Gjest imli Skrevet 9. januar 2009 #7841 Skrevet 9. januar 2009 Gærne dame, altså, Imli! Godt vi har dårlig hukommelse. Tenkte jeg skulle jobbe et år først og jeg begynner ikke før i august, så da kan vi jo prøve samtidig. Jeg på nr 2 og du på nr 3. Tihi - god idè! Håpe det snart klaffer da Her skjer det igrunn lite (tror jeg hvertfall)..men forventer jo at det tar tid jeg da.. Prøver ikke dere også litt egentlig?
~Capricorn~ Skrevet 9. januar 2009 #7842 Skrevet 9. januar 2009 Prøver ikke dere også litt egentlig? Joda, men det tok så lang tid med første. Så er inne i pp7 nå
Gjest imli Skrevet 9. januar 2009 #7843 Skrevet 9. januar 2009 Joda, men det tok så lang tid med første. Så er inne i pp7 nå Stemmer det, dere fikk litt hormonhjelp gjorde dere ikke? Hvordan er du i "systemet" igjen etter fødsel, hvis jeg kan spørre om det? Jeg har fått super-uregelmessig mens. Har bare hatt den en gang etter fødsel, i midten av november.... Fikk negativ test nå like før jul, men tror jeg snart må teste igjen
~Capricorn~ Skrevet 9. januar 2009 #7844 Skrevet 9. januar 2009 Systemet er veldig fint etter fødsel. Fikk første mens etter ca 8 uker. Og de første syklusene var på 26 dager før den har stabilisert seg på 28-30 dager som er det normale for meg. Hadde dobbel-pergo sist.
Gjest imli Skrevet 9. januar 2009 #7845 Skrevet 9. januar 2009 Systemet er veldig fint etter fødsel. Fikk første mens etter ca 8 uker. Og de første syklusene var på 26 dager før den har stabilisert seg på 28-30 dager som er det normale for meg. Hadde dobbel-pergo sist. Så deilig da! Her skulle jeg hatt mens for snart 4 uker siden...
Elle_liten Skrevet 9. januar 2009 #7847 Skrevet 9. januar 2009 (endret) What!? Gratulerer!! Sier det igjen: Gærne dame! Hurra for nytt frø!! Endret 9. januar 2009 av Elle_liten
Elle_liten Skrevet 9. januar 2009 #7848 Skrevet 9. januar 2009 Her ligger lillemann på eget rom for første gang! Og i natt skal mannen ta trøstingen. Krysser fingrene for at det går bra. Spennende og litt vemodig. Begynner å bli stor gutt nå...
Gjest imli Skrevet 9. januar 2009 #7849 Skrevet 9. januar 2009 Jepp, er ganske gæren Lykke til med eget rom, det skal vi også begynne med snart. Skal ta eget rom og nattavenning samtidig.
Kykkelikokos Skrevet 10. januar 2009 #7850 Skrevet 10. januar 2009 GRATULERER SÅ MYE IMLI!!! :D :D :hoppe:
April Skrevet 10. januar 2009 #7851 Skrevet 10. januar 2009 Å dæven, imli!!! Men så moro da Da klaffet det jammen meg fort igjen. Gratulerer så mye!!
Gjest imli Skrevet 10. januar 2009 #7853 Skrevet 10. januar 2009 GRATULERER SÅ MYE IMLI!!! :D :D :hoppe: Å dæven, imli!!! Men så moro da Da klaffet det jammen meg fort igjen. Gratulerer så mye!! Gratulerer Imli!! Takk alle sammen!
MzS Skrevet 11. januar 2009 #7854 Skrevet 11. januar 2009 Å kjære vene Imli! Ja, du ER gal... Men SÅ MORO DA!!! Gratulerer så mye!!! Tenk så fantastisk... Et lite søsken til lille T er allerede på vei Så flott at dere lyktes så fort når det var det dere ville! Stor klem
LaraCroft Skrevet 11. januar 2009 #7855 Skrevet 11. januar 2009 En stund siden jeg har vært her sist.... hatt fulle dager siden jul her... God bedring alle dere som har syke barn, og lykke til dere som har barn i bhg allerede:) Synd at man blir så fort smittet der da... Og til Imli - gratulerer så mye med graviditeten Så morsomt da:) Her har vi brukt julen til nattavvenning på puppen - gått strålende Og avvenning på at lillegutt skal sovne selv på kvelden, fordi vi har vært altfor snille og sittet inne hos han (har sovet på eget rom siden oktober ca) til han har sovnet. Det ble en del gråt i tre dager, men så slapp det. Nå sovner han som bare det - det er deilig det:) Ellers har han nå 5. og 6. tann på vei, nabotennene på hver siden av fortenne oppe, så nettene har vært noe urolige. Lillegutt har også startet krabbingen for fullt, men kun på teppene og lekematta si da, blir nok altfor strevsomt å gjøre det på parketten Og han reiser seg over alt han kan da, nå går det ikke an å snu ryggen til han lenger nei... Synes han utvikler seg for hver dag jeg - gode gutten
Gjest imli Skrevet 11. januar 2009 #7856 Skrevet 11. januar 2009 Takk Fint å høre at nattavvenning har gått så bra for dere Lara. Det skal vi også begynne med med det første - gruer meg! Hvor lang tid tok det hos dere? Og hvordan sover han om nettene nå?
LaraCroft Skrevet 11. januar 2009 #7857 Skrevet 11. januar 2009 Takk Fint å høre at nattavvenning har gått så bra for dere Lara. Det skal vi også begynne med med det første - gruer meg! Hvor lang tid tok det hos dere? Og hvordan sover han om nettene nå? Det var egentlig bare første natta lillegutt gråt etter pupp, og var våken i to timer. Men nå hadde vi pappaen liggende inne på rommet til lillegutt under hele denne avvenningen. Men pappaen lå inne der i fem dager, bare for sikkerhets skyld - og etter det har det gått veldig fint. På vanlige dager er han vel våken kanskje to ganger, da får han vann. Våken og våken... han ligger med øynene igjen og lager lyder og spytter ut smokken...det slår ut på babycallen og da stikker jeg inn der å ser, så får han vann og smokken igjen. Lykke til Imli med avvenningen:)
Nicky B Skrevet 11. januar 2009 #7858 Skrevet 11. januar 2009 Jeg skal ha bebis! Wow!!!!!!!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!! Blir spennende å følge med!
Gjest imli Skrevet 12. januar 2009 #7859 Skrevet 12. januar 2009 Det var egentlig bare første natta lillegutt gråt etter pupp, og var våken i to timer. Men nå hadde vi pappaen liggende inne på rommet til lillegutt under hele denne avvenningen. Men pappaen lå inne der i fem dager, bare for sikkerhets skyld - og etter det har det gått veldig fint. På vanlige dager er han vel våken kanskje to ganger, da får han vann. Våken og våken... han ligger med øynene igjen og lager lyder og spytter ut smokken...det slår ut på babycallen og da stikker jeg inn der å ser, så får han vann og smokken igjen. Lykke til Imli med avvenningen:) Godt å høre at det har gått såpass bra, og at han sovner igjen hvis han våkner. Håper det går greit her også... Er redd det skal bli veldig vanskelig å få ham til å sovne uten puppen... Wow!!!!!!!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!! Blir spennende å følge med! Takk
Gjest imli Skrevet 13. januar 2009 #7860 Skrevet 13. januar 2009 I dag har vi vært på helsestasjonen og veid og målt bebisen. Han er nå 10200 g og 75 cm! 25 g tyngre og 2 cm lengre enn for en mnd siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå