monja Skrevet 10. august 2008 #5861 Skrevet 10. august 2008 Fikk sove lenge idag jeg....og så var det frokost på senga med tilhørende ostekake til dessert. Det hadde smurfen bestemt. Deilig å være skikkelig bortskjemt en dag.
MzS Skrevet 10. august 2008 #5862 Skrevet 10. august 2008 God søndag alle sammen - og gratulerer så mye med dagen, Monja! Her er alt bra, lillegutt har nå sovet i halvannen time etter å ha vært våken i litt over en time bare. Fikk mat kl 3 i natt, for så å sove til nesten 9. Hurra! Nesten litt uthvilt nå jo. Han fikk en ny leke i går - Fisher Price Rainforest Jumperoo. Gjett om det var stas! Han hopper og spretter og hviner av fryd... Virkelig en hit altså
Gjest imli Skrevet 10. august 2008 #5863 Skrevet 10. august 2008 Bebis sovna til slutt i går og sov faktisk i 6,5 timer Men når det tar to timer å legge, skulle det bare mangle... Nå ligger han og sover i vogga si.
Murmelmy Skrevet 10. august 2008 #5865 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med dagen, Monja :hopp: Her startet dagen kl 07 og jeg sto opp med begge ungene. Hatt en super natt med en storebror som sov hele gjennom! Mini sov også fra 19-07 og er fornøyd med det. Greit at de små har samme nattesrutine Mannen kom tuslende rundt ti og da hadde jeg allerede støvsugd og vasket alle gulv nede samt rommet til T og stuen oppe. Kl 11 dro jeg på trening mens maisen var i barnepass. Digg å være i gang med trening! Pølser til middag i dag og mannen skal på fotballkamp. Hah! Gleder meg til onsdag, da skal gubben legge begge ungene alene . Jeg skal nemlig på en liten minireunion med vgs. Ti år siden vi var russ i år!
LaraCroft Skrevet 10. august 2008 #5866 Skrevet 10. august 2008 Gartulerer så mye med dagen idag Monja
Kykkelikokos Skrevet 10. august 2008 #5867 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med dagen, monja. :hoppe:
Gjest imli Skrevet 10. august 2008 #5868 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer Monja Nå sover bebisen ute i regnet
Trampe Skrevet 10. august 2008 #5869 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med dagen, Monja! Her har vi vært bortreist i helga. Natt til lørdag var det noe som plaget lillemann, han spydde først opp alt han hadde spist og nekta å spise mer. Så slokna han som et lys, han som bruker å være så vrien å legge... og så var han våken og gråt med magevondt eller noe hver time hele natta. Og bæsja to ganger, han som ikke har bæsja om natta siden han var en måned gammel. Feber hadde han også, nesten 39. Stakkar liten, det er grusomt når de er syke... Men det gikk fort over, og i hele går var han blid som ei sol til tross for 38,5 og vel så det i feber. I dag er han frisk som en fisk. Jeg leter etter tenner jeg, men jeg finner ingen. Har dere fått noen? Barna, altså? Han ruller og ruller og ruller. JEg legger ham på leketeppet helt inntil veggen. På fem minutter har han rullet over teppet, over babygymteppet, pleddet som ligger på sida av det og helt bort i andre enden av stua. Det er fem-seks meter dit. Han er så innmari fornøyd med seg selv også Vi må snart begynne å gjemme saker tror jeg... han ble plutselig mobil over natta han her.
LaraCroft Skrevet 10. august 2008 #5870 Skrevet 10. august 2008 Jeg leter etter tenner jeg, men jeg finner ingen. Har dere fått noen? Barna, altså? Tror det er noen på vei på lillegutt ja, men kan ikke se noen enda. Han gnager som bare det på fingrene og sikler som en gud...så det er vel noen like rundt hjørnet vil jeg tro. Men for meg gjør det ikke noe om det tar litt tid før tennene kommer - gruer meg til biting i puppen jeg
MzS Skrevet 10. august 2008 #5871 Skrevet 10. august 2008 (endret) Uffa da, Trampe... Det må være utrolig kjedelig når gullungen er syk! Har heldigvis ikke opplevd det enda, men at det kommer er jo helt sikkert. Fint at det gikk fort over og at ting er bedre nå! Ingen tenner her nei. Ser ikke antydning til noen enda heller. Slekter han på mammaen sin, så lærer han å gå før han får tenner Han er ikke så voldsom til å rulle heller han her da. Han gjør det sånn innimellom, men bryr seg egentlig ikke så veldig med det. I dag har jeg sydd leketeppe og puter til lekegrinda vi kjøpte på fredag. Hah! Også jeg som ikke har sydd siden ungdomsskolen! Veldig fine ble de også Han elsker å være i den! Tror han føler seg trygg oppi der samtidig som det er morsomt med alle lekene. Leste at det var lurt å venne dem til å være i den så tidlig som mulig, hvis de skal like seg i den senere. Har ikke tenkt å stue han bort i den hele tiden altså, men når vi har et hus med tre etasjer så er det veldig greit å vite hvor vi har han når vi må gjøre andre ting... Endret 10. august 2008 av MzS
~Capricorn~ Skrevet 10. august 2008 #5872 Skrevet 10. august 2008 Her har snuppa hatt tenner en hel mnd alt. Har fått to nede
linky Skrevet 10. august 2008 #5873 Skrevet 10. august 2008 Her sovna babyen rundt 21-21.30 i går og våkna rundt 07.00 for mat igjen. Slik er det hver morgen, herligt. Kan ikke huske sist hun våkna for å få mat på natta, flinke jenta vår Vi har besøkt venner i dag. Nå skal baby snart i seng og vi voksne skal ha oss noe god mat. monja: hvor har du kjøpt de avent spiseskjeene henne?
Trampe Skrevet 10. august 2008 #5874 Skrevet 10. august 2008 Hva slags lekegrind har dere kjøpt, MzS? Tenkte å kjøpe en vi også nemlig, vi har også flere etasjer. Og nå som han ruller så innmari kan jeg ikke la ham være alene i stua lenger, hvis jeg skal på do eller hente posten eller noe sånt. Da er grinda kjekk å ha, så vet jeg hvor han er.
Trampe Skrevet 10. august 2008 #5875 Skrevet 10. august 2008 Vi skal forresten bestille fotograftime snart. Tenkte å få time når han er et halvt år, men halvårsdagen er såklart på en søndag.. Får ta det på mandagen etter. Planen er å ta når han er et halvt, og så på ettårsdagen. Så får vi se etter det. Vi har heldigvis et knallbra kamera, jeg har tatt over tusen bilder av lillemann bare denne måneden... Jeg husker at en av dere har vært hos fotograf med jenta, var det Capri tro? Eller Kykkelikokos? Har noen av dere andre vært?
Murmelmy Skrevet 10. august 2008 #5876 Skrevet 10. august 2008 Vi har vært hod fotograf Aventskjeene får man kjøpt i noen matvareforretninger og på Babyshop e.l. Da er begge ungene lagt, maisen sover mens storebror er litt striere. Har benka meg i 2 etg hvor soverommene er (og pc'en ) ettersom mannen er på fotballkamp og jeg må fly opp og ned trappene alene. LYN leder 1-0 over Lillestrøm så regner med mannen koser seg på kamp til tross for regnvær . I morgen skal storebror tilbake i bhg og maisen og jeg kan kose oss alene igjen. Tenk, snart er hun 4 mnd. Monja, du har forresten bursdag på samme dag som lillebroren min :hurra:
linky Skrevet 10. august 2008 #5877 Skrevet 10. august 2008 Da får jeg sjekke ut matbutikkene her å se om jeg finner skjeene Vi skal til fotograf i slutten av mnd, blir spennendes.
Trampe Skrevet 10. august 2008 #5878 Skrevet 10. august 2008 Ah, det var Murmel som hadde vært der. Husker at det var ei jente, nemlig
MzS Skrevet 10. august 2008 #5879 Skrevet 10. august 2008 Hva slags lekegrind har dere kjøpt, MzS? Tenkte å kjøpe en vi også nemlig, vi har også flere etasjer. Og nå som han ruller så innmari kan jeg ikke la ham være alene i stua lenger, hvis jeg skal på do eller hente posten eller noe sånt. Da er grinda kjekk å ha, så vet jeg hvor han er. Vi kjøpte Babydan grind i heltre (uten noen plastdeler), 1x1 m. Mattene var så dyre, så jeg kjøpte noe fint babystoff på hobbybutikken, klipte opp ei gammal dyne og sydde selv til en billig penge. Syns faktisk den ble finere enn de i butikken også... Hehe Kjempefornøyd med grinda, stor, solid og god! Og så er det kjekt med tregrind med sprinkler syns jeg - så har han noe trygt å reise seg opp etter når han begynner med det også.
Murmelmy Skrevet 10. august 2008 #5880 Skrevet 10. august 2008 Tror vi også har BabyDan sin... :klø:. Har arvet den etter lillesøster som snart fyller tre år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå