Gå til innhold

Toddler pjatt!

Grace

Anbefalte innlegg

Mange barn får magevondt og forstoppelse av banan, men for mange kan den også virke mot forstoppelse.

Det er visst noe med hvor moden bananen er.

Om den er brun eller grønn.

Husker ikke hvilken som gjorde hva.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Her er begge ungene lagt, mannen er ute av huset og jeg sitter nå her og henger. Idag satt lillemann såvidt i vogna. Det var stas det. Men det var bare et lite minutt, så fikk han liggesitte resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om å ta nakenbilder av en gutt på nesten 7 mnd? Jeg skal til fotografen med lillemann i neste uke, og er litt rådvill ang hva han skal ha på seg... synes det er vrient å plukke klær, og er redd for at det skal se rart ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om å ta nakenbilder av en gutt på nesten 7 mnd? Jeg skal til fotografen med lillemann i neste uke, og er litt rådvill ang hva han skal ha på seg... synes det er vrient å plukke klær, og er redd for at det skal se rart ut...

Vi skal til fotografen neste tirsdag, da er han litt over 6 mnd, og vi kommer til å ta bare nakenbilder. Det vil jo ikke vises noe på bildene likevel. De passer seg så det ikke blir rumper og snurrebasser på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, sånn å forstå. Jaja, la være å kose dere da :lol:

Takk! He he! :ler:

Det gikk helt fint med leggingen i går. Det ble litt på overtid, men han taklet det bra. Han var uvanlig stille og rolig før han ble lagt, så jeg nesten begynte å tro at han skjønte han var sent oppe. Ville ikke få oppmerksomhet i frykt for at han måtte legge seg. :fnise:

Natta gikk også veldig bra. Han sov godt og våknet halv fem for mat. Sovnet ved siden av meg og sov til kl syv. Jeg fikk imidlertid ikke sove igjen, så jeg har vært våken siden halv fem.. :Gjesp:

-------

Jeg skal også til fotografen snart, og jeg tenkte også å ta nakenbilder. Tror fotografen foretrekker det mens de fortsatt er så små. Det er jo nå de er goe' med deilig babyhud, skriver han på sin nettside. Jeg kommer nok til å ta med en bukse og skjorte også, sånn for sikkerhets skyld. Men jeg tviler sterkt på at det blir brukt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke:

Trampe, jeg ville gått for nakenbilder...elsker nakenbilder av de små :hjerte:. Hentet bildene vi tok av maisen forrige uke i år og der var det kun nude. Men da var hun 5 mnd. Skal ta en ny runde om tre mnd, også uten klær.

Lillemor og jeg er hos mamma på "ferie". Kom i går og drar i morgen. Første natten jeg har hatt barnefri da mamma hadde henne nede hos seg. Snuppa har jo vært flaskenekter i drøye to mnd nå, men tok flasken i natt. Jeg matet henne kl 23, hun fikk melk av mamma (på flaske :fnise:) kl 04 og sto opp kl 6.30. Ble lagt 18.45 i går. DEILIG!

Mamma har sagt hun skal ta henne i natt også :).

Var på 5 mnd kontroll på tirsdag (5mnd + 1 uke) og snuppa er nå 7.4 kg og 65 cm lang. Er helt på nett motorisk og helsesøster var superfornøyd med utviklingen hennes.

Hun fullammes ennå, men får smake på diverse hver dag (siden lørdag) så magen blir vandt til nye smaker. Det går supert og hun har smakt maisgrøt, eple, potet og mm, agurk, pære m.m.. Hun sutter på en slik babyfeeder mens vi spiser middag.

Konklusjonen er at alt er bra i murmelheimen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til fotografen med snuppa på 6 mnd dagen hennes i neste uke. Har også vært litt i tvil om hva som er vanlig, med eller uten klær. Vi går for nakenbilder vi også, er så herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da er jeg ikke unormal som har lyst til å ta nakenbilder. Babyhud er jo så herlig :hjerte:

Vi har vært på skogstur i dag. Godt å få rørt litt på seg, man må jo nyte været mens man har det. Når snøen kommer blir det verre å komme seg ut i skogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til fortografen igjen neste uke..

Har en idè om et bilde til julekort som jeg tror kan bli ganske kult. Men dere også funderer jeg veldig på om det skal være med eller uten klær...

Jammen ikke lett det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt i tvil jeg også. Vil det være like stilig å ha babyhud på veggen når gutten er blitt 13? Samtidig tenker jeg at det er mye som kan være galt når man skal ha klær på. De kan ligge feil, være rynkete, han kan sikle på de, jeg kan angre på klesvalget... sånne problemer får man jo ikke med nakenbilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de et tilbud; man betaler enten 225 kroner for fotograferingen av baby under 7 mnd. Eller man kan forplikte seg til å komme tilbake innen 20 mnd er gått, da får man fotograferinga gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også ta bilder av T til uka, da er han akkurat 6 mnd. Skal ta nakenbilde, trodde det var det som var greia jeg...? Synes uansett det er finest, når de er så små. Vi skal jo ta 1 års-bilde også, og det blir jo med klær. Her er det også sånn gratis fotografering av unger under 7 mnd om vi bestiller ny innen 20 mnd.

T var litt flinkere til å spise grøt i dag, tror han fikk svelga noe faktisk. Ikke verst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis babyfotografering her også (4 stk) hvis vi forplikter oss til å komme tilbake for å ta 1 og 2 årsbilder (tror jeg det var).

Nå er vi oppe i 2 fulle porsjoner her med grøt. Formiddagsgrøt og kveldgrøt. Hun virkelig elsker risgrøten med div. fruktmoser oppi :)

Men dere som gir den der havregrøten med banan og aprikos, tilsetter dere fruktmos i tillegg eller dropper dere det siden det allerede er frukt i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...