Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, det var sånn det var. Tvillingskuddårsbarn :)

Skrevet

Jepp, for sikkerhets skyld. Tipper de blir glade for det om en del år, men ikke før de blir 18 kanskje?

Skrevet

Kanskje ikke :ler:

Han elsket grøten! Den var visst så god at han sovnet :lol: Nå ligger han i badekaret sammen med pappaen (som er utenfor karet altså) ganske enkelt fordi vi måtte vekke ham. Han skal få litt mer grøt og pupp før vi forhåpentligvis tar kvelden.

Skrevet

Nå er Maia lagt, så får vi se hvor lenge det varer ;)

Skrevet

Oi oi oi her går det unna kan man si :fnise:

Er på ferie jeg, så får sjelden vært innom her.

Søt jente du har Murmel :jepp:

Jeg må bare få anbefale for deg Marsy en kjempegod krem jeg og hele familien bruker - Vanicream - bruker den hele tiden jeg. Og bruker den på lillegutt også ved behov.

Bestilles på nett da:)

Ellers skal jeg prøve å være innom her og oppdatere meg så ofte som mulig, men det er ikke lett når man besøker familie og venner i ferien. Da blir det slik at man tilbringer all tid med dem:)

Har forresten handlet som bare det da - mange ting til lillegutt. Fy som pengene flyr ut av lommeboka....

Men kan jo ikke la være heller da :ler:

Og så er det jo en mnd igjen av ferien - vi sliter allerede med å få med tingene hjem, bilen var jo stappet da vi dro på ferie :ler: tror vi får sende noe i posten jeg...

God sommer da dere :sol:

Skrevet

Han sovnet på pappas skulder klokka åtte, og har til nå ikke våkna :juhu: Fredagskveld uten skrikende baby!!! Nå skal jeg drikke vin :-D

Skrevet

Nå sover Maia også, men jeg måtte ty til puppen :roll:

Skrevet

Han sover enda. Og jeg har et håp om mer enn to timer. :jepp:

Skrevet

Lillemann har sovet fra klokka 17 og sover enda :dåne:

Nå må vi vekke han, ta på pysj, skifte bleie og amme. Vi hadde ikke tenkt at han skulle sove såååå lenge :dåne:

Skrevet

Fin bil monja! Men atte, sover lillemann hele natten når han har sovet så lenge allerede?

Skrevet

Det var akkurat det jeg skulle spørre om, Murmel. I kveld la vi lillemann klokka åtte og han slokna med en gang, men da er jeg bombesikker på at han er lys våken i morgen tidlig. Forrige gang han slokna så tidlig var han våken klokka fem...og det er tidlig det.

Skrevet

Vi tok han opp, skiftet på, puppet og gulpet noe så vanvittig.

La han igjen klokka 22.30 og nå sover han sikkert til klokka er 6 eller 7 i morgen.

Skrevet
noen andre som har barn med tørr hud, eller tørre flekker? Her har det dukket opp en tørr flekk på hver arm, ved albueleddet, og litt tørr hud ved valken i nakken. Noen kremer å anbefale?

Høres ut som det samme vi sliter med om dagen. Akkurat samme plassene her og. Jeg har smurt henne med unguentum da. Er blitt litt bedre. Men fremdeles tørr rød.

Jeg må bare få anbefale for deg Marsy en kjempegod krem jeg og hele familien bruker - Vanicream - bruker den hele tiden jeg. Og bruker den på lillegutt også ved behov.

Bestilles på nett da:)

Hvor på nett da? :sjenert:

Skrevet

Mååå man sette på lua igjen etter dåpsseremonien i kirka? Vi gjorde ikke det med Victoria(for jeg visste ikke det), så nå kommenterer svigermor det for harde livet..

Skrevet

I går var mannen hjemme med Christan og det gikk kjempe fint :hoppe: Veldig godt å vite at man ikke er helt låst selvom man ammer!! Christian tar flasken som bare det. Mannen sa i dag at det var koselig å gi han mat :hjerte:

Skrevet

Vi satte ikke på lua igjen vi nei. Det gjør da ingenting?

Vi har hatt nok ei trøtt natt. Mating elleve, halv tre, halv fem, seks, sju og så sto mannen opp klokka åtte. Dette funker ikke i lengda altså... håper det ordner seg når han venner seg til grøt på kvelden. Han likte grøten så godt, det var moro :) Men jeg turte ikke å gi så mye da, i tilfelle magen slår seg vrang.

Skrevet

Storebror passet ikke luen og hadde den ikke på seg i det hele tatt. Med lillesøster tok vi på kysa igjen :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...