder) og eiendomsretten overføres kunden. Øvrige stoler sendes tilbake etter endt leietid.

Leietiden for leie+ eie (alle 3 stolene) er 48 måneder. Når siste leiebeløp er betalt overføres eiendomsretten for siste stolen, If 1-2-3

Det vil si at vi som er If kunder betaler 3444 kroner for 48 mnd. Og da får vi 1-2-3 stolen til eie etterpå.

Skrevet

Jeg har vært på sykehuset på Ul i dag, og fått målt babyen min. Og han veide bare 1800 ca så det var helt fint men han blir nok ikke en av de største babyene. (HELDIGVIS!!!) Så de antar foreløpig ca fødselsvekt på 3 kg.

:tommelopp:

Skrevet

Godt å høre at alt stod bra til og at lille baby ikke ser ut til å bli for stor.

Skal til jordmor i morgen. Er spent på symfysemålene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...