April Skrevet 30. august 2008 #6281 Skrevet 30. august 2008 Tusen takk for det, Bippe Jeg leste at det skulle være i 1 1/2-2 timer, men jeg tror ikke Christian hadde det i mer enn en time. Og det gikk egentlig veldig greit av da. Han ble litt rød når jeg holdt på, men jeg skrapa bare så vidt det var med kammen, så jeg tror bare det var for at han har litt ømtålig hud som meg.. Var helt fin igjen når jeg fikk vasket han med såpe og dusjet av han. Uff, kanskje det kommer igjen. Trodde ikke det jeg. Ja, ja nå vet jeg hvertfall hvordan jeg kan få det bort Gratulerer så mye med 5 års bryllupsdag, Monja For noen søtinger M og T er, men jeg syns de er såå like jeg altså!
Murmelmy Skrevet 30. august 2008 #6282 Skrevet 30. august 2008 Gratulerer med bryllupsdagen, monja! Og for noen nydelige gutter du har
MzS Skrevet 30. august 2008 #6283 Skrevet 30. august 2008 Gratulerer så mye, Monja! Håper dere får en koselig kveld
Nicky B Skrevet 31. august 2008 #6284 Skrevet 31. august 2008 (endret) Vel overstått bryllupsdag, Monja!!! Nydelige gutter du har- syns de er lik mamman sin jeg?! April: Herlig liten gutt! Gratulerer med to års gutten, Murmel! (Noe sent ute men... ) Nå er veslegutt snart 5 måneder, har sagt det før men du verden som tida flyr!?! I går rullet han også fra mage til rygg, så nå begynner det å gå unna. Må skryte litt av mine småttiser og... *fjernet fotolinker* Endret 1. september 2008 av Nicky B
Trampe Skrevet 31. august 2008 #6285 Skrevet 31. august 2008 For noen fine unger dere har! Og så mye hår! Min har bare fjon han
Gjest imli Skrevet 31. august 2008 #6286 Skrevet 31. august 2008 Så skjønne da, Nicky B. Og så like! Lillegutten din så veldig "voksen" ut! Er nok mye pga håret Min begynner å få mer hår nå. Han hadde en del hår da han ble født, men det falt av... Først nå siste ukene det har begynt å komme tilbake
April Skrevet 31. august 2008 #6287 Skrevet 31. august 2008 Så moro å se barna dine, Nicky B. Virkelig nydelig var de I natt var Christian våken fra 1.15 til 3.15, da var det rett før jeg klikka. Men etter det sov han til halv sju. Alikevel.. Jeg er så lei det nattgreiene. Kan godt gi han mat to-tre ganger, men når han ikke sovner igjen, det er jo det som er så ille. Nå har jeg funnet frem søvnboka mi av Nina Misvær- Sove hele natten. Begge småtroll sover nå, så nå skal jeg nyte litt alenetid..
Trampe Skrevet 31. august 2008 #6288 Skrevet 31. august 2008 Jeg sitter og venter på at lillemann skal sovne. Han hyler faktisk ikke i kveld, men det er kanskje like rundt hjørnet. Enten kommer han til å sovne snart, eller så blri han overtrøtt og hyler leeeenge. Om jeg går inn der nå blir han sint fordi jeg ikke tar ham opp, så jeg har døra åpen og går og synger i gangene. Vi har vært hos mamma to netter, og begge kveldene la han seg ned og sovnet uten et pip. Hva som gjør at han ikke sovner her hjemme forstår jeg bare ikke. Vi gjør akkurat det samme, samme rutiner, mat, sang, temperatur på rommet, lys... jeg skjønner det bare ikke.
MzS Skrevet 31. august 2008 #6289 Skrevet 31. august 2008 (endret) Ikke noe særlig hår her heller, nei Har begynt å komme nå da. Er vel ca 0,5 cm med tynt, lyst hår der nå, så det kommer seg jo! Må jo hive meg på "oppdateringsrunden" av de skjønne barna våre jeg også da... På skogstur med pappa I solstolen på sommerferie Verdens go'este Å, så objektiv man blir med sine egne barn Endret 31. august 2008 av MzS
Murmelmy Skrevet 31. august 2008 #6290 Skrevet 31. august 2008 Nydelige unger dere har, jenter! Nå er ungene og jeg hos mamma og skal bli her til onsdag. Hadde bursdagsfeiring for storebror hjemme hos oss før vi kjørte avgårde. Mannen drar til Danmark til vi kommer hjem igjen. Natt til i dag var fantastisk da storebror sov gjennom hele. Håper på gjentagelse Nå skal jeg køye, er sååååå trøtt!
Grace Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6291 Skrevet 31. august 2008 (endret) Har lyst til å dele sommerbilder jeg også, men funker ikke å laste opp bilder for meg her. Er noen andre som har problemet på KG også men teknikerene sier det er på vår pc....... Endret 31. august 2008 av Grace
pondusa Skrevet 31. august 2008 #6292 Skrevet 31. august 2008 Hvor ble det av alle babyene som var her inne? Leser jo nå at flere i klubben vår har rundet halvåret allerede. Er ikke bare hos oss tiden flyr med andre ord. Synes lillebror er blitt fryktelig stor, skjønt han er jo bare 3 mnd enda. Har bare såvidt lært seg å gripe om en leke og rulling er det nok lenge før vi ser. Men han er slikt et lite smilende vidunder, stort sett bare snill og god. Legger seg for kvelden rundt 19.30, får pupp ca kl 1 og kl 5 og står opp 7.30. Hyler høyt for seg selv når han ligger på gulvet og har nettopp oppdaget hendene sine for alvor. Er blitt flinkere til å ligge på mage, klarer nå å løfte hodet litt og han er begynt å vri seg selv mot ikke-favorittsiden. Manuellterapauten gav han siste behandling sist fredag, så nå fortsetter vi bare den gode jobbingen hjemme.
-Ea- Skrevet 1. september 2008 #6293 Skrevet 1. september 2008 Så hygelig å se deg igjen pondusa! Lenge siden sist ER blitt dårlig jeg, lurer på om det er influensa. Har så sinnsykt vondt i brystene da, men de er ikke harde... Kan det være betennelse for det?
blåmeisa Skrevet 1. september 2008 #6294 Skrevet 1. september 2008 Hva gir dere å drikke til grøten?? melk eller vann??
Murmelmy Skrevet 1. september 2008 #6295 Skrevet 1. september 2008 Sa er vi på vei til Ski storsenter for å shoppe litt
Grace Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6296 Skrevet 1. september 2008 Sa er vi på vei til Ski storsenter for å shoppe litt Ski?
-Ea- Skrevet 1. september 2008 #6297 Skrevet 1. september 2008 Vondt i puppen jenter, hjelp meg litt 'a!!! Jeg serverere ingen ting til grøten, han får pupp etter maten og hvis suttebehovet melder seg gir jeg han smokken innimellom.... Vann hadde kanskje ikke vært så dumt når jeg tenker etter?? :klø: Jeg vil også shoppe på ski, var der i går jeg da
Gjest imli Skrevet 1. september 2008 #6298 Skrevet 1. september 2008 (endret) Slettet Endret 2. september 2008 av imli
Gjest imli Skrevet 1. september 2008 #6299 Skrevet 1. september 2008 Ea: Får du melk utav brystene som vanlig? Er det "klumper" i dem? Er de varme?
Trampe Skrevet 1. september 2008 #6300 Skrevet 1. september 2008 Åh, for et herlig sovebilde, Imli Ea: jeg har også hatt puppevondt i noen dager. Det var ikke rødt eller hovent, ingen klumper, melka kom som vanlig, så jeg ventet og så det an. Det forsvant av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå