Gjest imli Skrevet 12. august 2008 #5921 Skrevet 12. august 2008 Jeg er ikke så treningsflink Synes jeg er flink hvis jeg går tur, jeg T. sov veldig bra i natt (når han først sovna...) og sov 6 timer første økt og 3 timer neste. Vi samsover som regel etter at han våkner første gangen.
Catus Skrevet 12. august 2008 #5922 Skrevet 12. august 2008 Trening og sunt kosthold, hva er det? :klø: Det sier vel sitt om hvor opptatt jeg er av trening. Så vi er ikke like flinke hele gjengen.
Trampe Skrevet 12. august 2008 #5923 Skrevet 12. august 2008 Jeg greier bare ikke å bestemme meg. Skal jeg være fornøyd med kroppen min må jeg spise sunt og trene. Skal jeg være fornøyd med dagen og livet og maten må jeg få spise ting som er usunne. Fordi det er godt. Og så var det valget, ja...
Murmelmy Skrevet 12. august 2008 #5924 Skrevet 12. august 2008 Jeg greier bare ikke å bestemme meg. Skal jeg være fornøyd med kroppen min må jeg spise sunt og trene. Skal jeg være fornøyd med dagen og livet og maten må jeg få spise ting som er usunne. Fordi det er godt. Og så var det valget, ja...Det går an å både trene og spise godt Jeg er såpass heldig at jeg kan spise omtrent hva jeg vil mens jeg ammer. Dersom jeg har dager hvor jeg kun spiser normalt, så stuper vekten. Nå er jeg nede i 63 kg (176 cm) og vil ikke lengre ned. Dette er min trivselsvekt
marsy Skrevet 12. august 2008 #5925 Skrevet 12. august 2008 Det var da svært så mange treningsfolk det var i denne klubben da... *føle seg lat* Jaja. Jeg har sjokoladefri uke. Det er da en start. jeg har ikke spist godteri siden...... søndag. så det så!
MzS Skrevet 12. august 2008 #5926 Skrevet 12. august 2008 Jeg har ikke spist godteri hele august, tenk! *flink*. Har endelig kommet ordentlig i gang med treningen igjen også - noe som er på høy tid, siden jeg skal begynne å ha timer (instruktør) om EN uke Kommer til å være mer sliten enn de som er på timene mine i begynnelsen jeg. Var veldig godt i gang før sommeren, men har blitt liten tid til å trene i sommer med bebis og ombygging av hus. Formen er deretter, dessverre... Men den er heldigvis stigende Skulle ønske jeg ammet så kiloene rant lett av meg også jeg gitt...! Enda en ulempe med å gi erstatning
April Skrevet 12. august 2008 #5927 Skrevet 12. august 2008 Føler meg også lat... Jeg er ikke flink med trening eller kosthold, selvom jeg absolutt burde. Har en del kilo for mye dessverre! Nå er begge barna i seng og jeg skal strikke sokker. Er stuptrøtt etter i natt, tror det har vært halvannen time mellom hver gang han er våken. Blir det sånn i natt og, så skal jeg late meg i hele morgen!!
sønnavind Skrevet 12. august 2008 #5928 Skrevet 12. august 2008 Jeg har nesten ikke trent det siste året, så nå jobber jeg hardt med å komme igang igjen før jeg trapper altfor mye ned på ammingen. Har kunnet spise det meste nå mens jeg ammer, men har jo nesten ingen muskler igjen, og da hjelper det ikke at vekta viser greie tall. Liker dessuten å trene, bare formen er sånn noenlunde. Vi har vært på visning, faktisk på et hus som vi kunne tenke oss. Blir spennende...
Kykkelikokos Skrevet 12. august 2008 #5929 Skrevet 12. august 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg veier nå, men jeg føler at jeg er tynn nok generelt sett. Problemet er magen. Den er ikke så flat som den var. Irriterende nok så har flere av buksene mine blitt for store.. Jeg kjøpte meg en jeans og en dressbukse som nå er for vide. Det er ikke pent med for store bukser Og de var kjempedyre begge to.
LaraCroft Skrevet 12. august 2008 #5930 Skrevet 12. august 2008 Det går an å både trene og spise godt Jeg er såpass heldig at jeg kan spise omtrent hva jeg vil mens jeg ammer. Dersom jeg har dager hvor jeg kun spiser normalt, så stuper vekten. Nå er jeg nede i 63 kg (176 cm) og vil ikke lengre ned. Dette er min trivselsvekt Heldiggrisen da Murmel - jeg har min trivselsvekt på 62 (174 cm). Og jeg går ikke så fort ned selv om jeg ammer... Men jeg har startet å gå en times tur hver dag, og skal snart starte på spinning også da. Hadde vi hatt et treningsenter her så hadde jeg startet å trene mye tidligere, men kroppen min har ikke vært som den skulle etter fødselen heller, som legen sa til meg på 6 ukers kontrollen - jeg fikk ikke lov å gå i oppoverbakker, så det sier seg selv at jeg må starte rolig... Men jeg prøver å holde meg til sunne saker - går det ikke, så går det ikke
-Ea- Skrevet 12. august 2008 #5931 Skrevet 12. august 2008 Jippiii!!!!!!!!!!!!!!!!! :duskedame::duskedame: Endelig en pc som virker!!! Supert altså Trening ja... Fra neste uke skal jeg trene tre ganger i uken uten mulighet til å sluntre unna Underviser i aerobic serru, så da må det bare bli bra, den ammingen har ikke gjort no underverker Lurer på hvordan de kiloene som skulle forsvinne klarer å klamre seg fast, føler meg lurt I dag har lillegull fått sprøyte på 5 mnd kontrollen, det gikk super bra! Veiing i dag også, gosh.................... 9250 g og 68 cm, det får'n si, det er ikke så rent lite han vokser syns jeg.... Det sok forundrer meg mest om dagen er at vi snart har vært hjemmeværende i 6 mnd..... Hmmmmm........... hvor ble de mnd av da mon tro Vel, da et jobb og barnehage rett rundt hjørnet og da vel, kan ikke si jeg gleder meg.... Da er det på tide å tusle i seng Natta!
Murmelmy Skrevet 13. august 2008 #5932 Skrevet 13. august 2008 Heisann Ea! Det var jaggu en stor gutt, gitt . Storebror her var jo ikke noen liten kar han heller og veide 7.900g på sin 5 mnd kontroll. Han var 4.7kg da han ble født I dag skal jeg på 10 års reunion med vgs. Det blir rart, men har jo sett endel av dem i mellomtiden da... Gleder meg likevel Magen her er bortevekk, men ser jo at huden ikke er like elastisk. Har liksom sånne smårynker i skinnet når jeg sitter krumbøyd. Likevel, skal absolutt ikke klage, er utrolig fornøyd med min kropp etter to barn på under to år
monja Skrevet 13. august 2008 #5933 Skrevet 13. august 2008 Ammingen har nok gjort at jeg har gått raskere ned i vekt, men sukkerhunger har bremset det en del Men nå begynner jeg å jobbe om ikke så alt for lenge så da får jeg rørt på kroppen iallefall annenhver uke Stor gutt du har Ea
marsy Skrevet 13. august 2008 #5934 Skrevet 13. august 2008 Syns ikke denne ammingen har funket som slanking jeg... Har riktignok spist godteri innimellom... Har stått fast på samme vekten leeeenge Hmmm.. jeg har samme trivselsvekt som dere damene, men er 10cm kortere... Bortsett fra trilling skjønner jeg ikke når jeg skal få trent på dagene. Vesla sover kun noen korte lurer på 30-45min i løpet av dagen. Har ikke lyst til å levere henne til barnepass på treningssenteret heller...
marsy Skrevet 13. august 2008 #5935 Skrevet 13. august 2008 Graviditetsvekten er forresten borte vekk da, så ammingen har vel gjort sitt der. Men jeg har noen kilo som var der fra før som jeg skulle ha tatt bort
Murmelmy Skrevet 13. august 2008 #5936 Skrevet 13. august 2008 Jeg har også ventet lenge med å trene pga barnepassen (også pgs aommeren da ), men nå når hun holder sitt eget hode så synes jeg det er tryggere. Hun sover også ofte under hele eller deler av treningen i vognen sin
Kykkelikokos Skrevet 13. august 2008 #5937 Skrevet 13. august 2008 Syns ikke denne ammingen har funket som slanking jeg... Har riktignok spist godteri innimellom... Har stått fast på samme vekten leeeenge Hmmm.. jeg har samme trivselsvekt som dere damene, men er 10cm kortere... Bortsett fra trilling skjønner jeg ikke når jeg skal få trent på dagene. Vesla sover kun noen korte lurer på 30-45min i løpet av dagen. Har ikke lyst til å levere henne til barnepass på treningssenteret heller... Noen treningssentre har jo sånn mor-og-barn-trening hvor man kan ha med seg babyen inn i salen og ha de på matte. Kanskje det kunne vært noe om det finnes i nærheten av deg?
Murmelmy Skrevet 13. august 2008 #5938 Skrevet 13. august 2008 Noen treningssentre har jo sånn mor-og-barn-trening hvor man kan ha med seg babyen inn i salen og ha de på matte. Kanskje det kunne vært noe om det finnes i nærheten av deg? Det har de her en dag i uken (starter etter sommeren til mandag), men det er mer sosialt enn hard trening
Kykkelikokos Skrevet 13. august 2008 #5939 Skrevet 13. august 2008 Sikkert bedre enn sofatreningen jeg bedriver *zapp-zapp*
Murmelmy Skrevet 13. august 2008 #5940 Skrevet 13. august 2008 Hvor mye sover egentlig ungene nå? Maisen sover som regel 3 dupper på ca 45 min-1 time ila dagen. Hun står opp ca 07 og legger seg ca kl 19.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå