monja Skrevet 7. juli 2008 #5401 Skrevet 7. juli 2008 Lillemannen sover. Han har gjort det omtrent hele tiden siden vaksinen ble satt. Sovna på ammeputa mens vi puppet på helsestasjonen, våkna såvidt nok til å gulpe seg ut og spise litt hjemme, og så sovna han igjen. Dakar liten
sønnavind Skrevet 7. juli 2008 #5402 Skrevet 7. juli 2008 Uff, jeg mister også masse hår. Tror ikke det synes enda, men jeg ser jo alt håret som ligger over alt, og når jeg tar ut strikken ser det ut som halve hestehalen følger med. Håper det gir seg snart. Ellers er det ikke alle babyer som reagerer på sprøytene i det hele tatt. På min barselgruppe var vi de tre babyer den dagen, og ti minutter etter at sprøytene var satt sov alle tre. Var så vi lurte på om helsesøster hadde lurt inn sovemedisin . Merket ingenting på mine senere på dagen heller, bortsett fra at storesøster muligens hadde litt feber etter at hun hadde sovnet for kvelden.
Murmelmy Skrevet 7. juli 2008 #5403 Skrevet 7. juli 2008 Tuppa få rikke vaksinen før hun er 4 mnd pga ferie, hun.
monja Skrevet 7. juli 2008 #5404 Skrevet 7. juli 2008 Tuppa få rikke vaksinen før hun er 4 mnd pga ferie, hun. Når skal hun ha nummer to da? Her er neste stikk alt 4. september.
Trampe Skrevet 7. juli 2008 #5405 Skrevet 7. juli 2008 Her skal det stikkes allerede i august Lillemann er grinete i dag. Skal ha oppmerksomhet hele tida, og som vanlig nekter han å sove. Sliiitsomt, så når vi har spist skal mannen trille seg en tur mens jeg får vært hjemme alene.
marsy Skrevet 7. juli 2008 #5406 Skrevet 7. juli 2008 hmmmm.synes ikke det var ille å se på at de satt sprøyten jeg...
Trampe Skrevet 7. juli 2008 #5407 Skrevet 7. juli 2008 Lillemann rullet nettopp over fra rygg til mage helt alene!!
Murmelmy Skrevet 7. juli 2008 #5408 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Lillemann rullet nettopp over fra rygg til mage helt alene!! Grattis! Jeg har filmet lillemor i dag og hun er i ferd med å knekke koden. Legger seg lett på siden og slenger det øverste benet over det andre. Ikke lenge igjen nå . Storebror var nesten 4 mnd da han rullet bevisst fra rygg til mage og snuppa er bare to og en halv Endret 7. juli 2008 av Murmelmy
Trampe Skrevet 7. juli 2008 #5409 Skrevet 7. juli 2008 Jeg må filme i morgen Han har rullet seg over på sida fra han var to måneder, det er først i dag han har vist interesse for å komme seg over på magen. Da tok det bare et par-tre forsøk før han plutselig fant ut hvordan han skulle gjøre det. ...men legge seg?? Niks. Han er så vanskelig på kveldene for tida at vi er utrolig slitne begge to. Jeg og mannen kollapser i senga hver eneste kveld.
monja Skrevet 7. juli 2008 #5410 Skrevet 7. juli 2008 Lillemann rullet nettopp over fra rygg til mage helt alene!! Så flink Her har lilleprinsen øvd og prøvd i et par uker, men det er da så vanskelig å få parkert armen sånn at man kommer helt rundt
monja Skrevet 7. juli 2008 #5411 Skrevet 7. juli 2008 Idag har lillemann vært våken kanskje to timer siden klokka 11. Han sover igjen nå. Sikkert en reaksjon på vaksina
Kykkelikokos Skrevet 7. juli 2008 #5412 Skrevet 7. juli 2008 Så flink Her har lilleprinsen øvd og prøvd i et par uker, men det er da så vanskelig å få parkert armen sånn at man kommer helt rundt Snuppa sliter med det samme Hun blir sååå sint når hun ikke får det til. Ang. håravfall så mister jeg også ekstreme mengder hår. Men jeg mistet så og si ikke et hårstrå i løpet av graviditeten, så det er vel en del hår som skal av igjen. Skjønner ikke helt "poenget". Mye rart kroppen skal finne på.
Trampe Skrevet 8. juli 2008 #5413 Skrevet 8. juli 2008 Han vil jo ikke rulle når jeg skal filme Men med en gang jeg legger fra meg kameraet er han på magen. Smartingen.
Gjest imli Skrevet 8. juli 2008 #5415 Skrevet 8. juli 2008 Her har vi gått tur, og bebisen har nå sovet i vogna si i nesten to timer! Så utrolig deilig. Her skal det stikkes på torsdag. Gruer meg litt... Ungen er så søt om dagen. Han "prater" masse! Gjør deres det? her pludres og snakkes det masse når han er våken. Han prater både med seg selv og andre.
Gjest imli Skrevet 8. juli 2008 #5416 Skrevet 8. juli 2008 Nå er det snart et år siden jeg fant ut at jeg var gravid. Begynner nesten å bli redd jeg havner i neste mars/april-klubb også... Nå må det skje noe snart! For det er vel sånn at når man har hatt eggeløsning, så kommer mensen uansett, med mindre man er gravid? :klø: Kobberspiral kan ikke hindre mensen på noen måte vel?
Trampe Skrevet 8. juli 2008 #5417 Skrevet 8. juli 2008 Haha, tenk å få baby på samme dag to år på rad! Det er lite stilig det da Kobberspiralen skal jo ikke forhindre mens nei, såvidt jeg vet.. Men det trenger vel ikke å være annet enn at du ikke har kommet i gjenge igjen, imli? Mange får jo ikke mens tilbake før etter laaang tid?
Gjest imli Skrevet 8. juli 2008 #5418 Skrevet 8. juli 2008 Problemet er at jeg visstnok hadde hatt eggeløsning... Det så legen da hun tok UL på meg for å se at spiralen satt riktig på plass. Så hun mente jeg allerede var i gang... Og det er to uker siden nå...
Trampe Skrevet 8. juli 2008 #5419 Skrevet 8. juli 2008 Aha. Da ville jeg venta enda noen dager og så tatt en test for å være sikker. Er det ikke 13-18 dager etter el man kan teste da? *huskerikke*
monja Skrevet 8. juli 2008 #5420 Skrevet 8. juli 2008 Lillegutt er blitt skallet Jeg har fjerna MASSE skurv og da fulgte håret med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå