Grace Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7222 Skrevet 30. oktober 2008 Her er handy Manny slageren. Med mikkes klubbhus og supersnuserne på neste plass
LaraCroft Skrevet 30. oktober 2008 #7223 Skrevet 30. oktober 2008 Lillegutt var en engel i går kveld og i natt...Det passet veldig bra siden jeg var på scrappekurs... og det dro seg jo ut i tid Lillegutt har pleid å våkne sånn i halv elleve tiden, men i går sov han helt frem til halv ett(som er tiden som jeg pleier å gi første nattapupp). Jeg var jo ikke hjemme før kvart på tolv, så jeg hadde jo akkurat sovnet da jeg ble vekt igjen av lillegutt - men det er jo min egen feil at det ble litt mindre søvn da Lagde en side av ultralydbildene - kommer hvertfall til å bli hektet nå, om jeg ikke var det litt fra før(selv om jeg ikke har lagd noe særlig) Nå sover lillegutt sin første morgendupp, så da får jeg gjøre det meste i stand her i huset. Pleier å sove da jeg også, men i dag hadde jeg så mange tanker i hodet om ting jeg må få gjort at søvnen tok ikke meg nei. Idag er det barseltreff på planen:)
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2008 #7224 Skrevet 30. oktober 2008 Vi fikk sove fint i natt også Bebisen sov sammenhengende fra 20 til 06, og jeg tror jaggu jeg sov sammenhengende fra 23 til 06. 7 timers sammenhengende søvn hjelper mye bedre enn 10 timers oppstykka, merker jeg! Så nå ligger han ute og sover formiddagslur.
Kykkelikokos Skrevet 30. oktober 2008 #7225 Skrevet 30. oktober 2008 Nå har vi inntatt frokost og morgengrøt, og snuppa ligger og leker i lekegrinden. Om en liten stund skal vi reise på senteret, for ho mor skal bestille seg nye briller.. Er spent på hvordan det skal gå, for jeg må jo ha med meg snuppa inn når jeg skal sjekke synet mitt og finne ut hvor sterke glass jeg må ha.. Innen det rekker ikke snuppa å sove heller, så dette blir spennende. Hvis hun da ikke velger å sovne i bilen.
Kykkelikokos Skrevet 30. oktober 2008 #7226 Skrevet 30. oktober 2008 Nå har vi inntatt frokost og morgengrøt, og snuppa ligger og leker i lekegrinden. Om en liten stund skal vi reise på senteret, for ho mor skal bestille seg nye briller.. Er spent på hvordan det skal gå, for jeg må jo ha med meg snuppa inn når jeg skal sjekke synet mitt og finne ut hvor sterke glass jeg må ha.. Innen det rekker ikke snuppa å sove heller, så dette blir spennende. Hvis hun da ikke velger å sovne i bilen.
Trampe Skrevet 30. oktober 2008 #7227 Skrevet 30. oktober 2008 Nå sover lillemann søtt i senga si. Og hva gjør jeg? Sitter og spiser frokost og ser på Playhouse Disney.
Trampe Skrevet 30. oktober 2008 #7228 Skrevet 30. oktober 2008 Meg selv og Tigergutt og Ole Brum vi er venner Så gøy vi skal ha det i dag, en ny verden vi lærer å kjenne...
Kykkelikokos Skrevet 30. oktober 2008 #7229 Skrevet 30. oktober 2008 Men hva er egentlig mest vettug TV? Operah og Dr. Phil, eller Playhouse Disney?
Trampe Skrevet 30. oktober 2008 #7230 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tar Ole Brum over dr. Phil anytime jeg altså...
MzS Skrevet 30. oktober 2008 #7231 Skrevet 30. oktober 2008 Så rart å se at deres unger foretrekker de samme programmene som min... Her er Supersnuserne og Mikkes klubbhus helt klart favorittene, med Handy Manny like bak. Merkelig at de liker noen program bedre enn andre så tidlig! Merker stadig at jeg går rundt og nynner på jobb for tiden... Og da går det ikke i VG-lista nei, det går i "Her er Mikke Mus' klubbhus, tatatatatatatata" eller "Wobbly Wobbly ooh ooh" eller "Meg selv og Tigergutt og Ole Brum vi er venner" Ingen tenner her enda! Var på kontroll i går da - 71 cm og 8450 gram, og 45 rundt hodet. Alt fint motorisk. Men så veldig rask syns jeg ikke han er da... Han åler seg ikke i det hele tatt, bare ruller fra side til side når han skal ha tak i ting. Løfter seg på strake armer, men ingen forsøk på å opp i krabbestilling. Men det er vel normalt likevel kanskje. Nettene har endelig begynt å bli bedre igjen, etter 1-2 slitsomme uker med hyppig oppvåkning på natta. I natt sov han fra 19.00 til 3.30, fikk sutten og sov til 0600. Fikk sutt igjen og sov til 08.00. DEILIG!
Nicky B Skrevet 30. oktober 2008 #7232 Skrevet 30. oktober 2008 Her er handy Manny slageren. Med mikkes klubbhus og supersnuserne på neste plass Jeg kan ikke fordra den gule skrutrekkeren i Handy Manny, så sutrete og teit! (Puh, det var godt å få ut, den har ligget og gnagd lenge! ) Godt å høre det er flere som er "fanget" av Playhouse Disney, den kanalen har styrt sendeskjemaet i huset her i to år. I går kveld knakk veslegutt "stå på alle fire" koden. Jeg skulle på soverommet for å hente klær, da jeg hører et gledeshyl fra veslegutt som skulle sovet søtt. Da sto han så stolt på alle fire inni soveposen sin og strålte!
Elle_liten Skrevet 30. oktober 2008 #7233 Skrevet 30. oktober 2008 Ingen tenner her enda! Var på kontroll i går da - 71 cm og 8450 gram, og 45 rundt hodet. Alt fint motorisk. Men så veldig rask syns jeg ikke han er da... Han åler seg ikke i det hele tatt, bare ruller fra side til side når han skal ha tak i ting. Løfter seg på strake armer, men ingen forsøk på å opp i krabbestilling. Men det er vel normalt likevel kanskje. Nettene har endelig begynt å bli bedre igjen, etter 1-2 slitsomme uker med hyppig oppvåkning på natta. I natt sov han fra 19.00 til 3.30, fikk sutten og sov til 0600. Fikk sutt igjen og sov til 08.00. DEILIG! Like stor som lillemann her. Han var 70,5cm og 8,200g på 5mnd, og 8,400 nå på mandag. Jeg har en stooor gutt. Hvertfall lang. Her leker lillegutt karusell. Det går rundt og rundt og rundt på mage. Han skyver seg bakover, men ikke framover. Skal han ha tak i noe strekker han seg så lang han er, og blir kjempesur. Ruller fra rygg til mage. I går kveld knakk veslegutt "stå på alle fire" koden. Jeg skulle på soverommet for å hente klær, da jeg hører et gledeshyl fra veslegutt som skulle sovet søtt. Da sto han så stolt på alle fire inni soveposen sin og strålte! Så søt da! Flink gutt!
Elle_liten Skrevet 30. oktober 2008 #7234 Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har forslag til burdagsgave til mannen min? Har lyst å gi noe morsomt fra lillegut også. (ja, vet d er vanskelig når man ikke kjenner han... )
linky Skrevet 30. oktober 2008 #7235 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Drikker han kaffe? hva med et krus fra lillegutt med bilde av han på? kan jo bestille så mye kjekt med div bilder Ellers ikke så lett å komme med forslag til hva du kan gi mannen din. Kanskje noe av dette kunne vært noe? Kinobilletter Billetter til et eller annet show DVD filmer Pc ting Klær Parfyme Bøker Vet ikke om det var så mye hjelp i det men, lykke til uansett Nå skal vi snart på OBS en tur å hamstre litt barnemat, er jo så billig denne uken:) Endret 30. oktober 2008 av linky
Trampe Skrevet 30. oktober 2008 #7236 Skrevet 30. oktober 2008 På eurofoto har de veldig mange stilige fotogaver Og så er det jo reklame på facebook hele tida med T-skjorter man kan gi til "verdens beste pappa" og slikt? Jeg har ikke bestilt til mannens bursdag, jeg har sagt til ham at han må fortjene den først Nå høres jeg veldig frekk ut, jeg skjønner det, men når han presterer å glemme å gi ungen mat og tar ham med ut uten nok klær synes jeg ikke han fortjener ei sånn skjorte Kanskje til neste år Jeg har vært på jobb i dag. Hentet planer og bøker og alt. Jeg innser at det bare er 4 uker igjen til jeg begynner å jobbe! Det skal bli deilig å gjøre noe annet, men jeg kommer til å savne lillegutt noe forferdelig...
Trampe Skrevet 30. oktober 2008 #7237 Skrevet 30. oktober 2008 ...og tanna var ikke gammel før han biter meg så jeg hyler... Jeg er veldig spent på hvor lenge jeg orker dette. Hvis ikke han slutter å bite, kommer han til å bite meg til blods når han får tenner oppe også. Det kan jo hende han biter bare nå de første dagene, men fy så vondt det er!!!!
Kykkelikokos Skrevet 30. oktober 2008 #7238 Skrevet 30. oktober 2008 Høres ikke noe særlig ut, Trampe. Live har bitt meg én gang hittil. Det var auauau. Jeg har ikke fått fingen ut og bestilt noe farsdagsgave enda.. Nå begynner det vel snart å bli for seint.. Jeg synes liksom at mange av de åappa-krusene er så tacky. Jeg er nok litt kresen.
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2008 #7239 Skrevet 30. oktober 2008 T har bitt meg skikkelig mange ganger, men de siste par dagene har han ikke gjort det. Kanksje oppdragelsen min funka? Lot nemlig biting være "takk for maten"...
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2008 #7240 Skrevet 30. oktober 2008 Når er farsdag forresten? Glemmer alltid sånt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå