monja Skrevet 10. desember 2007 #761 Del Skrevet 10. desember 2007 Har ikke vært hos tannlegen på så mange år at jeg ikke husker sist. Sikkert 8 år siden, kanskje mer.... Åpner jeg kjeften nå blir jeg sikkert fattig med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 10. desember 2007 #762 Del Skrevet 10. desember 2007 Nekter jeg også Vi kommer til å ende opp som tannløse hele gjengen. *rekker opp hånda* Ikke jeg, jeg var hos tannlegen sist fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 #763 Del Skrevet 10. desember 2007 mmmm...nå spiser jeg smørmikropopcorn og sitter her mens mannen ser på biltv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 #764 Del Skrevet 10. desember 2007 Smørmicropopcorn? Det høres litt....øh....merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 #765 Del Skrevet 10. desember 2007 Smørmicropopcorn? Det høres litt....øh....merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. desember 2007 #766 Del Skrevet 10. desember 2007 Er ikke det bare popcorn med smør på? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #767 Del Skrevet 11. desember 2007 En tann for hvert barn, het det i gamle dager Men da var de vel ikke så gode på å pusse tenna. Litt kjedelig hvis man fikk 15 barn.... Var nok en del tannlause kjerringer. Har ikke vært hos tannlegen siden det var gratis. Det er vel fire år siden. Har aldri hatt hull, men tør ikke åpne kjeften for tannlegen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 11. desember 2007 #768 Del Skrevet 11. desember 2007 "Ånden" har vært hos meg i dag- fått tatt et skikkelig rufs i skap og på kjøkkenet. Kastet alt som har gått ut på dato av tørrvarer og ymse i kjøleskapet. Fått ryddet opp i medisinskapet og levert gamle medisiner på apoteket. Kildesortert og kastet glass og metall, samt noe av det kjedeligste jeg vet, pante flasker. Fikk til og med puttet en søppelsekk med klær i UFF containeren. Godt å endelig ha rydigge skap til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #769 Del Skrevet 11. desember 2007 "Ånden" har vært hos meg i dag- fått tatt et skikkelig rufs i skap og på kjøkkenet. Kastet alt som har gått ut på dato av tørrvarer og ymse i kjøleskapet. Fått ryddet opp i medisinskapet og levert gamle medisiner på apoteket. Kildesortert og kastet glass og metall, samt noe av det kjedeligste jeg vet, pante flasker. Fikk til og med puttet en søppelsekk med klær i UFF containeren. Godt å endelig ha rydigge skap til jul! Det skulle jeg også ha gjort! Fikk ånden over meg og vaska hele første etg. da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 11. desember 2007 #770 Del Skrevet 11. desember 2007 Fikk ånden over meg og vaska hele første etg. da. Det skulle jeg og ha gjort, men nå har ånden dratt. Tviler på at han kommer tilbake mer i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. desember 2007 #771 Del Skrevet 11. desember 2007 Kanskje han kommer hit...? Jeg må rydde i stua, jeg får nemlig vitrineskapet mitt i morgen :juhu: Har venta på det leeeeenge, og nå kommer det ENDELIG!!!! Og jeg tror jeg får akvarium i hus i løpet av uka også, så da må stua ryddes skikkelig så vi får plass til å bære alt inn. Det blir ryddig her i heimen før jul også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #772 Del Skrevet 11. desember 2007 Ånden kommer, ånden går... Best å gjøre mest mulig når han er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. desember 2007 #773 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Her tror jeg ånden har gått - uten at jeg la merke til at den var her engang Kunne absolutt trengt en ånd her og. Helst en jeg kunne kommandert rundt Endret 11. desember 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. desember 2007 #774 Del Skrevet 11. desember 2007 Jah, du får sette i gang med å gnukke på lamper da Monja, kanskje det dukker opp noen Det hadde vært veeeldig godt med en som kunne tatt julevasken ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. desember 2007 #775 Del Skrevet 11. desember 2007 Spørs om lamper fra IKEA kommer med ånd :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. desember 2007 #776 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har jaggu første babyen i mars-terminklubben på det andre gravidforumet jeg er på kommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. desember 2007 #777 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har jaggu første babyen i mars-terminklubben på det andre gravidforumet jeg er på kommet.. Oj, det var tidlig. Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. desember 2007 #778 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har også hørt om ei som nettopp har født, ei venninne av en kollega. Barnet kom 15 uker før tida, det vil si at hun var like langt som meg.. det gikk bare fint. Ungen var litt større enn normalt for 25 uker også. Men det er grådig tidlig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. desember 2007 #779 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg vil iallefall gjennom januar før denne knotten tenker på å komme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. desember 2007 #780 Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, enig med deg Monja. Februar er tidlig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå