Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begge barna sovnet før 20 - på samme rom :juhu:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Begge barna sovnet før 20 - på samme rom :juhu:

Gni det inn :tunge1:

Nydelige gutter, monja! Det glisetrynet :hjerter:

Skrevet (endret)

Noen skrytebilder fra meg :)

Edit: Linker fjernet :)

Endret av Trampe
Skrevet

Lillemann har snudd seg fra magen til rygg i dag!! *stolt* :rødme:

Skrevet

Så skjønn liten gutt, Trampe! :hjerte:

Så flink liten gutt, Blåmeisa! Lurer på når veslegutt her ruller jeg?! Frøkna var veeeeldig tidlig ute.

Skrevet

Forresten, kjære kloke damer. ;) Hvordan abonnerer man på tråder, slik som dagbøker? *føler seg veldig dum og grønn*

Skrevet

Nydelig, Trampe! Tenk at noen av barna har rundet fire mnd allerede...

Da er jeg på vei til Frognerbadet om ikke lenge :)

Skrevet

Denne klubben har verdens nydeligste barn! :Nikke:

Har verdens blideste og mest skravlete gutt på gulvet ved siden av meg nå... Han storkoser seg i babygymmen og ler og roper og styrer. Sååååå søt da :)

Skrevet
Forresten, kjære kloke damer. ;) Hvordan abonnerer man på tråder, slik som dagbøker? *føler seg veldig dum og grønn*

Du legger inn et innlegg, så får du tråden opp i dine tråder :)

Skrevet

Skjønne unger :hjerte:

Mars/april 2008-unger er visst spesielt vakre! ;)

I natt ville ikke bebisen legge seg... Prøvde sikkert fem ganger; gi pupp, kose og legge, men like våken hver gang. Masse grin. Tilslutt la jeg meg i senga og ammet, helt til han sovna av seg selv, så fikk jeg lagt ham i senga i sovende tilstand. Da var klokka nærmere 1... :sukk:

Håper det går bedre i kveld, nå som han har vært så flink så lenge!

I dag har mamma passa ungen, mens jeg var i byen med søstra mi og ei venninne. Det gikk kjempefint. Han hadde sovet 1 time alene i vogga! Og nå sover han i vogna... I tillegg hadde min energiske mor vaska golvet, hengt opp klær og vaska badet! :sjokk: Hvordan gjør hun det? Så mye rekker ikke jeg, tror det er en liten en som viser seg fra sin beste side for mormor ja! :ler:

Skrevet

Vi har innmari vakre barn :jepp:

Så bra det da, imli, er det ikke deilig at noen vasker huset for deg? :ler:

Jeg sitter og ser Hotell Cæsar-repriser. De med Andrine. Jeg blir rent flau av å se på kjenner jeg... fysj. Ikke rart de sør for Trondheim tror vi her nord er skrudd feil vei... ;)

Skrevet

Ja, utrolig deilig med reint hus! Går noen uker mellom gulvvaskene her i huset ellers, må jeg innrømme...

Huff, har vært innom noen gamle Hotel Cæsar episoder selv på kjedelige dager. Synes det er moro med alle de rare folka...

Skrevet

Ja, det er moro, bortsett fra Andrine. Jeg blir så lei av at alle nordlendinger fremstilles som sutrende idioter på tv. Er det en nordlending på tv er han/hun enten ekstremt brautende og "se-på-meg-din-hestpeis-aktig" eller stokk dumme. :roll:

De aller fleste av oss er heeelt normale, bare så det er sagt. ;)

Skrevet

Hehe, ja har lagt merke til det selv... Alt for å underholde vet du. Da spiller man på sterotyper desverre...

Måtte til med pumpa jeg gitt. Ungen sover jo enda! Har sovet i to timer nå! Og jeg hadde glamor-modell-pupper... :fnise:

Skrevet

Det er så godt å lese at ting er blitt mer stabile hos dere, imli :klem:

Lillemann våkna halv seks i morges. Han sutra og ville sove mer, men noe gjorde at han ikke fikk til... så rulla han seg over på magen i senga mi og sovna som en stein. Det var visst godt å sove på magen ja :overrasket: Jeg stussa litt, men lot ham ligge. Han sov på magen i to timer :-D

Nå gjør vi husarbeid. Jeg sorterte klær på badet i sta, med lillemann liggende på et håndkle. Jeg hadde på musikk, sang og danset, og lillemann holdt på å le seg ihjel. Mamma er den beste underholdningen :ler:

Skrevet

Så alldeles nydelige barn dere har, jenter! :rødme:

Her er det fortsatt ingen rulling, hverken den ene eller den andre veien. Men han liker jo fortsatt ikke å ligge på magen, så da blir det begrenset hvor mye tid han ligger sånn også. Og da blir det vel ikke så mye øving på rulling heller. Så det grunner vel i at det er min feil at han er så treg.. :sjenert:

Men nå har han blitt myyyye flinkere til å holde hodet oppe i mageleie da. Han blir ikke fullt så sint lengre, og her om dagen kom det til og med et lite smil da han plutselig oppdaget meg og seg selv i speilet foran ham. :hjerte:

Så det kommer nok! Må vel bare være tålmodig.

Han ler forresten heller ikke enda. Man hører at han prøver, for det kommer en del lykkelige hvin, men ingen rullende latter enda. Gleder meg så det til det løsner, for ingenting er så herlig som barnelatter! :hjerter_rundt:

Skrevet

Tuppa her ler rart :fnise:. Litt sånn "Eeeeeeeh...eeeeeeeh" :ler:

Skrevet
Du legger inn et innlegg, så får du tråden opp i dine tråder :)

Takk så mye, poteten! :)

Veslegutt ler skikkelig tørt han. Det er ordentlig he-he rett frem og monotont.

:fnise:

Skrevet

Lillemann har også tørr latter, men det er mer hø-hø-hø. Men når han ler skikkelig, hviner han og gurgler og ler om hverandre. Herlig å høre på :ler:

Kan man stikke et ekstra hull i smokken på tåteflaska? :klø: Svigermor skal gi flaske i morgen. Er jeg virkelig nødt til å kjøpe en ny flaske med et ekstra hull..? Jeg har brukt denne et par-tre ganger liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...