Murmelmy Skrevet 14. juli 2008 #5501 Skrevet 14. juli 2008 Nå er jeg jaggu nysgjerrig må lillegutts navn, Nicky
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #5502 Skrevet 14. juli 2008 Jeg og... Er i grunnen nysgjerrig på hva alle ungene heter jeg... Synes det er så interessant med navn Og så fine bilder av alle sammen. Skjønne unger Her sov ungen i egen seng i natt og! Han sover 3-4 timer alene før han våkner for mat. Perfekt! Har ikke noe håp om sove hele natta akkurat, jeg er sjeleglad for å slippe å amme 3 ganger pr natt! Nå sover han i vogna si etter trilletur. Tror det sove-problemet begynner å løsne nå. Men matinga er fortsatt et slit fordi han vil ha mat så ofte. Får virkelig håpe det gir seg snart. Nå har vi hatt "økedøgn" i snart to måneder....
Murmelmy Skrevet 14. juli 2008 #5503 Skrevet 14. juli 2008 Så bra det går bedre nå, imli! Nå sover tulla sin tredje lur i dag. Den første på en time, den andre på en og en halv. Jeg har nå shinet hele 2. etg (1 etg er alltid ryddig), gjort om litt på badet, skiftet seneklær, vasket tøy og brettet en haug. Nå sitter jeg og koser meg med en stor smoothie og venter på at gutta skal komme hjem
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #5504 Skrevet 14. juli 2008 Ja, det er deilig med unge som kan sove litt for seg selv! Har gjort underverker for sexlivet også, for å si det sånn Men min kropp er det ikke blitt gjort underverker med... Jeg veier nå 7 kg mindre enn før jeg ble gravid. Fortsetter det sånn, ser jeg vel snart ut som et levende skjelett... Noen som har forslag til mat som er litt fetende uten å være sånn veldig usunn? :klø:
Murmelmy Skrevet 14. juli 2008 #5505 Skrevet 14. juli 2008 Avocado, nøtter ++ Jeg spiser så sinnsykt usunt om dagen at vekten min er sånn passe stabil. Er redd det går fort nedover straks jeg spiser sunnere - noe jeg har startet med i dag
Nicky B Skrevet 14. juli 2008 #5506 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Vet det kanskje ikke er så gøy, men jeg skulle ønske jeg og kunne rase litt ned i vekt. I stedet så har jeg gått litt opp. Kroppen min tviholder på kiloene. Nå veier jeg 2 kilo mer enn før jeg ble gravid! Og ikke spiser jeg særlig usunt heller. Her har veslegutt fått vaksine og er småsutrete og utilpass. Nå har han endelig sovnet, får håpe han sover en bra dupp. Det er første dag med fri fra barnehagen for frøkna, mannen er på jobb og ute høljer regnet ned. Aner virkelig ikke hva vi skal finne på for å få dagene til å gå... Sender dere en PM med navnet, Murmel og Imli. Endret 14. juli 2008 av Nicky B
monja Skrevet 14. juli 2008 #5507 Skrevet 14. juli 2008 Dakar liten som fikk vaksine idag, Nicky Håper han ikke blir for plaget. Ble det en eller to vaksiner? Og så ble jeg litt nysgjerrig på navnet jeg og
April Skrevet 14. juli 2008 #5508 Skrevet 14. juli 2008 Nysgjerrig jeg og Christian "biter" også voldsomt. Han tar tak i vorta og drar bakover eller sideveis. Veldig behagelig Han har de siste dagene krevd mer mat om natta, om det kommer av at han er forkjøla vet jeg ikke. Men håper det. Vi har en del urolige netter nå siden Victoria også er syk. Var hos legen i dag; bronkitt og ørebetennelse.. Men nå har vi antibiotika, så nå får vi tror det blir bra!! Nå er det mattid hører jeg..
monja Skrevet 14. juli 2008 #5509 Skrevet 14. juli 2008 Venter på at min skal våkne jeg....han har sovet et par timer nå og det passer dårlig med tanke på at det snart er natta.
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #5510 Skrevet 14. juli 2008 Her har bebisen spist veldig lite i dag... Han spiser litt, så vrir han seg unna og griner. Det har skjedd hver gang han har spist i dag... Vet ikke hva som går av ham... Han har vært sånn før, men ikke en hel dag.
Kykkelikokos Skrevet 14. juli 2008 #5511 Skrevet 14. juli 2008 Ikke for å skremme deg, imli. Men jeg har hørt at babyer kan reagere slik hvis man er gravid.. Håper ikke det er tilfelle med deg altså (hvis du ikke vil ha to tette da).
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #5512 Skrevet 14. juli 2008 Ikke for å skremme deg, imli. Men jeg har hørt at babyer kan reagere slik hvis man er gravid.. Håper ikke det er tilfelle med deg altså (hvis du ikke vil ha to tette da). Uff da... Nå ble jeg litt Har vært litt redd for dette, skjønner du. Venter veldig på mensen, for legen som satte inn spiral på meg sa jeg akkurat hadde hatt EL. Dette er nå tre uker siden.... Tar gjerne en bebis til, men kanskje ikke 11 mnd etter nr. 1... Får håpe det bare er krøll i systemet
Kykkelikokos Skrevet 14. juli 2008 #5513 Skrevet 14. juli 2008 Men hvordan skulle du bli gravid hvis du har fått satt inn spiral da, imli?
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #5514 Skrevet 14. juli 2008 Men hvordan skulle du bli gravid hvis du har fått satt inn spiral da, imli? At det skjedde før jeg fikk satt inn spiralen...
Murmelmy Skrevet 14. juli 2008 #5515 Skrevet 14. juli 2008 1/100 blir gravide med kobberspiral mot 1/1000 med hormonspiral i følge min gynekolog...
Nicky B Skrevet 14. juli 2008 #5516 Skrevet 14. juli 2008 Dakar liten som fikk vaksine idag, Nicky Håper han ikke blir for plaget. Ble det en eller to vaksiner? Og så ble jeg litt nysgjerrig på navnet jeg og Det var greit å vente med vaksine nummer to, så han fikk bare en. Ble skikkelig fornærmet på helsesøster og klaget godt. Han er veldig utilpass i kveld, stakkars. Gnarver og sutrer fælt. Nå sover han i gynga si en liten dupp, men blir det ikke bedre til natten får han en stikkpille. Sendte deg en PM og. Her har bebisen spist veldig lite i dag... Han spiser litt, så vrir han seg unna og griner. Det har skjedd hver gang han har spist i dag... Vet ikke hva som går av ham... Han har vært sånn før, men ikke en hel dag. Sånn var begge mine før jeg fikk mensen, da endrer visst smaken seg noe en dag eller to før det er tilbake til normalt. Men som Kykkelikokos sa så er det også vanlig at de kan gjøre sånt ved en ny graviditet. Kanskje du skulle ta en test bare for å sjekke? Godt å ha det utelukket, for hvis du stresser med tanken på at du kan være gravid, kan mensen forsinkes av det og...
Kykkelikokos Skrevet 14. juli 2008 #5517 Skrevet 14. juli 2008 At det skjedde før jeg fikk satt inn spiralen... Legen sa jo at du nettopp hadde hatt eggløsning? Det tar jo 14 dager fra det, vel? Og hvis du hadde vært gravid så hadde vel legen kunne sett det? De setter jo ikke inn spiral hvis det er fare for at man er gravid, vel? Det spurte jordmor meg spesifikt om da jeg skulle få satt inn min. Jeg har hormonspiral da..
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #5518 Skrevet 14. juli 2008 Skal i alle fall prøve å gi ungen mat nå... Så får vi se om han er mer samarbeidsvillig. Han er jo tydelig sulten, så jeg skjønner ikke hvorfor han tuller nånn. Hvor har du forresten hørt/lest det om graviditeten Kykeli?
Kykkelikokos Skrevet 14. juli 2008 #5519 Skrevet 14. juli 2008 1/100 blir gravide med kobberspiral mot 1/1000 med hormonspiral i følge min gynekolog... 1/100 altså? Det høres jo ikke særlig sikkert ut, spør du meg. Det visste jeg ikke.
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #5520 Skrevet 14. juli 2008 Legen sa jo at du nettopp hadde hatt eggløsning? Det tar jo 14 dager fra det, vel? Og hvis du hadde vært gravid så hadde vel legen kunne sett det? De setter jo ikke inn spiral hvis det er fare for at man er gravid, vel? Det spurte jordmor meg spesifikt om da jeg skulle få satt inn min. Jeg har hormonspiral da.. Ja, jeg håper jo legen kunne ha sett det om så hadde vært tilfelle. Hun tok UL for å se at spiralen satt på plass. Jeg og spurte om jeg var gravid. Hun sa jeg ikke var det. Men jeg får jo ikke mensen, det er derfor jeg blir litt nervøs... For hvis jeg har hatt EL må jeg jo få mensen? Tenker sånn i ettertid at jeg kunne være gravid men det var så tidlig at legen ikke kunne se det... Eller noe sånt... Man kan vel ikke se graviditet på UL fra første stund?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå