Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så deilig, April!

Pondusa: You go girl! Snuppa mi har forresten TB på for første gang :hjerte:

TIPS TIL ALLE SOM ØNSKER SEG SJAL Å BÆRE I...

SleepyWrap får du hos De Små Ting for kr 299 inkl frakt frem til mandag!!! Jeg har bestilt et i lime :Nikke:

Inkl. frakt? Jeg får frakttillegg uansett når jeg prøver å bestille :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

murmelmy: Er det vevd eller elastisk?

Skrevet

Takk jenter!

Disse sjalene er elastiske. Dere må trykke på "hentes i butikk". Det er et introduksjonstilbud som går ut på mandag eller tirsdag. Hun sender de ut gratis denne første runden :Nikke:

Skrevet

Så skjønn Maia er, Murmel! :rødme:

Dessuten må jeg nok ta en titt på det sjalet jeg også. Kanskje jeg bestiller et, for det virker så koselig og praktisk å ha babyen på magen. Det funker ikke så bra med BabyBjørn for meg iallfall, jeg får jo vondt i ryggen etter 5 minutters bruk.

Her liker vi heller ikke å ligge på magen, Trampe. I likhet med din lillemann klarer Junior å holde hodet oppe selv når han ligger på skulderen min. Men så snart han blir lagt ned på teppet sitt, blir det protester og han liker det slett ikke. Han prøver å holde hodet oppe litt selv men han blir fort sliten, og da blir han sint og vil opp igjen. Junior blir nok heller ikke den første som snur seg rundt. Men det gjør heller ingenting. De tar ting i sitt tempo, og det er jo ikke om å gjøre å være først med alt. Sånn tenker iallfall jeg. :-D

Skrevet

Synd det ikke var vevd, men de er vel uansett mye dyrere. Vi har allerede et elastisk. Neste bæredings blir nok en Taitasi Mei tai.

Skrevet
Inkl. frakt? Jeg får frakttillegg uansett når jeg prøver å bestille :klø:

Da har jeg bestilt ett i brunt, men jeg trykket feil og fikk 55 kr i porto på. Ja ja, blir spennende å prøve.

Skrevet

Hvordan er det med dette sjalet om sommeren, tro? Blir det veldig varmt? :klø:

Skrevet
Hvordan er det med dette sjalet om sommeren, tro? Blir det veldig varmt? :klø:

Det blir jo som et ekstra plagg, men norske somre er jo ikke alltid den beste (som i fjor ;)).

Monja, skriv en mail til henne, så ordner hun nok det :)

Skrevet
Synd det ikke var vevd, men de er vel uansett mye dyrere. Vi har allerede et elastisk. Neste bæredings blir nok en Taitasi Mei tai.

Mye dyrere, ja ;)

Skrevet

:klemmer: til Kykkelikokos

Søt jente Murmelmy:) og et slikt sjal, ja det skal vi bestille oss det. Har babybjørn, men det kan jo ikke sammenlignes vil jeg tro. det ser så koselig ut å bære slikt da:)

Skrevet
:klemmer: til Kykkelikokos

Søt jente Murmelmy:) og et slikt sjal, ja det skal vi bestille oss det. Har babybjørn, men det kan jo ikke sammenlignes vil jeg tro. det ser så koselig ut å bære slikt da:)

Takk :)

Det er virkelig koselig :Nikke:

Er det flere enn meg som har en enorm apetitt om dagen? Kunne spist 10 brødskiver (med nugatti crisp :fnise:) i et jafs!

Skrevet

Da er SleepyWrap`en bestilt i lys blå :hoppe:

Håper jeg får den før jeg drar på ferie, men det gjør jeg vel - drar jo ikke før 15 juni:)

Tror ingen i familien har hatt et slikt bæretøy, skal bli så morsomt å vise den frem :)

Skrevet
Takk :)

Det er virkelig koselig :Nikke:

Er det flere enn meg som har en enorm apetitt om dagen? Kunne spist 10 brødskiver (med nugatti crisp :fnise:) i et jafs!

Jepp - her er apetitten på topp, menjeg prøver å være flink da og holde meg til litt sunnere ting, men det går fryktelig galt ofte :ler:

Skrevet

Var på 6 ukerskontroll igår - lillegutt er blitt stor:)

63 cm lang, 6 kg og 41 rundt hodet - og det er så godt, han gikk jo ned hele 500 gr den uken vi var på sykehus, så i løpet av de siste 5 ukene har han gått opp 300 gr i uka :hjerte:

Skrevet

Vi snakket akkurat om dette med apetitten i barselsgruppen jeg er med i. Og det er visst ikke bare jeg som har et altfor stort søtsug, samt apetitt :ler: Men jeg har klart å kutte ut brus og sjokolade heldigvis. Nå bare later jeg som om is ikke er usunt å spise :fnise:

Skrevet

Huff, ikke snakk om apetitt og søtsug.. :sjenert:

Jeg har også en enorm apetitt. Jeg går og leter i kjøkkenskapene hele dagen, selv om jeg vet at det ikke er stort å hente der. Går og knasker tørre kjeks bare for å ha noe å spise på, selv om det egentlig ikke smaker så kjempegodt. Ærlig talt for et matvrak altså. Vet godt hvor Junior har fått apetitten sin fra ja.. :fnise:

Skrevet

Så flott at gutten din legger påseg bra, Lara. Supre tall :jepp:

Skrevet

Apetitt....enorm. Sukker....give it to me :sur:

Skrevet

*murmel lusker ut i skapet og åpner en pose salt sild*

Men det er fisk, er det ikke? :fnise:

Skrevet
Men det er fisk, er det ikke? :fnise:

Joda, det er fisk :-D

*smiler stort med sjokolade på tennene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...