Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Det klikket når jeg prøvde å poste innlegget så jeg trodde ikke det hadde kommet med. Men så kom bare halve?!?!

Det jeg skulle fortelle er at jeg skal opptre på tv- info i bloggen. Tror de fleste her har tilgang ;) *veldigstoltavåskullepåtv*

Tv-info? Hva er det? Jeg har ikke blogg tilgang! Kan jeg få? :sjenert:

MzS: Etter at du skrev kaken var bedre dagen etter, gledet jeg meg til å ta med kaken hjem etter sommerfesten og spise i morgen. Men det var ikke noe kake igjen å ta med hjem. Alt ble borte! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
MzS: Etter at du skrev kaken var bedre dagen etter, gledet jeg meg til å ta med kaken hjem etter sommerfesten og spise i morgen. Men det var ikke noe kake igjen å ta med hjem. Alt ble borte! :overrasket:

Hihi... Ja, det var det jeg mistenkte :fnise: Den er jo kjempegod!

Men da er det vel ingen annen råd enn å bake en til, da?... Så er den perfekt til helgen da vet du :jepp:

Levde på den sjokoladekaka hele forrige helg jeg, hehe...

Endret av MzS
Skrevet

Og Monja - jeg MÅ bare spørre... Hvem i huleste er Oliver? :ler:

...ja, jeg er en nysgjerrig sjel... :sjenert:

Skrevet

Sånn, da har jeg strøket 25 damask servietter og brettet dem, strøket bunadsskjortene til mannen og meg, strøket klærne vi skal ha på etter kirken, lagt opp gardiner til forheng på vaskerommet (så folk kan gå på do uten å måtte stirre inn i vask og tørketrommel).

Har også, vasket flere maskiner, brettet klær, hengt opp klær, ryddet litt m.m.. Nå skal jeg rydde på kjøkkenet.

En får si at å forberede til dåp tar på *svett*

Skrevet
Hihi... Ja, det var det jeg mistenkte :fnise: Den er jo kjempegod!

Men da er det vel ingen annen råd enn å bake en til, da?... Så er den perfekt til helgen da vet du :jepp:

Levde på den sjokoladekaka hele forrige helg jeg, hehe...

Vet du, jeg tror faktisk jeg skal gyve på å bake en ny i morgen, er jo litt St. Hans i helga. ;) Nå vet jeg hva jeg ikke skal gjøre med eggehviten, så nå må den jo bare bli perfekt!

Ikke bare du som er nysgjerrig, dette har jeg også undret meg over... :sjenert:

Murmel: Skikkelig flink du! Jeg vil ha litt av ånden din, kan du sende over litt?

Skrevet (endret)

Har lagt Christian rundt ni i vugga si de to siste dagene og han sov først til fem i går, så våken en time og så 2-2 1/2 time til etterpå og i dag sov han frem til seks og litt våken, så sov han til ti :hoppe:

Jeg har vært en snartur til Tønsberg, så svigermor måtte ha Victoria i ettermiddag siden mannen holder på med huset og når han skulle hente henne ville hun sove der. Rart å ikke ha prinsessa her, selvom hun bare er 500 meter unna da :fnise: I morgen er det besteforeldredag i barnehagen, tror både små og stor gleder seg til det :hoppe:

Endret av April
Skrevet

Litt ånd er herved oversendt :fnise:

I morgen har jeg første hjemmedag på lenge og skal rydde og vaske hele huset til søndagen. Veldig greit når mini ikke er hjemme og kan møkke til med en gang :ler:.

Vi får se an siste værmelding på lørdag mtp borddekking, om det skal være inne eller ute, men det meste er i det minste klart.

I morgen kjøper jeg inn varer til kaker, så sender jeg mannen ut for å handle inn all annen mat og tilbehør mens jeg baker på lørdag.

Vi må handle inn:

- brus

- aioli

- alt til salat

- couscous

- papirduk - hvor får man forresten tak i det? :klø:

Også skal jeg hente focaccia på Åpent bakeri på lørdag :Nikke:

I morgen kveld skal mannen være alene hele kvelden med Maia. Det er første gang så det blir spennende. Husker første gang med storebror, da hadde han grått hele kvelden. Mannen ville ikke ringe meg så jeg skulle kose meg, men han kapitulerte til slutt ;). jeg skal på jentemiddag i morgen :Nikke:

Skrevet
Tv-info? Hva er det? Jeg har ikke blogg tilgang! Kan jeg få? :sjenert:

Det er Grace som ikke kan skrive uten feil. Setningen skulle være tv. Info i bloggen...........

Ja det har jeg også lurt på...

Prøver å ordne til barnedåp jeg også men når man leker pr manager ved siden av så får man lite tid til overs... :roll:

Skrevet

Flink du er Murmel.

Vi var på 6-ukers kontroll i dag og lillebror ble godkjent. Selv om den danske helsesøsteren(som egentlig bare er sykepleier) var litt ny og legen (ei helt uinteressert ungjente) bare komlet.

De vitale målene var da 4670g, 57cm og 37cm ho.

Var også innom føden for å sjekke opp om det var riktig at vi skulle hatt en oppfølgings-ul av hoftene, og det skulle vi visst hatt. Fikk time i morgen 9.30.

Hadde lillebror i sleepy wrapen da jeg var innom føden og jeg ble nærmest nedrent av jordmødre og barnepleiere som ville se. Ei jm lurte på om ikke de skulle hatt et slikt sjal på føden, for hun syntes det så genialt ut.

Skrevet
Vi må handle inn:

- brus

- aioli

- alt til salat

- couscous

- papirduk - hvor får man forresten tak i det? :klø:

Jeg kjøpte papirduker hos ark bokhandel. De har mange fine farger.....

Skrevet
Jeg kjøpte papirduker hos ark bokhandel. De har mange fine farger.....

Europris har også, ganske mange farger tror jeg

Skrevet
Litt ånd er herved oversendt :fnise:

*venter tålmodig* Tror ånden må ha gått seg bort, har ikke sett snurten av han enda.. :fnise:

nicky B: tilgang fikset

Juhu! :hoppe:

Når veslegutt er trøtt, gnir han seg så fælt i ansiktet. Armene fekter, veiver og kaver og selvfølgelig feiser han da til smokken, blir skikkelig fornærmet og tuter litt. Inn med smokken og iherdig suging, før den detter ut etter en ny runde med gniing. Og slik holder vi på en halvtimes tid. Han er så herlig. :hjerte:

Sitter å ser på barneklær, kom over disse sokkene. Hvor søte er ikke de da?!

Kule sokker til kule babyer

Men jeg kan ikke kjøpe de. Har brukt penger som en full sjømann de siste dagene. Dyrt å være hjemme i permisjon. :fnise:

Skrevet

Kykkeli: Hvordan har ammedagene dine gått? :klemmer:

Murmel: Gikk det fint hos fotografen, forresten? Var ikke det i dag?

Skrevet (endret)

Du er ikke den eneste som har spurt om det :ler:

Oliver er bebissen som bor i magen til venninna mi. Han skulle kommet den 10. juni, men han tar seg gooood tid den gutten der. Så vi venter på han enda.

Endret av monja
Skrevet

Styrer til dåp her og.

- kjolen er vasket, strøket, navn og årstall er brodert på og bånd er kjøpt inn.

- koldtbordet vi bestilte er uten pynt og tilbehør så jeg stresser litt rundt det å få tak i det, men nå er det bare pynt og grønn salat som mangler.

- duker kjøpte jeg på Meny. De så kjempefine ut

- en kasse brus får holde - fikser det på lørdag

- klær til oss er i boks, håper jeg.

- dåpskake med bilde skal hentes på lørdag

- iskake i frysen sammen med suksessterte. Skal bake Firkløverkake i morgen kveld. Mamma bare tre kaker og stesvigermor en.

Joda, vi er snart i mål håper jeg.

Skrevet

Lillemann sov fra 21 - 07 :hoppe: Mannen ga han mat før han dro på jobb og nå sover han igjen.

Skrevet

Herregud så mange kaker, monja!

Vi er 23 voksne og skal absolutt ikke ha så mange kaker. Svigermor baker en og jeg baker 2-3. Det får holde ;)

Nicky, det gikk supert hos fotografen :Nikke:. Snuppa hadde nesten ikke sovet og hadde duppet av fem minutter før vi skulle ta bilder. Måtte vekke henne, men hun var like blid som vanlig :hjerte:

I dag kommer presten. Jaja, det blir jo artig :roll:. Skal se om jeg får støvsuget og vasket huset i forkant så jeg kan stryke det av listen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...