Gå til innhold

Toddler pjatt!

Grace

Anbefalte innlegg

Åååh, pus :hjerte:

Jeg har to - bror og søster. Og det er definitivt guttepusen som er kosetrollet her i gården!!

Jeg skal på UL i morgen :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat nå er bekkenet ganske greit. Men det kommer vel egentlig av rolige dager i jula. Når jeg går litt i løpet av en dag stivner jeg helt og jeg kommer meg nesten ikke opp av stoler eller sofa utpå kvelden. Ei heller ut av senga på morgenen. Men det går overraskende greit å ligge enda da. Ikke for mange plagene annet enn at det blir vondt om jeg ligger for mye på en side. Så må jeg snu meg og snu meg og snu meg....

Men jevnt over er jeg fornøyd med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er bekkenet ganske greit. Men det kommer vel egentlig av rolige dager i jula. Når jeg går litt i løpet av en dag stivner jeg helt og jeg kommer meg nesten ikke opp av stoler eller sofa utpå kvelden. Ei heller ut av senga på morgenen. Men det går overraskende greit å ligge enda da. Ikke for mange plagene annet enn at det blir vondt om jeg ligger for mye på en side. Så må jeg snu meg og snu meg og snu meg....

Men jevnt over er jeg fornøyd med det nå.

Bra det da. Men det er sikkert frusterende å ikke kunne bevege seg som man vil. Jeg hadde blitt gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det da. Men det er sikkert frusterende å ikke kunne bevege seg som man vil. Jeg hadde blitt gal...

Det er grusomt. Men jeg håper bare det ikke blir så ille som det var sist. Da gikk det ut over gubben og siden han våkna hver gang jeg snudde meg i senga. Jeg måtte ta tak i han for å i det hele tatt komme rundt. Husker hvor glad jeg ble da hodet til smurfen festa seg og bekkenplagene plutselig forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til dere alle!

De to siste dagene her har vært så som så. Startet med at mini fikk feber i går og jeg klippet ham i fingeren i stedet for neglen :(. I dag er feberen hans oppe i 40,2, men han bryr seg ikke om kuttet i fingeren.

I dag tidlig så skulle jeg bære mini ned fra 2. etg. Jeg skled på toppen og endte på bunnen. Heldigvis fikk ikke mini merke noe til det fysisk, men det fikk jeg. Jobbet jo med å holde ham fri for fallet og fikk derfor ikke tatt meg i mot. Nå har vondt i kneet, rumpa, ryggen og armen :(. Ellers er alt greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare sår og øm, lille sparker i magen så hun har det bra. Har så dårlig samvittighet ovenfor lillegutt som alltid er så inderlig tapper. Vi var på legevakten i stad og legen mente han bare var forkjølet ettersom blodprøven ikke slo ut på bakterie, men virus. Fingeren ville det også gå bra med, mente han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått jul, jenter! :)

Utover kraftig forstoppelse, oppblåst, mage som presser oppover, tungpustet, tett nese og isjiasnerve i klem er formen "upåklagelig". ;) Nå begynner jeg å føle meg skikkelig hval her...

Håper det går bra med lille i magen og riktig god bedring til lille mini, murmelmy! Virus er noe skikkelig herk- her hangler frøkna skikkelig også. Sover ikke om natta for hun hoster så fælt og når hun ikke sover, så får heller ikke mamma og pappa sove... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...