Gjest imli Skrevet 26. august 2008 #6201 Skrevet 26. august 2008 Gratulerer med 6-mnd-baby, Capricorn Tenk at bebisene våre begynner å bli så store. Min nærmer seg jo fem mnd! Helt vilt... Og han sovna av seg selv i går kveld, våkna i 3-tida etter 7 timers sammenhengende søvn, fikk mat, ble lagt tilbake i egen seng våken, sovna av seg selv og sov over tre timer, til kl 6.30. Dette er første gangen for oss at ALT har gått bra, både legging, soving og legging igjen. For oss er dette fantastisk! :juhu:
Grace Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6202 Skrevet 26. august 2008 Kvart på seks er rett og slett for tidlig å starte dagen for meg altså.. Helt svimmel jeg....
sønnavind Skrevet 26. august 2008 #6203 Skrevet 26. august 2008 Gratulerer med seks måneder Capricorn. Vi kommer etter på fredag. Synes på en måte det har gått fort, men samtidig føles det som jentene har vært her bestandig. Og nå er det bare fire arbeidsdager til jeg skal tilbake på jobb i seks uker. Har fått innvilget to timer ammepermisjon hver dag, da, så det blir ikke akkurat mye jobbing i de seks ukene. Håper virkelig det slår til at det skal slutte å regne utover dagen, for jeg skal på sopptur i ettermiddag. Men akkurat nå ser det ikke akkurat bra ut.
sønnavind Skrevet 26. august 2008 #6204 Skrevet 26. august 2008 Og så bra Imli, tipper dere har det fint i dag .
Catus Skrevet 26. august 2008 #6205 Skrevet 26. august 2008 Hurra for barna som har blitt så flinke til å sove!! :juhu: Og gratulerer med 6 mnd, Capri! Tenk så stor hun har blitt! Jeg henger ikke med i svingene lenger jeg, altså.. Grace: Det er tidlig ja. Jeg har hatt et par ganger jeg også, der det har vært morgen halv seks. Og det er fryktelig tidlig. Men heldigvis er det ikke sånn hver dag. I dag våknet Junior kl seks, men etter å ha fått smokken og litt kos på kinnet sovnet han faktisk igjen, og våknet for å stå opp kl syv. Og det er jeg fornøyd med. :-D Men kan du ikke legge deg litt sammen med lillegutt når han skal duppe i løpet av dagen? Det blir ikke helt det samme, men likevel kan det være godt å få seg en liten blund på øyet.
monja Skrevet 26. august 2008 #6206 Skrevet 26. august 2008 Grattis med 6 mnd baby, Capri Skal bare nyte og sove utpå til klokka 7 de siste to ukene jeg. For 8. september må jeg opp en gang mellom 04.30 og 05.00 for å få tid til å pumpe meg og dra på jobb til 6. Halvtimes kjørevei. Blir bare jeg tenker på det.
monja Skrevet 26. august 2008 #6207 Skrevet 26. august 2008 Lillemann ligger og pludrer på gulvet. Ser reklamen for Greys Anatomy Han har fått pupp så jeg venter egentlig bare på at han skal bli så trøtt at han skal sove. Da skal han få legge seg i vogga (skal bytte til sprinkelsenga idag, men må ha ny madrass først) mens jeg slenger meg ned på senga og fortsetter på "Venninnen"
Grace Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6208 Skrevet 26. august 2008 Bippe: Skal på babysvømming igjen i dag og han pleier bli ganske trøtt etter det så jeg tror jeg skal råkjøre hjem og hive meg på sofaen... Har trening til 2130 hver tirdsag også, så vet jeg ikke får lagt meg tidlig i dag. -------------------------------------------------------------------------------------------- Men dere, jeg er skikkert litt blond nå... Men jobb allerede??? Åssen har dere delt permisjonen? :klø:
sønnavind Skrevet 26. august 2008 #6209 Skrevet 26. august 2008 Min samboer skal ha sine seks pappauker nå, ettersom han ikke kan ha fri på våren pga jobben. Etter det skal jeg ha permisjon igjen, har dessverre ikke klart å få ham til å ta noe mer enn sine seks uker. Men vi har igjen to tvillinguker, og de satser vi på at han tar når vi skal flytte.
April Skrevet 26. august 2008 #6210 Skrevet 26. august 2008 (endret) Her skravles det noe voldsomt med babygymmen nå. Ellers har han nesten oppdaget føttene sine. Han drar i buksebeina og innimellom tar han tak i foten. Men det er veldig gøy å legge seg over på siden, frem og tilbake, frem og tilbake.. Hurra for 6mnd babyer-men allerede? :klø: Syns vi akkurat har født jeg.. Uff, tiden går så alfor fort!! Og hurra for dere som endelig har fått og har sovebabyer. Her er det nattergal.. I natt sov han til ett og så tre, deretter var han våken hver halvtime frem til halv fem, fra da var han våken til halv sju :dåne: Det nytter ikke å prøve og gi han smokken heller, for stortsett vil han ikke ha den og til slutt våkner han og er lysvåken. Han virker veldig sutrete om dagen for tiden og syns jeg..Nå virker det som han har blitt forkjøla og da, så da varer vel dette litt vil jeg tro. Bare krysser fingre for at vi er friske til vi drar til Syden! Endret 26. august 2008 av April
marsy Skrevet 26. august 2008 #6211 Skrevet 26. august 2008 Hmmm... her var det pupping kl 2330 og 0345, men da la hun seg 1930 og våknet 0845, så jeg er fortsatt fornøyd... selv om tanken på å sove en heeeel natt virker fantastisk I dag er det grinedag.. hun har hatt 3 ordentlige gråterunder, men jeg skjønner ikke hva som er galt. Og plutselig er hun kjempeblid igjen... :klø: tester meg litt kanskje?
Gjest imli Skrevet 26. august 2008 #6212 Skrevet 26. august 2008 Grinedag her i dag også, desverre. Han synes vel han var litt for grei i natt, og må ta igjen det tapte nå
~Capricorn~ Skrevet 26. august 2008 #6213 Skrevet 26. august 2008 Takk Syns tida går altfor fort jeg. Ene dagen ligger hun inni magen, og vips er hun blitt 6 mnd Var og veide i dag. Greide ikke måle ordentlig når jeg var der alene (kom selvfølgelig akkurat når de hadde lunsj der borte, så det var bare oss der) Men tror hun er rundt 65 cm..finner ut av det neste tirsdag når vi har time. Men hun var ihvertfall akkurat 7000 gram Og dette papiret hun lå på oppå stellematta der, det rev hun i fillebiter. Syns det vsr morsomt da. Strødde rundt seg med småbiter
monja Skrevet 26. august 2008 #6214 Skrevet 26. august 2008 Jeg skal jobbe annenhver uke fra og med 8. september til og med 31. desember. De ukene jeg er på jobb skal pappa'n være hjemme. Så skal mannen være hjemme i full permisjon fra 1. januar til permisjonen er slutt 18. februar.
monja Skrevet 26. august 2008 #6216 Skrevet 26. august 2008 Stor jente Idag sover han i sprinkelsenga for første gang. Han sovna i 19 tiden og har sovet godt siden. Selv uten sprinkelbeskytter. Bruker dere det forresten? Han var ikke så intr i å legge seg da. Det var da myyye morsommere å ligge på magen og se seg rundt
monja Skrevet 27. august 2008 #6218 Skrevet 27. august 2008 Har vurdert det, men storebror fikk den av hele tiden så til slutt måtte vi ta den vekk. Får se hvordan det går.
Kykkelikokos Skrevet 27. august 2008 #6219 Skrevet 27. august 2008 Vi har sprinkelbeskytter. Vurderer å få tak i noe form for underholdning til henne i senga Type uro eller noe lys i taket (stjerner f.eks) eller noe sånt. Noen som vet hvor jeg får tak i det?
Catus Skrevet 27. august 2008 #6220 Skrevet 27. august 2008 Vi har også sprinkelbeskytter. Den forstyrrer ikke Junior nevneverdig, men han kan godt ligge og prate til den eller bamsene sine en stund etter han har våknet eller før han skal sove. Han har ikke begynt å dra i den heller - enda. Uro selger de vel på barne- og lekebutikker. Vi kjøpte iallfall vår på Happyland i Sverige. Regner med de har sånt her også. Stjerner i taket vet jeg ikke så mye om. Men mulig de har noe i lekebutikkene. Husker iallfall at det fantes før. Dvs sånne stjerner som du limte fast i taket og som lyste i mørket. Men jeg vet ikke helt om det er det du er ute etter, Kykkelikokos?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå