Nicky B Skrevet 16. januar 2008 #1021 Skrevet 16. januar 2008 27 uker i dag... :hår: Plutselig har jeg fått så mange tanker om alt mulig! Glad jeg skal til jordmor på fredag for jeg trenger "å lufte ut" litt her tror jeg....
Kykkelikokos Skrevet 16. januar 2008 #1023 Skrevet 16. januar 2008 Har ikke orket å tenke så mye over min egen fødebag heller, men synes det var greit å få vasket klærne til babyen og legge de klar, så slipper den vordende far å stresse livet av seg i prosessen med å pakke mens jeg er på føden. Tror han vil stresse nok som det er
monja Skrevet 16. januar 2008 #1024 Skrevet 16. januar 2008 Har dere noen diller, jenter? Her står grønne, suuuure, epler på menyen for tiden. Og ristet brød med hvitost....
monja Skrevet 16. januar 2008 #1025 Skrevet 16. januar 2008 Ja, jeg har forresten fått time til jordmor - for første gang i dette svangerskapet - 28. januar
Murmelmy Skrevet 16. januar 2008 #1026 Skrevet 16. januar 2008 Har ikke orket å tenke så mye over min egen fødebag heller, men synes det var greit å få vasket klærne til babyen og legge de klar, så slipper den vordende far å stresse livet av seg i prosessen med å pakke mens jeg er på føden. Tror han vil stresse nok som det er Jeg vasket for mye på forhånd sist...var mye vi ikke rakk å bruke og burde byttet...
Murmelmy Skrevet 16. januar 2008 #1027 Skrevet 16. januar 2008 Har dere noen diller, jenter? Her står grønne, suuuure, epler på menyen for tiden. Og ristet brød med hvitost.... suuuuuuuuureeeeeeeeeeeee padder og føtter! Skulle ønske jeg var gira på frukt... Forresten så trodde jeg det var en flue på skjermen min nå som jg prøvde å børste vekk
monja Skrevet 16. januar 2008 #1028 Skrevet 16. januar 2008 Forresten så trodde jeg det var en flue på skjermen min nå som jg prøvde å børste vekk Det trodde jeg og første gangen jeg så den
Kykkelikokos Skrevet 16. januar 2008 #1029 Skrevet 16. januar 2008 Spiser en del bananer.. og så har jeg fått dilla på hjemmelaget skikkelig varm sjokolade (smeltet kokesjokolade og melk) med krem på.. Har stort sett bare vasket tre bodyer, håndklær, gaskluter og sengetøy, så vi har fremdeles masse klær som ligger nytt i kommoden
Gjest imli Skrevet 16. januar 2008 #1030 Skrevet 16. januar 2008 Merker sjokoladesuget desverre... Så nå har vi ikke sjokolade i huset. Men ender vel med å kjøpe på butikken i morra... Ellers fikk jeg kiwi-dilla her og dagen. Nam! Og vi skal på svangerskapskurs, første gang på tirsdag! :juhu:
Grace Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1031 Skrevet 16. januar 2008 Boller, boller og atter boller. Har lyst på boller hele tiden jeg nå.... Hadde en runde med sjokolademelk men det ga seg heldigvis.
Trampe Skrevet 16. januar 2008 #1032 Skrevet 16. januar 2008 Sjokolademelka hadde jeg i begynnelsen, men den har jeg hatt dilla på en periode hvert år de siste ti årene... så det er kanskje ikke helt svangerskapsrelatert. Her går det veldig mye i yoghurt og epler. Nå hørtes jeg veldig sunn ut, men jeg kan altså sette til livs uante mengder av dette i løpet av VELDIG kort tid
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1033 Skrevet 17. januar 2008 Jeg er på hotell, og under frokosten i dag så gafla jeg nedpå 10 skiver med melon.. Og eneste jeg klarer å tenke på nå er at jeg har lyst på mere........
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1035 Skrevet 17. januar 2008 100 dager igjen Blir med på litt for 100 dager!
MzS Skrevet 17. januar 2008 #1036 Skrevet 17. januar 2008 Jeg sprekker snart!!! Er det mulig at denne magen enda skal bli myyye større? Hvordan er det mulig, da?... Står jo som et trommeskinn allerede! Var hos jordmor på mandag, og hun sa at lillegutt lå uvanlig høyt i magen - så da er det vel ikke så rart at jeg føler det som om alt av innvoller (spesielt lunger og magesekk!!!) er skvist sammen og at ribbeina holder på å briste når jeg sitter Men jeg slipper jo trykk på blæra, da. Har ikke vært nødt til å stå opp for å tisse om natta enda. Jaja. Har sluppet unna mange andre plager da, fortsatt ikke antydning til halsbrann, bekkenløsning, hemorroider og annet faenskap, så jeg skal ikke klage *bank i bordet*. Klarer fortsatt å gå på spinning og step, selv om jeg har kuttet ut hoppingen nå, og prøver å ikke la pulsen bli noe særlig over 150. Gud, la de neste 2 mnd gå foooooooort...! Håper jeg slekter på moren min som fikk alle sine 2 uker før termin Får vel ut å handle litt snart vi også tenker jeg - så langt har vi sikret oss kombivogn, bilsete, seng og stellebord (må males). Venter på en ladning babytøy og småutstyr fra søsteren min, men vi må hvertfall handle babycall, reiseseng, ammepute, madrass til sengen, base til bilstolen og møbler til barnerommet foruten alt småtteriet... Får ta oss en tur til Sverige en helg snart tenker jeg. Og så må vi jo få pusset opp barnerommet ferdig, da. Hvis bare det dømrade vinduet kunne kommet snart! Treige Byggmakker! Jobber hjemmefra i dag, jeg er veldig glad for at jeg har den muligheten! Meget lite søvn om nettene innimellom (har ingen spesiell grunn heller, får bare ikke sove) og da er det utrolig godt å kunne jobbe i eget tempo hjemme.
Gjest imli Skrevet 17. januar 2008 #1037 Skrevet 17. januar 2008 Var opp fem ganger for å tisse her forrige natt... Og tre denne natta. Merker at det blir dårlig søvnkvalitet av sånt ja. Er vanvittig trøtt nå, og klokka er bare halv 12...
Grace Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1039 Skrevet 17. januar 2008 Har falt ned trappa ute....vondt Ojj, det gikk bra håper jeg? Sånn selv om det selvfølgelig er vondt?
monja Skrevet 17. januar 2008 #1040 Skrevet 17. januar 2008 Ojj, det gikk bra håper jeg? Sånn selv om det selvfølgelig er vondt? Det gikk bra. Vondt i korsryggen og venstre lyske. Og selvfølgelig ble jo ikke bekkenet noe bedre akkurat. Men ellers er alt greit. Stakkars mannen min ble jo så bekymret da jeg ringte han at han sjekka med overlegen på gyn/føden om dette var skummelt for lillegutt, men det sa han at det ikke var. Med mindre det ble en blødning da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå