April Skrevet 7. november 2008 #7362 Skrevet 7. november 2008 Christian er også ganske bedaglig av seg. Han ruller rundt innimellom, men ikke så ofte. Han liker å sitte en del, men jeg prøver at det ikke blir altfor mye enda. Han klarer ikke å sette seg opp selv, selvom han prøver og prøver. Han er ikke glad i å ligge på magen og jeg er vel heller ikke flink nok til å prøve. Men tar litt hver dag.. Ellers har det nå dukket opp to tannebisser. Og nå spiser han greit med mat. Varierer litt, men får stortsett brødskive, middag, frukt hver dag. Prøvde grøt igjen i går og det gikk det, så da får vi gi det igjen også. Har ikke hatt så voldsom tilvenning med maten, men det virker som han tåler det greit. Nettene er som de pleier. Men han legges i allefall nå på eget rom. Han våkner flere ganger, men første gang han våkner ender han i senga vår for jeg er helt i koma for tiden og så slenges puppen bare ut etter det Og morgenen har blitt tidligere, nå er vi stortsett opp rundt halv åtte-åtte, men det er jo greit. Fint å få litt mer ut av dagen. Men jeg merker at det er jeg som har hatt ganske mye ansvar for han frem til nå, for mannen har prøvd å legge han etter vi flytta og det hjelper ikke. Det er jeg som må til uansett. Men vi får ta det oppgjøret en dag og! Jeg må bare få litt overskudd først..
Catus Skrevet 8. november 2008 #7363 Skrevet 8. november 2008 Det er jeg som legger her også. Tror ikke mannen har lagt Junior en eneste gang til nå.. Hvor mye frukt får deres små i løpet av dagen? Her gir jeg et halvt beger til hvert måltid. I og med at han forløpig kun får to måltider, blir det til sammen ett beger om dagen. Lurer så på om jeg skal gi mer, eller om dette holder? Hva mener dere? Ellers er Junior 7 mnd i dag! :dåne:
Nicky B Skrevet 8. november 2008 #7364 Skrevet 8. november 2008 Jeg er dritskummel Jeg er i hvertfall dritskummel! Dere husker den forferdelige legen jeg sendte klage på og at overlegen ringte meg og beklaget hele saken og ville ta et møte med meg og meggelegen? Overlegen ringte meg igjen i går- meggelegen vil ikke ta et møte med meg! Overlegen sa hun delte rett og slett ikke samme synet som det overlegen og jeg gjorde, hun sto steilt på sitt og da så han rett og slett ikke noe poeng i et møte. Jeg sa at dette bidro ikke til å endre mitt syn på megga, snarere tvert i mot og det skjønte han godt. Herremin, at det går an å være så arrogant?! Da er du lite villig til å ta selvkritikk! OADN, her gis det ikke noe frukt. Veslegutt liker det rett og slett ikke enda. Jeg skraper banan med en skje da, det liker han, men fruktmos brekker han seg av. Og han kaster opp lett når han brekker seg. Har hatt ett par tilfeller av middagsglass som kommer sprutende opp igjen. Jeg har også en liten gutt som er 7 måneder i dag og feierer stort med nye vannkopper!
Catus Skrevet 8. november 2008 #7365 Skrevet 8. november 2008 Usj, melodien til Drømmehagen har satt seg fast i hodet mitt! Den romsterte rundt før jeg sovnet i både i går og i forgårs, og har fortsatt å feste inni der i dag. Grr, jeg er lei av den... Men Junior elsker jo den serien, så jeg ser jo på hver dag. Spesielt er det Hoppsy Daisy han er glad i. Han gliser og ler hver gang han ser henne. Jaja, jeg kan vel overleve litt melodi i toppen for hans skyld.
Catus Skrevet 8. november 2008 #7366 Skrevet 8. november 2008 Overlegen ringte meg igjen i går- meggelegen vil ikke ta et møte med meg! Overlegen sa hun delte rett og slett ikke samme synet som det overlegen og jeg gjorde, hun sto steilt på sitt og da så han rett og slett ikke noe poeng i et møte. Jeg sa at dette bidro ikke til å endre mitt syn på megga, snarere tvert i mot og det skjønte han godt. Herremin, at det går an å være så arrogant?! Da er du lite villig til å ta selvkritikk! Herreli, for ei megge! Det er noen som aldri skulle hatt den jobben de har, altså! At det er mulig.. OADN, her gis det ikke noe frukt. Veslegutt liker det rett og slett ikke enda. Jeg skraper banan med en skje da, det liker han, men fruktmos brekker han seg av. Her er det omvendt. Mamma prøvde å gi ham litt banan her om dagen, men han grøsset og nesten brakk seg. Så det var ikke mye populært, gitt. Men fruktmos elsker han! Jeg har også en liten gutt som er 7 måneder i dag og feierer stort med nye vannkopper! Å, hurra! Men stakkars lillegutten da.. Håper han er i noenlunde grei form og at det ikke klør og plager ham for mye. God bedring til ham!
Nicky B Skrevet 8. november 2008 #7367 Skrevet 8. november 2008 Usj, melodien til Drømmehagen har satt seg fast i hodet mitt! Jeg syns den er fin jeg, hvis det er den melodien de spiller på slutten når hinkel pinkel seiler avgårde i båten du har fått på hjernen?
Catus Skrevet 8. november 2008 #7368 Skrevet 8. november 2008 Joda, den er fin den altså. Men når den har snurret rundt i toppen i flere timer i strekk blir det litt mye. Dessuten henger teksten til "Hei jeg heter Hinkel Pinkel" med, så det er ekstra ille. Men det er jo bare en bagatell, altså. Jeg dør jo ikke av den grunn.
Nicky B Skrevet 8. november 2008 #7369 Skrevet 8. november 2008 Hvis det er noen trøst har jeg også nå fått den på hjernen... Gratulerer med 7 måneders gutt!!!
Catus Skrevet 8. november 2008 #7370 Skrevet 8. november 2008 Beklager.. Takk for gratulasjon, og i like måte!
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #7371 Skrevet 8. november 2008 Gratulerer til 7 mnd-babyene! Min er 7 mnd i morra Kanskje jeg skal bli med i FB-gruppa...? Hva må jeg gjøre da?
Catus Skrevet 8. november 2008 #7372 Skrevet 8. november 2008 Du sender bare PM til f.eks meg eller Ea, der du skriver fullt navn. Så søker jeg/hun deg opp på FB, sender en venneforespørsel som du må svare ja på. Deretter får du invitasjonen til gruppa.
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2008 #7373 Skrevet 8. november 2008 Live ligger stort sett på magen hele dagen. Hun kommer seg opp på alle fire av og til, men har foreløpig ikke kommet i gang med krabbing. Det går mest i rundt og bakover. Men hun er ganske mobil likevel altså. Vi gir et beger med fruktmos til lunsj
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #7374 Skrevet 8. november 2008 Du sender bare PM til f.eks meg eller Ea, der du skriver fullt navn. Så søker jeg/hun deg opp på FB, sender en venneforespørsel som du må svare ja på. Deretter får du invitasjonen til gruppa. Tør jeg dette da? Er jo supernysgjerrig på dere andre da Men er liksom litt redd for å avsløre meg Sender deg PM jeg... Tror jeg!
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #7375 Skrevet 8. november 2008 Vi gir forresten ikke noe frukt, han liker det ikke. Har prøvd med noe fruktmos og mosa banan, men han synes ikke det var noe særlig. Venter litt før vi prøver igjen. Han liker sviskemos da, det er jo litt frukt det også
Nicky B Skrevet 8. november 2008 #7376 Skrevet 8. november 2008 Tør jeg dette da? Er jo supernysgjerrig på dere andre da Men er liksom litt redd for å avsløre meg Sender deg PM jeg... Tror jeg! Er jo ikke noe verre å ha oss som venner på FB lista di enn de andre vennene... Faktisk riktig så koselig er det! Syns det er fint å ha et ansikt til nicket. Jeg og Grace har en felles bekjent fant vi ut! Er bare så synd at jeg bor så langt unna at jeg ikke får vært med på et treff i en fei.
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #7378 Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med 8 mnd baby Ea! Neida, det er jo egentlig ikke så skummelt Bare det at de andre FB vennene min kjenner jeg jo i virkeligheten, og ikke dere. Men jeg tror dere når dere sier dere ikke er skumle altså Jeg bor nok også for langt unna til å være mned på treff... Det er vel i Oslo området folk møtes rekner jeg med...
-Ea- Skrevet 8. november 2008 #7379 Skrevet 8. november 2008 Det er i hovedsak i Oslo og omegn, men det er folk med fra andre steder i landet også.. Det erbare for gøy altså, hyggelig å kunne dele bilder inne på en lukket gruppe
Gjest imli Skrevet 8. november 2008 #7380 Skrevet 8. november 2008 Æsj, måtte opp og trøste bebisen tre ganger før det ble stille der oppe... Søren også, nå som legginga hadde begynt å gå så bra! Mulig det er fordi vi sov borte i går, at det ble "ødelagt" da? :klø: Håper ikke det fortsetter i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå