Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 #4421 Skrevet 24. mai 2008 Snuppa gulpet opp slim og snørr i dag. Kan det være slim eller spytt som va blankt hos dere?
monja Skrevet 24. mai 2008 #4422 Skrevet 24. mai 2008 Nå har vi hatt noen runder med sprutgulp og. Skikkelig splæsj utover gulvet. Og det er bare blankt. Måtte bytte pysj og så fikk han litt mer pupp. Ble sulten igjen må vite. Så kom den vanlige overskuddsgulpen. Nå har jeg lagt han i bagen sin, men har han på stua for han er våken som bare det enda.
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 #4423 Skrevet 24. mai 2008 Har du funnet ut hva det er da, monja? Er det slim?
Murmelmy Skrevet 24. mai 2008 #4424 Skrevet 24. mai 2008 Så ekkelt da Monja Vet dere hva? Jeg har sydd meg en formsydd bæresele . Ingen av barne er våkne så jeg får ikke prøvd den ennå...
Trampe Skrevet 24. mai 2008 #4425 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har sett grand prix, og for noe rart som er med der Jeg la lillemann halv ti, han har aldri lagt seg så tidlig før, men han sovna med en gang :-D Jeg er steintrøtt, men dette er første kvelden på evigheter uten våken baby, så den kan jeg jo ikke sove bort...
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 #4426 Skrevet 24. mai 2008 Så ekkelt da Monja Vet dere hva? Jeg har sydd meg en formsydd bæresele . Ingen av barne er våkne så jeg får ikke prøvd den ennå... Få se, få se! Jeg har sett grand prix, og for noe rart som er med der Jeg la lillemann halv ti, han har aldri lagt seg så tidlig før, men han sovna med en gang :-D Jeg er steintrøtt, men dette er første kvelden på evigheter uten våken baby, så den kan jeg jo ikke sove bort... Hehe, ja. Det var mye snodige saker der gitt. Ein kan ikkje sove bort sumar natta! *gjesp* Må komme meg til køys snart jeg også.
Murmelmy Skrevet 24. mai 2008 #4427 Skrevet 24. mai 2008 Skal vise bilder i morgen Kykkeli . Trampe, jeg har ikke vært våken så sent på eeeevigheter, jeg. Kun fordi jeg ville bli ferdig med bæreselen. Snuppa sover ved siden av pappan sin på såffan.
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 #4428 Skrevet 24. mai 2008 Snuppa her sover i vognen sin. Det pleier hun ikke å gjøre. Vi pleier å legge henne, men måtte jo se MGP, må vite
monja Skrevet 24. mai 2008 #4430 Skrevet 24. mai 2008 Aner ikke hva det var. Det hadde samme konsistensen som vann. Min lille mann er ikke noe interessert i å sove enda. Vi puppa, han klarte ikke å roe seg, fikk 90 ml på flaske men masa fortsatt om mat. Så nå har vi puppa en gang til men han er som et tent lys. Vært våken siden klokka 18 kun avbrutt at 45 minutter på øyet.
monja Skrevet 24. mai 2008 #4431 Skrevet 24. mai 2008 Skjønner jo at han ikke klarer å roe seg like bra hos meg som hos mannen. Jeg er jo en vandrende hovedrett for han.
Nicky B Skrevet 24. mai 2008 #4432 Skrevet 24. mai 2008 Ikke noe sjans for å hilse på jon blund enda her i huset. Hyyyyyyyyyyyyyyyyyl.......
Murmelmy Skrevet 25. mai 2008 #4433 Skrevet 25. mai 2008 Ikke noe sjans for å hilse på jon blund enda her i huset. Hyyyyyyyyyyyyyyyyyl....... Her sover alle...utenom meg
April Skrevet 25. mai 2008 #4434 Skrevet 25. mai 2008 Vi var også på messa i går. Jeg syns det var bedre der enn i fjor. Klarte hvertfall å svi av nesten 3000kr Kjøpte nytt sete til Victoria, Maxi Cosi Rodi XR og en del Lego, Timberland og Levi`s klær på 50%. Kjøpe kjole til Victoria som hun skal ha i dåpen.. Kunne handla ganske mye mer, var jo såå masse fint der. Mange av nettbutikken jeg pleier å besøke var der og der var greit å se klærne på ordentlig, var mye finere. La meg før klokka ti i går, var helt utslitt. Christian sover veldig bra om nettene nå. Han har ligget i vugga si i over en uke nå og trives veldig bra der, sover så godt. På dagen ligger han stortsett i vogna si. Merker jeg koser meg mye mer denne gangen!
monja Skrevet 25. mai 2008 #4435 Skrevet 25. mai 2008 Her har det vært en urolig natt. Han sovna ikke før 23.30 og da sov han til 03.00. Så kom gubben hjem fra Tr.heim og mata han før de la seg klokka 04. Da sov han til 08 og fikk pupp i senga. Nå skal vi reise inn til byen for vi har time på legevakta klokka 10. Knotten hoster så fælt at legen ville se på han.
pondusa Skrevet 25. mai 2008 #4436 Skrevet 25. mai 2008 God tur til legen Monja. Det høres ikke helt bra ut med den hosten, håper det ikke er noe. Her leker storungene i stuen, lillebror sover på rommet og jeg koser meg med en kopp te. Lillebror har forøvrig på seg sin aller første tøybleie i dag. Brettebleie med ullbukse utenpå. Fikk den på seg før pupp og sovna så kl 9, så det skal bli spennende å se når han våkner. Forventer at han sover en 2-3 timer nå.
Trampe Skrevet 25. mai 2008 #4437 Skrevet 25. mai 2008 Jeg beundrer deg Pondusa - alene med tre barn og så hiver du deg rundt med tøybleier. Jeg ser liksom for meg at det tar mye tid med vasking av de bleiene.. Er Pondus helt slutta med bleier?
pondusa Skrevet 25. mai 2008 #4438 Skrevet 25. mai 2008 Vaskemaskinen går uansett, så det tror jeg ikke skal bli noe problem. Pondus er nesten sluttet, dvs han går og bæsjer på do, men sliter litt med tissingen. Håper å ha han helt tørr i løpet av sommeren.
Grace Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4439 Skrevet 25. mai 2008 Den er fra Ikea, ja Veldig kjekk!Kjøpt nå nylig? Har nemlig vært der og sett etter sånn men fant ikke noe sted.. Jeg var ikke forberedt på å se slik ut etter et svangerskap. Jeg visste om strekkmerker, men ikke så veldig mye annet. Kanskje jeg var veldig naiv... men jeg ser altså ikke ut. Jeg er nede på pregravid vekt nå, men magen og sidene er fulle av strekkmerker, jeg har et heng etter gravidmagen, puppene er helt rare, rumpa henger og ryggen er helt full av kvisearr. Hjelpe meg, dette svangerskapet har virkelig tatt på kroppen min. Og dette skal jeg gjøre en gang til? *grøss* Glad jeg er gift, for å si det sånn... Jeg vet akkurat hvordan det er.. Hadde ikke forventet at det skulle bli så ille som dette.. Er så langt nede om dagen, skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg forbi dette. Det går på forholdet løs, ingen tvil om det.
Trampe Skrevet 25. mai 2008 #4440 Skrevet 25. mai 2008 Jeg vet akkurat hvordan det er.. Hadde ikke forventet at det skulle bli så ille som dette.. Er så langt nede om dagen, skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg forbi dette. Det går på forholdet løs, ingen tvil om det. Vi har det visst på samme viset... det er ingen tvil om at det går på forholdet løs nei. Jeg orker jo ikke å se på meg selv i speilet i det hele tatt, og dekker meg til konstant. Mannen har lyst på badeferie til sommeren, men jeg kvier meg noe veldig. Det er ikke noe særlig å ha det sånn, og det går ut over mannen også. Han sier at han synes jeg er pen og at det ikke gjør noe, men det gjør noe for MEG. Selvbildet og selvtilliten forsvant med gravidmagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå