Nicky B Skrevet 1. juni 2008 #4661 Skrevet 1. juni 2008 her har det vært "håll-i-gong" hele natten og mye av morgenen. Endelig sovnet han ved puppen i hagegynga og etter 50 smertefulle minutter for armen min, turte jeg å prøve å flytte han over i vogna. So far, so good. Sprøtt at noe så lite kan drive en helt fra vettet.
MzS Skrevet 1. juni 2008 #4662 Skrevet 1. juni 2008 Uff Nicky... Føler så med deg! Håper virkelig at alt bedrer seg snart!
Kykkelikokos Skrevet 1. juni 2008 #4664 Skrevet 1. juni 2008 I dag er det søren meg helt sinnsykt varmt. Snuppa ligger i bare bleien og svetter.
monja Skrevet 1. juni 2008 #4665 Skrevet 1. juni 2008 Lillemann er fortsatt oppe. Jeg har akkurat skifta en skikkelig bæsjbleie. Kjenner det irriterer meg at han ikke vil ha pupp på kvelden, men at flaske er OK. Ja ja, det kan jo være like greit og, ellers hadde jeg sittet der med puppen framme fra klokka 18 til klokka 22 - 23....Han er så vanvittig sulten på kvelden. Vi pupper det lille han vil, så er det fort over 200 ml på flaske i tillegg mellom klokka 18 og 23. Liten gutt med apetitt.
Murmelmy Skrevet 1. juni 2008 #4666 Skrevet 1. juni 2008 Sånn, da legger vi oss. Mini i bleie og body. Greit å ha noe klær mellom oss når det er varmt og det skal ammes/samsoves. Blir ganske klamt og varmt når man ligger hud mot hud. Natta
Elle_liten Skrevet 1. juni 2008 #4667 Skrevet 1. juni 2008 Ikke så mye jeg får skrevet her inne om dagen, synes tida går så fort. Får lest litt da, men innen jeg har lest ferdig, så er d et eller annet som skal gjøres eller jeg skal være et sted. Satser på at uka som kommer blir roligere. Merker at eg er litt sliten. Tar i tillegg så godt som all "nattarbeidet". Trøøøøtt! Huff, i dag har lillemann virkelig hatt en dårlig dag. Han har bare hatt små dupper på 5-10 min siden i dag tidlig. Så lenge han har blitt bært eller vogna har vært i bevegelse, så har han sovet. Med en gang d stopper opp eller han blir lagt ned, så har han sutra. Nå sover han urolig i vugga. Stakkars liten. Han har heller ikke fått i seg så mye mat heller. Den siste uka har han vært veldig urolig v puppen innimellom, virrer m hodet og dytter og klorer. Jeg går rundt med kloremerker på puppen. (Ser jo ut som jeg har hatt vill og hemningsløs sex, noe jeg laaangt fra har hatt på leeeenge.) I dag har han bare sugd litt, så har han tulla fælt. Det har gått i skrik, snøfting og virring m hodet, dytting og kloring. Resultatet er lite mat og mye luft. Skjønner ikke hva han vil jeg... Har prøvd å gi han litt kokt vann m kopp og skje, men d var ikke populært. Håper han får sove godt i natt og at morgendagen blir bedre....
Murmelmy Skrevet 2. juni 2008 #4668 Skrevet 2. juni 2008 Håper alle barna deres har sovet godt i natt! Jegvåknet sånn i 4-tiden av at tulla var gjennomsvett. Hun sov under egen dyne ved siden av meg og hun var klissbløt! Jaja, da legger jeg bort den dyna og hun får sove under et teppe i stedet... Hører hun er i ferd med å våkne inne i sengen nå så da blir det vel litt pupping snart. Storebror er i barnehagen og tulla og jeg skal til byen for ha bæredemonstrasjon i Tonsenhagen menighet . Skal også møte mamma for å få den nye stelleveska mi . Ha en fin dag, her i hovedstaden er været tipptopp!
marsy Skrevet 2. juni 2008 #4669 Skrevet 2. juni 2008 Vesla har sovet 8 1/2 time (20-0430) Men jeg fikk ikke nyte det Mannen har vært syk de siste dagene, og har prøvd å holde han på avstand så jeg ikke skulle bli smittet. Men i går bukket jeg under, og det ble litt og nå har jeg blitt smittet! Fikk ikke sove i natt, og lå bare å hørte på mann og liten jente som pustet fredelig. Synes synd på meg selv. Lurer på om jeg skal trille til butikken og kjøpe is etterpå.....
Murmelmy Skrevet 2. juni 2008 #4670 Skrevet 2. juni 2008 Trill hit, vi har fryseren full Er det bare jeg her som ikke har hatt meg ennå?? Tulla er seks uker i dag...
pondusa Skrevet 2. juni 2008 #4671 Skrevet 2. juni 2008 Er det bare jeg her som ikke har hatt meg ennå?? Tulla er seks uker i dag... Neida, du er ikke alene. Men jeg mangler en vesentlig ting jeg da...
marsy Skrevet 2. juni 2008 #4672 Skrevet 2. juni 2008 Trill hit, vi har fryseren full Er det bare jeg her som ikke har hatt meg ennå?? Tulla er seks uker i dag... Første forsøket her var på dagen etter 6 uker, da var mannen overklar
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2008 #4673 Skrevet 2. juni 2008 Har ikke hatt noe sengekos her i gården heller. Venter på hormonspiralen.
Catus Skrevet 2. juni 2008 #4674 Skrevet 2. juni 2008 Har ikke blitt noe hopping i høyet her heller enda. Jeg vil vente på kontroll hos legen min først. Har time 19.juni. Dessuten mangler vi prevensjon, og jeg vil definitivt ikke risikere å bli gravid igjen enda. Det er litt for tidlig for det allerede nå.
Trampe Skrevet 2. juni 2008 #4675 Skrevet 2. juni 2008 Vi hadde oss visst samtidig marsy Men sengekos er ikke rette ordet her. Vondt vondt vondt. Så her er det lirking og luring og venting og sånt i stedet. Ikke mye sexy det nei. Lillemann har hatt to runder i morges der han slutta å puste. Han gulper littegrann, men av en eller annen grunn får han det ut nesa i stedet for munnen. Da blir han helt fortvilet, hiver etter pusten, gråter og snørrer og alt på en gang... og jeg må til for å få ham over på mage og få ut gulpen. TO ganger i morges, rett etter hverandre...stakkars gutten min, han var helt hysterisk etterpå. Heldigvis lå han på sida i utgangspunktet denne gangen, og jeg lå rett ved siden av ham, så det gikk fort og han mista ikke farge eller noe. Forrige gang ble han jo nesten blå. Dette kommer til å ende med at jeg ikke tør å forlate ham når han sover.
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2008 #4676 Skrevet 2. juni 2008 Huff så fælt, Trampe. Ikke greit når man aldri føler at man kan slappe av og senke skuldrene..
marsy Skrevet 2. juni 2008 #4677 Skrevet 2. juni 2008 Au! Gulp ut nesa! Ikke rart pjokken gråter stakkar.... Ikke rart du er på vakt Trampe. Det hadde vel alle vært. Jeg får jo angst hver gang det kommer en hostekule under amming (omtrent hver gang vi ammer.... ) Var forresten ikke mye til sengeKOS første gangen her heller...
Elle_liten Skrevet 2. juni 2008 #4678 Skrevet 2. juni 2008 *rekker opp hånda for å få være medlem i ingen-sex-klubben*. Mannen e veeldig tålmodig, men så vet han hvor herja med jeg ble under fødselen, så d er ikke tema enda. til deg Trampe. Har opplevd d bare en gang heldigvis og da lå lillemann på armen min. Her soves d på rygg, men med hodet til ene siden, så han klarer å få unna gulpen på egen hånd. Håper på en roligere dag for lillemann! *krysser fingre*
Catus Skrevet 2. juni 2008 #4679 Skrevet 2. juni 2008 Huff, jeg har hatt et par sånne opplevelser jeg også Trampe. Det har ikke gått så langt som at han ble blå, men han satte skikkelig i halsen her en dag. Han mistet pusten, ble rød i ansiktet og stresset veldig, og det føltes som det tok mange lange sekunder før han trakk pusten igjen. Han ble veldig skremt selv også, for han hylskrek når han endelig klarte å puste igjen. Jeg innbiller meg at jeg kunne se frykten i i øynene hans. Mulig han er for liten til det altså, men det er mange tanker som flyr gjennom hodet mitt i en sånn situasjon, og jeg blir bare reddere og reddere ettersom tiden går og han ikke puster. Det tok jo egentlig ikke så veldig lang tid før han klarte det, men det føltes som en evighet. Det er min store skrekk, altså! *grøss*
marsy Skrevet 2. juni 2008 #4680 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er ikke sann.... Vesla har foreløpig sovet i 90min ute i vogna for første gang noensinne (mens vogna står i ro), og det er den første ordentlige luren på dagtid på flere uker. Og hva skjer... joda, jeg tripper rundt her og smugtitter på henne... jeg er nemlig selskapssyk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå