Gå til innhold

Toddler pjatt!

Grace

Anbefalte innlegg

Herregud jenter, dere går jo ikke opp i vekt jo! Husk at dere må spise for den lille i magen :Nikke:

Ikke noen fare for at jeg ikke spiser. Men jeg har visst blitt sunn, for det er nok min egen kropp som minsker mens magen vokser. Det gjør ikke noe det gitt :fnise:

Regner med at jeg tar det igjen i jula :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud jenter, dere går jo ikke opp i vekt jo! Husk at dere må spise for den lille i magen :Nikke:

Ikke noen fare for at jeg ikke spiser. Men jeg har visst blitt sunn, for det er nok min egen kropp som minsker mens magen vokser. Det gjør ikke noe det gitt :fnise:

Spises gjør det her og, selv om matlysten ikke var på topp de første ukene. De siste ukene har det til og med blitt masse bakverk, kaker og sjokolade også, så jeg ble litt overrasket når vekta viste det den gjorde...

Men en ting har kanskje endret seg når jeg tenker meg om, jeg spiser mindre og oftere enn før. Er ikke mye jeg orker om gangen før jeg kjenner meg sprengmett og det blir tungt å puste og det blir ubehagelig.

Magen vokser som den skal, så det er nok min egen kropp som har minsket noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 24+5 hadde jeg bare gått opp såvidt 2 kg...men magen vokser som den skal, og da er jo alt bare bra :)

Men regner med jeg har gått opp mer nå. Blir jo alltids litt ekstra nå i jula :sjenert:

Men nå når jeg går hjemme kan jeg jo spise når jeg er sulten da. Og da blir det oftere og jevnere matinntak. Når jeg har jobbet har det ofte blitt 5-6 timer mellom mat..så nå holder jeg nok forbrenningen jevnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 6 kilo jeg... Så her er jeg visst unormal... :sjenert:

Har nok gått opp mer enn deg :)

Tror det kan ha noe å si om man er veldig slank fra før. Da har babyen mindre å tære på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 6 kilo jeg... Så her er jeg visst unormal... :sjenert:

Du er nok ikke unormal :klemmer:

Da jeg hadde gått halvveis med smurfen var jeg og gått opp 6 kilo. Det ble en total på 12 til slutt. Det har mye å si hvordan kroppen er fra før og. Jeg har mer enn nok å tære på denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, har nok litt med hva man veier fra før å gjøre. Jeg var ikke tynn, men normalt slank da. Men ungen kunne godt ha tært på et par kilo fra meg først synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var undervektig med førstemann og la på meg 18 kilo til sammen. Gikk ned igjen 10 av de og landet da på normalvekt for min høyde, og der er jeg enda.

Er derfor jeg syns det er rart jeg ikke har gått opp mer enn jeg har- egentlig. Selv om jeg ikke skal klage. ;)

Magen vokser jo og veslegutt har det bra og det er jo det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 8 kilo jeg. Det virker nesten som at jeg leder her forløpig.. :sjenert:

Men jeg hadde nettopp tatt av meg 7 kilo før jeg ble gravid da, og jeg tror kroppen min mente jeg måtte få dem på igjen. :ler:

Sånn som jeg spiser, er det forresten ikke rart jeg legger på meg. Jeg har hatt en enorm matlyst fra første dag.

Men men, bare jeg ikke ender opp med 30 kilo pluss så skal jeg være fornøyd jeg altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare jeg kommer ned til normalen i rimelig tid, så... Har ikke lyst til å ende opp med masse ekstra som ikke vil av... Dumt å bekymre seg over, men jeg tenker litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste svangerskap sa legen min at kroppen kunne finne på å bruke like lang til på å bli seg selv igjen som den hadde brukt på å forandre seg under svangerskapet - altså 9 mnd. Individuelt såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste svangerskap sa legen min at kroppen kunne finne på å bruke like lang til på å bli seg selv igjen som den hadde brukt på å forandre seg under svangerskapet - altså 9 mnd. Individuelt såklart.

Har også hørt noe sånt. Egentlig ganske logisk ;)

Men alle er jo forskjellige, hos noen renner alt av nesten med en gang, mens andre sliter med ekstra kilo i flere år etterpå.

Ja,ja det viktigste er å få en frisk og fin unge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått opp 6 kilo, så du er ikke så unormal Imli :) Jeg tenker også litt på at det skal av igjen, men vi har jo våren i vente når vi får barn, og da kan vi gå ut på tur og trille og kose oss. Det er verre med de som får baby på denne tida av året. Her er det bare isbelagt, utrolig glatt - og jeg tør ikke å bevege meg på utsida. Er livredd for å falle. Da er det ikke så rart at man legger på seg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått opp ca 4 kg til nå. I forrige svangerskap gikk jeg opp 30 kg :overrasket:, men alle var borte ila de første 6 mnd. Er normalt 61-63 kg og 176 cm høy, altså slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg får slenge meg på denne vektpraten jeg med - og jeg tar ledelsen hittil...

Jeg har gått opp 10kg og er 23+0 i morgen.

Men som dere sier så har det vel noe å si hvordan man var før graviditeten, jeg er vanligvis slank, høy, og har ligget alltid litt under vekt i fht høyde. Men det er tatt igjen nå med glans :fnise:

Håper jeg bare får bort igjen en god del av dette også...

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har også gått opp 6 kilo, så du er ikke så unormal Imli :) Jeg tenker også litt på at det skal av igjen, men vi har jo våren i vente når vi får barn, og da kan vi gå ut på tur og trille og kose oss. Det er verre med de som får baby på denne tida av året. Her er det bare isbelagt, utrolig glatt - og jeg tør ikke å bevege meg på utsida. Er livredd for å falle. Da er det ikke så rart at man legger på seg litt ;)

Det kan jeg skrive under på. Herregud som jeg gleder meg til å trille tur uten isbrodder, vinterstorm, slaps og brøytekanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...