Gå til innhold

Toddler pjatt!

Grace

Anbefalte innlegg

Gratulerer med overstått navnefest :)

Her sitter jeg og gjesper og spiser frokost. Lillemann har vært våken fem ganger i natt, gudene vet hva som går av ham. Håper det går over snart, vi er rimelig trøtte... Nå sover pappaen, det er han som har stått opp i natt. Lillemann er trøtt som en strømpe, men han har jo sovenekt alle andre steder enn ute i vogna, så han får bare være trøtt...

Jeg skal på jobb i dag. Gledegruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper julegave fra knøtte til far.. Vet ikke helt hva ennå da, finger maling eller no, noe de kan pusle med på pappa perm dagen.

Sånn, da var første dagen på jobb unnagjort! Makan til forfallent arbeid har jeg aldri vært borti... :sukk:

Det er helt utrolig, jeg åpnet møte boken, det er ikke blitt skrevet et ord siden jeg gikk ut i sykemelding 21.januar 08. Og det er to faste møter hver uke :sjokk:

MEN............. Det er jo en skikkelig utfordring da, jeg ser det som en kjempe sjanse til å få det som jeg vil :lur: Gleder meg til morgendagens utfordringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken stilling er det du har, Ea? Vanlig forskolelærer?

Jeg kjøper forresten julegave fra Live til pappaen, ja. Den er ikke så liten da :sjenert: Har kjøpt Beco Butterfly II i sort.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stilling er det du har, Ea? Vanlig forskolelærer?

Jeg kjøper forresten julegave fra Live til pappaen, ja. Den er ikke så liten da :sjenert: Har kjøpt Beco Butterfly II i sort.

Hva er det for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle hatt en beco vi også, men vi klarer oss med meitai enn så lenge. Pappaen er glad i vogna, så han foretrekker å bruke den. Han får julegave fra lillemannen, jeg har kjøpt ei skjorte og en musikkdvd. Han har bursdag samme dag, og får klokke fra meg i kombinert jule- og bursdagsgave. Jeg har lurt litt på hvordan jeg skal løse det derre gavegreiene. Jeg får jo både julegave og bursdagsgave, men det er et halvår imellom mine dager. Når han får begge på samme dag ender han opp med en kombinertgave som er billigere enn mine to. Men det får bare være, vi har kjøpt ny tv og tvbord i det siste, så vi har ikke alskens råd heller.

Jeg har hatt en slitsom dag på jobben. Alt er nytt, og det er veldig mye å sette seg inn i. Jeg har sittet her og jobbet siden lillemannen sovnet klokka 19. Vel, jeg sovnet sammen med ham mens jeg ammet, så jeg må vel innrømme at det var nærmere 19:30... Det var godt med en liten dupp. Men nesten to timer ble det, og nå er det kveld. Får jobbe mer i morgen.

Nå skal jeg sløve, spise pepperkaker og drikke julebrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også se bilde av Nickys lillegutt!

Her sliter bebisen med tennene... Våkna tre ganger i natt, i løpet av to timer... Slapp heldigvis unna med å amme en gang, litt fornøyd med det i alle fall :) Konsekvent mor! :jepp: Selv om jeg må innrømme at jeg hadde slengt ut puppen om han ikke hadde godtatt å bare bli kosa litt med :fnise: Man er liksom så mye mer motivert for nattavvenning på dagtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad i beco'n min! :hjerte:

Tror du vil bli fornøyd!

Tror jeg også. Håper bare pappaen blir fornøyd, siden den egentlig er til han :fnise: Fikk mail i dag på MT'en min. Prøver å få solgt den. Var en dame som ville kjøpe den til 600kr. Det synes jeg er litt vel lite.. Så jeg sa hun kunne få den for 750kr. Håper hun vil ha den. Selv om det er litt trist å selge den også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her nå...

Her i huset har sykdommen virkelig tatt overhånd - lillegutt er kjempeforkjølet, tett som bare det, får jo ikke sove selv om vi bruker nesesugeren "ørten" ganger i døgnet. Bruker nesedråper innimellom da. Han har i tillegg en lei hoste, og når han hoster skikkelig kan det ende med spy:( Bruker solvipect, noe han ikke liker i det hele tatt.

Stakkar lillegutt - er så fælt når man liksom ikke får gjort så mye for de små.

Men ikke nok med det - han har fått trøske også... Alt på en gang...

Så tiden her inne er rimelig liten...

Så skal jeg jo liksom lese pensum også jeg da, gjennom de korte duppene lillegutt har, har eksamen neste uke :sukk:

Ser ut til å gå rimelig dårlig det da... Når han sover cca en halvtime hver gang, siden han er så tett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skjønn lillegutt, Nicky B!

Og god bedring til Lara-bebisen.

Her har vi heldigvis ikke hatt noe sykdom ennå *bank i bordet*

Lillebebis har begynt å drikke litt av tutekopp. Tror faktisk han svelger litt vann :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser begge bildene du har lagt ut, Nicky. Han er nå bra skjønn :hjerte:

I går kom endelig tann nummer en og idag kom jammen tann nummer to. Så nå går det unna her. Og i morgen er han 8 mnd :dåne:

Akkurat nå ser han Jul i Blåfjell sammen med storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...