Murmelmy Skrevet 15. desember 2007 #841 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg tror det er søknadsfrist tidligst 2-3 mnd før termin. Altså innenfor da og tre måneder etter termin (søker man senere enn tre mnd etter termin vil man ifl NAV miste pengene for dagene over) Det var slik det var i Oslo i fjor da jeg ventet mini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. desember 2007 #842 Del Skrevet 15. desember 2007 NAV har stoppa sykepengene mine Denne gangen er det legen som ikke har sendt inn legerklæring av noe slag. Tipper det er den medisinske vurderingen på sykmeldingsdel 2 det er snakk om her. Og så typisk før jul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. desember 2007 #843 Del Skrevet 16. desember 2007 Kaster opp nesten hver kveld. Gud, jeg er så lei av det....hvor vanlig er det lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. desember 2007 #844 Del Skrevet 16. desember 2007 Hmm... i uke 21 er det nok ikke så veldig vanlig nei. Jeg spydde fra uke 15 til 17 eller no, ikke så vanlig det heller... Håper det går over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. desember 2007 #845 Del Skrevet 16. desember 2007 Det har vært periodevis her. Først fra uke 6 til uke 9 eller 10 tror jeg. Så fra uke 12 til uke 15 og nå altså fra uke 20 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. desember 2007 #846 Del Skrevet 17. desember 2007 Huff, føler med deg monja. Det høres ikke kjekt ut. Har du hørt med legen hva han/hun mener om saken? Legger du på¨deg som vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. desember 2007 #847 Del Skrevet 17. desember 2007 Usjameg Monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 18. desember 2007 #848 Del Skrevet 18. desember 2007 Kaster opp nesten hver kveld. Gud, jeg er så lei av det....hvor vanlig er det lissom Uff! Å kaste opp er det verste jeg vet, så du har absolutt min fulle sympati! Jeg er så sur!!!!!!!!!!!! Hadde aldri hatt forkjølelsessår før, før jeg var 7 måneder på vei med frøkna, da poppet det opp et digert et! Og nå ser det jaggu meg ut til at det er et nytt utbrudd på vei. Det var en flott julepresang fra kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. desember 2007 #849 Del Skrevet 18. desember 2007 Huff, føler med deg monja. Det høres ikke kjekt ut. Har du hørt med legen hva han/hun mener om saken? Legger du på¨deg som vanlig? Tja, jeg har lagt på meg 1,5 kilo hittil, men legen mener det kommer av at jeg taper egenvekt. Men det er visst ikke uvanlig med sånne kvalmetokter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. desember 2007 #850 Del Skrevet 18. desember 2007 Og nå ser det jaggu meg ut til at det er et nytt utbrudd på vei. Det var en flott julepresang fra kroppen min. Det var en skikkelig kjip julepresang fra kroppen din Det er ikke noe du kan gjøre for å dempe det, eller bli kvitt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 18. desember 2007 #851 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det var en skikkelig kjip julepresang fra kroppen din Det er ikke noe du kan gjøre for å dempe det, eller bli kvitt det da? Forfengelig som jeg er, dro jeg fra jobben og rett på apoteket og kjøpte de de har av remedier. Har satt på compeed forkjølelsessår plaster og har antix salve og vademecum og eucalyptusoslje for å tørke det ut klar i bakhånd... Hittil er det nok plasteret som gjør størst nytte. Men jeg føler meg veldig hemmet- noe så ekkelt! Og jeg som skal på julelunsj med jobben i morgen- Endret 18. desember 2007 av Nicky B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. desember 2007 #852 Del Skrevet 18. desember 2007 Æsj, så irriterende. Får håpe at noen av tingene hjelper til i morgen da. Er ikke noe kjekt å gå ut med slike sår, for ikke å snakke om at det svir når man spiser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. desember 2007 #853 Del Skrevet 19. desember 2007 Jippi, vi skal få oss katt! Mannen var plutselig ute et lite ærend i sted, og kom tilbake med sånn kattedo med lokk og filter på, matskåler og spade til å tømme toalettet med. Nå gjenstår det bare å finne den perfekte lille pusen. Mannen vil helst ha kattunge, så vi prøver å finne en som er rundt 14 uker gammel. Vil helst ha jentepus. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 #854 Del Skrevet 19. desember 2007 Så koselig med pus, Kykkelikokos. Kunne godt tenkt meg en pus jeg og, men så er gubben allergisk så da er det ganske så uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 #855 Del Skrevet 19. desember 2007 I går kveld var det action i magetrollet. Jeg lå på ryggen på senga og hele magen bølget seg. Så moro for mannen å endelig få se det som jeg har kjent lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. desember 2007 #856 Del Skrevet 19. desember 2007 Mannen min er veldig glad i pusekatter, så vi gleder oss begge to Håper vi finner en søt og god liten pusemor som liker oppmerksomhet og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. desember 2007 #857 Del Skrevet 19. desember 2007 I går kveld var det action i magetrollet. Jeg lå på ryggen på senga og hele magen bølget seg. Så moro for mannen å endelig få se det som jeg har kjent lenge. Så koselig :rødme: Her hos oss har mannen hatt mye kontakt med mageboeren. Hun har vært aktiv ganske lenge egentlig, og vi har vært så heldig at hun har ligget den veien som gjør at vi kjenner sparkene utenpå. Nå er det vel begynt å bli såpass kraftige spark at vi kjenner det uansett da I morgen skal jeg til ny jordmor. Er spent på om hun er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. desember 2007 #858 Del Skrevet 19. desember 2007 Så gøy med pus, da! Vi har to stykker vi, til tross for allergisk mann En jentepus og en guttepus. Hvis dere har lyst på en skikkelig kosepus, vil jeg anbefale guttepus. Jeg har hatt mange katter opp i gjennom åra, og ingen av hunn-kattene har vært særlig kosete, men derimot alle hannkattene. Har hørt flere som sier det samme, så jeg tror ikke det er tilfeldig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. desember 2007 #859 Del Skrevet 19. desember 2007 Hm. Vi får se hvordan pusen oppfører seg når vi hilser på den. Ene kollegaen min visste om en som skulle gis bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 19. desember 2007 #860 Del Skrevet 19. desember 2007 Er nå 24+1 idag og var på svangerskapskontroll....legen sa at dette kommer til å bli en stor gutt...hmmm, ja det tror jeg også. Har godt opp 14 kilo faktisk :dåne: Men legen "trøstet" meg med å si at den gutten har det veldig godt da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå