Gå til innhold

Toddler pjatt!

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars lille gutten min hoster som en gubbe med kols :tristbla:

Huff.. Du får følge med at han ikke får feber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Du får følge med at han ikke får feber..

Han har heldigvis ikke det, men jeg passer på det. Han spiser godt og er smilende og blid så det er nok bare en lett forkjølelse. Håper den går over snart for det er skikkelig guffent å høre på. Han var ganske tett i nesen og, men det virker til å ha blitt bedre idag, så jeg håper det er på retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmel, hvor har dere kjøpt babygymmen deres? Snubla over en gammel tråd der du hadde linka til den, og den så veldig bra ut! Jeg har sagt lenge at jeg vil ha en sånn, men har ikke fått somla meg til å kjøpe en. Er det vits i egentlig nå som han er to og en halv måned..? Noen sier at de ikke bruker gymmen når de har runda tre måneder? *treg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her brukes babygymmen allerede. Han ligger under og stirrer intenst på bamsene, som er på vår da. Og han ligger og gliser til dem, fekter med armene så han kommer borti dem og bjellene inne ringler. Stor stas.

Engasjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampe: det er fisher price som er kjøpt på barnas hus. Kan du linke til bildet så jeg er sikker på at jeg henviser til riktig? Masse farger ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper mini blir bra fra hostingen sin snart monja...

Tror jeg skal prøve å sy meg en formsydd jeg... Kan jo ikke være så vanskelig? Meeeen, må jo handle inn da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke hosta så mye i natt så jeg håper det er over snart. Storebror går og hoster han og så det kommer nok derfra.

I natt har vi sovet godt ja. Lillemann sov fra 22 - 05. Så fikk han mat og ble lagt klokka 06, og han sover enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som å sove til lydene fra støvsuger filharmonien... Veslegutt gråt fra 16 tida i går til ett tida i natt. Juhu.

Medisinen han får for refluksen legger seg som et lokk på maten, men den legger seg også som en propp i tarmen slik at han har store problemer med å bæsje. :(

Har kuttet ut medisinen inntil videre (etter samråd fra legen) så får vi se.

Håper den manuelle terapeuten har noe hjelp som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten også sovet godt i natt :)...er vel fordelen ved at vi samsover. Nå viser forresten ny forskning (samarbeid mellom Gro Nylander, Rikshospitalet og Foreningen uventet barnedød) at samsoving gangner mor og barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fornøyd m nattsovinga til lillegull! Han er stort sett våken bare en gang iløpet av natta. Hører om andre som er oppe annenhver time. Heldige vi!

I natt sovna han ca 23, fikk mat 2.30-3.30 og sov helt til 7.30. Pleier å våkne mellom 5.30 og 6.30, så dette var bra.

Han var forresten 4 uker i går. Utrolig hvor fort tida går!

I dag her vi tenkt oss på Foreldre og barn-messa og så til byen for å spise lunsj.

Andre som skal på messa?

Bare mannen min kan stå opp snart...... Han ligger og sover med lillegutt på brystet (og han var IKKE oppe i natt).

Noen som har erfaring med Minifom? Tenkte jeg skulle prøve d et par dager. Lillegutt har ikke kolikk, men strever så fælt med luft. Skriker ikke så mye, bare han får mat og blir holdt (selskapssyk), så er kanskje litt drøyt å putte i han noe når d ikke er værre enn d.....? Men får så vondt av å se han streve og hører at d romler veldig inni den lille magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir visst frarådet fra å bruke minifom, er noen stffer i det som ikke er b ra for barnet. Hadde jeg visst det med lillegutt såskulle han aldri ha fått det :(

Vi skal på messa i mrg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte litt minifom på storebror og det fungerte godt. Vi har kjøpt en flaske nå og, men foreløpig står den urørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir visst frarådet fra å bruke minifom, er noen stffer i det som ikke er b ra for barnet. Hadde jeg visst det med lillegutt såskulle han aldri ha fått det :(

Vi skal på messa i mrg.

Det stemmer. De anbefaler at man prøver å unngå det så langt som mulig.

Men kan du ikke prøve malt eller fennikel te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann sover enda. Tro når han skal våkne. Mannen skal på konsert i Trondheim idag så han sover han og. Smurfen skal sove hos mamma og pappa i natt så det blir bare meg og lillemann hjemme. Skal kose oss med Grand Prix vi :ler:

Må ut å trille en tur idag og, for det er nydelig vær. Sol fra skyfri himmel og varmt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicky, har du prøvd å gi ham litt fennikel/ammete?

Jepp- Han får det før hver amming. Malt har han også fått. Ikke noe resultat enda.

Minifom prøvde vi i to dager for noen uker siden, men kuttet det raskt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol og nydelig vær, så vi har vært en liten tur i byen likevel. Spiste soft-is på kafè og trillet litt rundt i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...