Kykkelikokos Skrevet 3. januar 2008 #941 Skrevet 3. januar 2008 Ring og hør! De hadde i hvert fall TFK-vogner da vi var der før jul en gang, og det merket står ikke oppført på sidene deres.
Nicky B Skrevet 3. januar 2008 #942 Skrevet 3. januar 2008 Det er lurt å ringe de for å sjekke ja. Vi kjøpte vår hartan skater der og den står heller ikke på forhandlerlisten deres.
Murmelmy Skrevet 3. januar 2008 #943 Skrevet 3. januar 2008 Ring og hør! De hadde i hvert fall TFK-vogner da vi var der før jul en gang, og det merket står ikke oppført på sidene deres. Hmmm...de hadde ikke TFK da vi var der i våres...vi endte med å kjøpe den på Barnas Hus i stedet...
Kykkelikokos Skrevet 3. januar 2008 #945 Skrevet 3. januar 2008 Hmmm...de hadde ikke TFK da vi var der i våres...vi endte med å kjøpe den på Barnas Hus i stedet... Rart da.. De hadde både vogner og sånne vognposer der, og det var mye billigere enn i Norge, selv om vi kjøpte på salg på Barnas hus.. så det var litt irriterende egentlig.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 4. januar 2008 #946 Skrevet 4. januar 2008 30 uker ...bare 10 igjen Utrolig å tenke på at det bare er 10 uker igjen - har nesten litt vanskelig for å ta det inn over meg jeg... Har jo gått så fort frem til nå!! Heldigvis er formen fremdeles på topp, så jeg fungerer nærmest som før, bare med en kul på magen! Det er deilig. Lykke til de siste ukene!! :kaffe:
Grace Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #947 Skrevet 4. januar 2008 Ring og hør! De hadde i hvert fall TFK-vogner da vi var der før jul en gang, og det merket står ikke oppført på sidene deres. Det er lurt å ringe de for å sjekke ja. Vi kjøpte vår hartan skater der og den står heller ikke på forhandlerlisten deres. Ahh da skal jeg ta kontakt med de. Håper de har altså
Nicky B Skrevet 4. januar 2008 #948 Skrevet 4. januar 2008 Og om de ikke skulle ha Emma Ljunga eller Stokke på Happyland, så mener jeg de hadde det hos Babyproffsen på Nordby kjøpesenter i Svinesund. Den butikken ligger rett før eller rett etter Happyland. (er noen år siden vi var der sist, så jeg husker ikke helt hvor de ligger i forhold til hverandre.)
Grace Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #949 Skrevet 4. januar 2008 Og om de ikke skulle ha Emma Ljunga eller Stokke på Happyland, så mener jeg de hadde det hos Babyproffsen på Nordby kjøpesenter i Svinesund. Den butikken ligger rett før eller rett etter Happyland. (er noen år siden vi var der sist, så jeg husker ikke helt hvor de ligger i forhold til hverandre.) Dit har jeg sendt mail Er ikke så veldig glad i å ringe sånne butikker så jeg begynte med de jeg kunne sende mail til
Kykkelikokos Skrevet 4. januar 2008 #950 Skrevet 4. januar 2008 Om de har den på Happyland, så er den sikkert billigere der enn hos Babyproffsen. Men jeg kan faktisk ikke huske å ha sett Emmaljunga hos Happyland da jeg var der, så det kan jo være de ikke fører det merket.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 4. januar 2008 #951 Skrevet 4. januar 2008 Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial vogn hos Kattis i Strømstad http://www.kattisbabyshop.se/ - og sparte ca. 2000,- på bare vogn og stelleveske - så her er det helt klart penger å hente! :-) Utvalget i butikken er ganske stort og de er veldig hyggelige. Vi mailet de på forhånd og fikk de til å holde av den vognen vi visste vi ville ha på forhånd. De monterte og viste oss alt med vognen mens vi var der. Veldig praktisk!
monja Skrevet 4. januar 2008 #952 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal bli mamma til enda en prins :juhu: Var på UL idag, så herlig liten gutt der inne. Var ikke beskjeden han nei. Bretta ut beina og viste fram hele stasen Og han vinka til oss, la fotbladet på panna (sprek ja :dåne: ), sprella og var så aktiv. Og han er helt perfekt...alt på riktig sted, alle organer fungerer som de skal og han er stor og fin. Helt på gjennomsnittet i vekst til 23+6....
Grace Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #953 Skrevet 4. januar 2008 Så gøy! Grattis med liten prins i magen!
Trampe Skrevet 4. januar 2008 #954 Skrevet 4. januar 2008 Vi er så utrolig mange som skal ha gutt synes jeg! Blir jo prinser på oss hele gjengen!
~Capricorn~ Skrevet 4. januar 2008 #955 Skrevet 4. januar 2008 Grattis med enda en prins Monja Jeg har og vært på UL i dag. Men det eneste sikre her er at det blir en rampeunge For lille Prikken vår ville ikke vise seg frem i dag heller La seg sånn at det var vanskelig å komme ordentlig til Alt så veldig fint ut da (skulle sjekke hvor morkaka lå..den lå jo ganske langt ned tidligere) Men var litt 'lite' vann. Dvs, det var ikke lite, det var helt greit liksom, men var ikke sånn at det var mye. Vet ikke hvordan de måler det, men normalen ligger mellom 4 og 24. Og nå lå vi på 9. Så da blir det ny UL om to uker igjen.
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #957 Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer med gutt, da Monja! Hadde liksom jentefølelse på deg jeg, men. Er visst ikke så god på det der
Catus Skrevet 5. januar 2008 #958 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Det hadde jeg også, Imli. I tillegg hadde jeg jentefølelse på bestevenninna mi, men hun fikk vite i går at også hun venter en gutt. Så jeg er visst ikke så god på dette her jeg heller.. Men de fleste av oss i mars-april klubben venter visst gutt. Litt spesielt, i og med at vi er nokså mange. Nå MÅ jo bare Capricorn, Eeyore og Imli få jenter! Det gjetter jeg på! Endret 5. januar 2008 av Bippe
Kykkelikokos Skrevet 5. januar 2008 #960 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er veeeldig spent på hva Eeyore får i hvert fall. Hadde vært litt moro med en liten venninne til mageboeren min da. Men hvis det blir gutt så kan de jo bli barnehagekjærester
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå