Nicky B Skrevet 14. januar 2008 #1001 Skrevet 14. januar 2008 Er ikke lenge igjen til det er vår tur nå... *fårlitthetta* Tida flyr skikkelig nå altså! Jeg måtte bytte ticker fordi jeg fikk litt panikk over den gamle. Markøren var altfor nært slutten...
monja Skrevet 14. januar 2008 #1002 Skrevet 14. januar 2008 Ja, det nærmer seg med stormskitt, det er sikkert :dåne: Allerede halvveis i januar, så er det korte februar og så.....
Kykkelikokos Skrevet 14. januar 2008 #1003 Skrevet 14. januar 2008 Oj, oj! Føder Nigo? Så spennende! Jeg lurer på når vår fødsel kommer til å starte. Er spent på om det blir før eller etter termin. I morgen er jeg 31 uker på vei, så jeg har termi 1 uke og 1 dag etter deg, Grace.
Grace Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #1004 Skrevet 14. januar 2008 Oj, oj! Føder Nigo? Så spennende! Jeg lurer på når vår fødsel kommer til å starte. Er spent på om det blir før eller etter termin. I morgen er jeg 31 uker på vei, så jeg har termi 1 uke og 1 dag etter deg, Grace. Oj, det er ikkelenge mellom nei.. Jeg er egentlig fornøyd med hva som helst jeg, bare jeg slipper å gå på overtid.. Det virker helt forferdelig.
-Ea- Skrevet 14. januar 2008 #1005 Skrevet 14. januar 2008 Ja, nå er det ikke lenge til jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er faktisk slik at jeg garantert skal føde innen 85 dager Begynner å få litt panikk: Har jeg tenkt på alt jeg må tenke på????????????? Har begynt å sanke inn litt, eller ganske mye for å være ærlig Vogn, bilsete, stellebord og slikt... Hvordan ligger dere an?
Kykkelikokos Skrevet 14. januar 2008 #1006 Skrevet 14. januar 2008 Har redd på vognen og vuggen, og pakket bagen til babyen til føden, så her er det meste klart
-Ea- Skrevet 14. januar 2008 #1007 Skrevet 14. januar 2008 Oi, oi, oi...... Hva pakker du? Jeg har litt besluttningsvansker, så hver gang jeg begynner å pakke, ser det ut som om jeg skal på 4 ukers ferie Tar med alt for mye, både til lillegutt og meg selv....
Kykkelikokos Skrevet 14. januar 2008 #1008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Har ikke pakket til meg selv enda, kun til lille mageboeren. Har pakket 3 langermede omslagsbodyer, en sparkebukse, et strikket hentesett (lue, sokker og jakke), en strømpebukse, 2 par sokker, en hvit lue og et helseteppe. Har slengt oppi en ammebh, purelan og en lambi toalettrull også. Mulig jeg tar med noen nyfødtbleier også. Har hørt at noen fødeavdelinger er gnitne på bleiene. Endret 14. januar 2008 av Kykkelikokos
monja Skrevet 14. januar 2008 #1009 Skrevet 14. januar 2008 Har du kjøpt bleier Kykkelikokos? Det var noe av det jeg brant meg på sist gitt. Bleiene var for små Enda pjokken var bare 3630 gram da han ble født.
monja Skrevet 14. januar 2008 #1010 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke gjort noe her hjemme enda. Burde kanskje fått skåret til madrass til vogga, men har det ikke travelt. Det er vel stort sett det som står igjen tror jeg. Sånn er det jo praktisk å bare hente opp fra kjelleren etterhvert som man har bruk for.
Kykkelikokos Skrevet 14. januar 2008 #1011 Skrevet 14. januar 2008 Har du kjøpt bleier Kykkelikokos? Det var noe av det jeg brant meg på sist gitt. Bleiene var for små Enda pjokken var bare 3630 gram da han ble født. Hehe, nei, men svigermor har Det var opphørssalg på lokalbutikken deres, så hun hadde hamstret bleier og diverse småting.
Nicky B Skrevet 14. januar 2008 #1012 Skrevet 14. januar 2008 Var da fælt så flinke dere er da! Her har jeg ikke pakket ned noe. Og det eneste jeg har kjøpt hittil er en body... Det vi trenger er vogn,bilsete og muligens seng. Storesøster nekter nemlig å la lillebror få babysenga hennes... Samt en vibrerende vippestol, men det kan tas etterhvert. Skal gå gjennom klærne etter storesøster, er nok en del der som kan passe til en liten gutt siden jeg kjøpte masse nøytralt i tilfelle jenta var en gutt. Og kjenner jeg tante og svigermor rett får vi sikkert en hel del på sykehuset. Glad jeg skal føde på et sykehus hvor det bare er å forsyne seg med bleier, bind og nettingtruser
Kykkelikokos Skrevet 15. januar 2008 #1013 Skrevet 15. januar 2008 Håper det er slik på Fredrikstad også. Må huske å spørre når vi er på det fødselsforberedende kurset i februar.
Murmelmy Skrevet 15. januar 2008 #1014 Skrevet 15. januar 2008 Husk at Rema1000 selger Papmers 1 og 2 for 20 kr pakken. Et lite tips
Kykkelikokos Skrevet 15. januar 2008 #1015 Skrevet 15. januar 2008 Da skal jeg handle der når vi kommer hjem fra føden takk for tipset!
Gjest imli Skrevet 15. januar 2008 #1016 Skrevet 15. januar 2008 Her har vi ikke kjøpt annet enn bilstol fordi det var på tilbud Så det er lite som er ordna her ja. Pakke sykehusbagen har jeg ikke tenkt å gjøre før om flere uker...
monja Skrevet 15. januar 2008 #1017 Skrevet 15. januar 2008 Svigermor og svigerinna mi reiser til syden dagen før den dagen vi etter planen skal ha dåp
Trampe Skrevet 15. januar 2008 #1018 Skrevet 15. januar 2008 Hå, dere er flinke! Jeg har ikke kjøpt noenting, og har ikke planer om å kjøpe noenting helt enda... barnesenga skal kjøpes, men den skal ikke skrus sammen før jeg er på føden og mannen går hjemme og venter på å få oss hjem. Bilstol får vi låne av et vennepar. Vogna må vi vel kanskje få bestilt snart, om det er leveringstid og sånt... Jeg har lånt noe klær av mamma som jeg har brukt selv, that's it. Kommer ikke til å kjøpe bleier eller mer klær før ungen kommer ut, jeg orker ikke gjøre bomkjøp. Og jo, jeg skal kjøpe Purilan før fødsel. Ellers tror jeg jeg venter litt. Og bagen pakker jeg ikke før jeg går ut i perm. Satser på å føde rundt termin jeg da... så jeg får en salig overraskelse om lillemann vil ut nå snart Det er ikke verre enn at jeg ber mannen dra hjem etter noen klær, sykehuset er ti minutters kjøring herfra. Jeg har visst veeeeldig god tid i forhold til dere
monja Skrevet 15. januar 2008 #1019 Skrevet 15. januar 2008 Tar meg god tid jeg og Trampe. Her skal ikke senga opp før ungen er ute heller....det betyr jo ulykke sies det *lettskremt* Vogna er i hus og klærne etter storebror har jeg begynt å se gjennom. Men det er det.
Murmelmy Skrevet 16. januar 2008 #1020 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjøpte purilan før forrige fødsel, men tuben har aldri vært åpen... Jeg har nemlig ALDRI vært sår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå