Nicky B Skrevet 29. oktober 2008 #7201 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå var det mye å kommentere her! Trampe: De er skikkelige festlige å se på når de hopper bortover på rompa, kusinen min gjorde det. Dette var på sommeren, så hun fikk rompa full av grønske. Elle_liten : Ønsker du mensen tilbake, kan du bare begynne med Cerazette. Helt siden jeg glemte en pille, har jeg nå blødd i snart en måned! Min underetasje er hvertfall ikke i gjenge igjen, men nå skal jeg opereres og, antagelig før jul. Imli:Ikke bare du som har en ivrig mann når det gjelder , det sutres godt om dagen siden jeg blør såpass. Min lyst er litt så som så derimot, må jeg innrømme. Selv om jeg er kjempeglad for at jeg har en mann som finner meg så uimotståelig... Bippe: Har du sett de ferdige nestle grøtene på kartong? Kjempeenkle å dra med seg bort! Er bare å spise ut fra kartongen. Veslegutt er skikkelig glad i havregrøten med eple. Her har vi hatt en rælete dag. Har mast på mannen i flere uker om at vi må bytte til vinterdekk, men han jobber så mye at det ikke har blitt gjort. I dag har det lavet ned rimelig brukbart med snø, så i full irritasjon slepte jeg alle fire vinterdekkene opp fra kjelleren selv og dro på verkstedet og fikk byttet. Men da fikk ikke veslegutt sovet ordentlig på formiddagen. I tillegg har vi vært på 6 mnd kontroll med vaksine i dag, så det var en frustrert liten gutt til slutt. Nå sover han endelig, men snart må jeg dra han med ut igjen for å handle og å hente frøkna. Nå er veslegutt 71 cm lang og veier 8,7 kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. oktober 2008 #7202 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei på dere, jenter Er innom og leser, men blir sjelden jeg får skrevet så mye... Grattis med tann, Trampe! Her er det ingen i sikte, men storebror var 8 mnd før de to nede kom. Ingen hast ettersom det ammes mye her ennå . I dag har jeg klippet meg! Har gått fra langt til kort og det er deilig. Har mistet masse hår og følte det ble så krusete (har rett, tykt hår) og slitent. Deeeeeilig! Ikke mye her i gården heller. Tror spiralen har tatt lysta, men når mannen nekter å sterilisere seg så blir det bare sånn. I tillegg har storebror holdt det gående endel om natten og da er vi så slitne at orken uteblir. Ikke noe gøy når kosen er mer ork enn kos På lørdag skal vi for første gang ha en natt uten barn. Storebror drar til svigers på fredag og blir ut helgen, mens lillesøster skal til mamma fra lørdag til søndag. Ups, nå er snuppa våken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 29. oktober 2008 #7203 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som lager middag til disse små, som har noen gode forslag til hva dere lager. Vi er liksom forbi det stadiet med poteter og grønnsaker, men det er jo så masse som er for salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. oktober 2008 #7204 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tror det ordnet seg med fotografbildene ja. Vi skal ihvertfall tilbake til ny fotografering på fredag. Så får vi se om vi må betale ekstra eller ikke... jeg må innrømme at jeg er spent! Jeg fikk nettopp solgt noe jeg har hatt på finn i to måneder, jeg trodde ikke jeg kom til å få solgt det... så det betyr 3000 ekstra før jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. oktober 2008 #7205 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bippe: Har du sett de ferdige nestle grøtene på kartong? Kjempeenkle å dra med seg bort! Er bare å spise ut fra kartongen. Veslegutt er skikkelig glad i havregrøten med eple. Nei, den har jeg ikke sett! Den selges ikke på nærbutikken her, men det ser ut til at jeg må skaffe meg den når jeg skal til byen en dag. Den hørtes jo genial ut. Tusen takk for tipset! Noen som lager middag til disse små, som har noen gode forslag til hva dere lager. Vi er liksom forbi det stadiet med poteter og grønnsaker, men det er jo så masse som er for salt Jeg har ikke kommet så langt at vi har begynt med middag enda, men det er sikkert noen gode tips å hente her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2008 #7206 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har bare laget én middagstype foreløpig. Potet Gulerot Mais Leverpostei Kok poteter og gulerøtter møre. Kjør alt sammen i blender/kjøkkemaskin. For å få litt mer flytende konsistens tilsetter man kokevannet. Kan gjerne ha litt smør eller olje i også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. oktober 2008 #7207 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har vært på kontroll i dag og dagens tallrekke er; 67,5cm, 8225gr og 46 hodeomkrets. Christian har lagt på seg 400gr på 4 uker og det var visst veldig bra, siden han ikke spiser all verden enda. Så da får han hvertfall i seg nok mat og helsesøstra mente han fint burde kunne sove om natten nå. Og vi skulle bare prøve å være harde et par netter, så mente hun det gikk seg til. Vi får prøve litt når vi får flyttet. Merker jeg er ganske trøtt for tiden. Syns det er en evig døs hele natta. Men tror det med tennene plager han litt nå og. Nå har Christian sovet i bilen siden 12.45 :dåne: Sovna på vei hjem og der ligger han enda.. Fryktelig lenge siden sengekos her i gården, kan ikke huske at det noen gang har vært så lenge siden sist.. Kanskje det endrer seg når vi flytter? Får satse på det! Christian har bare fått middagsmat fra glass enda, og han spiser da noe. Skal prøve med grøt igjen etterhvert, men drøyer litt. Nå skal jeg forsøke å ta julekortbilde hvis Christian snart kan våkne.. Selvfølgelig sover han såå lenge når jeg ikke har noe spesielt å holde på med!! Typisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2008 #7208 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg forstår tankegangen din Imli, men tror neppe det er helt rasjonelt. Jeg tror det umulig å "bruke opp" kjærligheten sin. Jeg tror bare man blir annerledes glad i ungen sin enn man blir i mannen sin. Og når man er nybakt mamma er alt så overveldende at man har vansker med å "se" utover barnet sitt. Jeg tror heller ikke du skal bekymre deg for at du ikke har nok kjærlighet til flere barn. Det kommer ikke til å gå på bekostning av den du allerede har. Kjærligheten kommer bare til å vokse og bli enda større. Tenk så herlig!! Får håpe det blir sånn ja Takk for oppmuntring! Imli:Ikke bare du som har en ivrig mann når det gjelder , det sutres godt om dagen siden jeg blør såpass. Min lyst er litt så som så derimot, må jeg innrømme. Selv om jeg er kjempeglad for at jeg har en mann som finner meg så uimotståelig... Hehe, ja da har vi det på samme måte. Er enig i at det er litt smigrende også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. oktober 2008 #7209 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flere barn som er glade i Drømmehagen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 29. oktober 2008 #7210 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flere barn som er glade i Drømmehagen her? GJETT OM!!!!!!!! Både frøkna og veslegutt. Frøknas favorittside: Drømmehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2008 #7211 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det så vi faktisk på her i går også Jeg og lillebebis. Men han liker alt fra Dagsrevyen til Disney Channel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 29. oktober 2008 #7212 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja tv er en slager her også...spesielt fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. oktober 2008 #7213 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er SuperSnuserne på Playhouse Disney som er best her! Både for mamman og lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2008 #7214 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Live synes at Drømmehagen var kjeeedelig. Kvakk-kvakk-anden (den papiranden) var derimot supermorsom! Vi har desverre ikke Playhouse Disney. Synd, for jeg kunne godt tenkt meg litt barnevakt innimellom Nå skulle helsesøster hørt meg. Hun synes det var uhørt da jeg sa at Live synes at TV var kjempespennende for en stund tilbake. Endret 29. oktober 2008 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. oktober 2008 #7215 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skulle jo også bruke Playhouse Disney som barnevakt. Men jeg tar meg selv i å sitte og synge med i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2008 #7216 Del Skrevet 29. oktober 2008 Synes jeg ser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 29. oktober 2008 #7217 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sangen til supersnuserne er jo fin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_liten Skrevet 29. oktober 2008 #7218 Del Skrevet 29. oktober 2008 Her holder d i massevis m nyhetene på samisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2008 #7219 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tror også at Libero har forandret seg. Det kan virke som at de har blitt bittelitt bredere mellom beina ja, pluss at de har endret litt på borrelåsen. "Bølgene" ytterst på kanten av borrelåsen har blitt større og færre. Lukta har jeg ikke merket så mye til. Får snuse litt neste gang jeg skal skifte bleie. Det la jeg også merke til da jeg skifta bleie i stad! Alt man legger merke til Men da er det i alle fall ikke jeg som inbiller meg ting, når to andre også synes bleiene har endra seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. oktober 2008 #7220 Del Skrevet 30. oktober 2008 Liker den nye passformen på bleiene, jeg. Ellers ble det morgen kl fem her i dag. Trøtt ja.. Vi skal på visningstime hos fotogafen i dag. Gleder meg veldig til å se bildene! Men det blir nok vanskelig å velge. Har sikkert lyst på alle, men det blir vel en smule for dyrt.. TV er en slager her også, og han kan se på alt mulig rart. Drømmehagen har vi sett på en sjelden gang i blant, og da har han fulgt veldig med. Når er det det går, egentlig? Det er jo en rimelig "ufarlig" serie som vel er beregnet på de aller minste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå