Murmelmy Skrevet 23. mai 2008 #4342 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Nicky: Jeg vet Lotusbarn solgte disse selene men sluttet. Vet ikke hvorfor, men tror ikke de var helt up to standard. De gamle Becoene (4th generation) er bra. Det er en av disse jeg vil ha. I tillegg så kan du jo se på den derre Manducaen. Ganske lik MTen, men med klips. Snasen Trampe, føler sååååå med deg - har det nemlig likedan. Vel, puppene er like store, men ikke dersom det er lenge siden jeg ammet på det ene. Ammer nemlig en og en pupp (to forskjellige måltider ). Strekkmerker slapp jeg også unna, men føler kroppen er såååå slapp! Rumpa henger og jeg ser så utrent ut Lillesøster sover i pysj m/u sokker nå som det er kjølig. Da det var varmere så lå hun i body. Når hun ikke ligger inntil meg om natten (som hun jo for det meste gjør) så sover hun på lammeskinn og har dundyne over seg. Jeg er hjemme alene i kveld med barna. Storebror er nå lagt og søs ligger under babygymmen en liten stund. Mannen kommer hjem innen en time. Skal være hjemme alene med dem i morgen også...slitsomt men kos. I dag har jeg hatt pedikyr, spist lunsj på united bakeries med mamma og fått golfsko av henne. Not bad . Vi solgte den ene sprinkelsengen på finn.no i går så den leverte jeg i dag tidlig. Veldig fornøyd med finn.no assa. ALT blir jo solgt Vi skal ha hjemmelaget pizza i kveld. Standard hver fredag Endret 23. mai 2008 av Murmelmy
pondusa Skrevet 23. mai 2008 #4343 Skrevet 23. mai 2008 Trampe: Du er ikke alene. Jeg har tross alt gjort det 3 ganger nå. Og kvisene er ikke bare på ryggen, de er overalt! Her har ungene vært ute i nabohagen helt siden de kom fra bhg, deilig. Lillebror har sovet for det meste, og sover nå. Skal snart starte stell av de store og så skal jeg bare slappe av i godstolen resten av kvelden.
Gjest imli Skrevet 23. mai 2008 #4344 Skrevet 23. mai 2008 Kroppen min er ikke altfor lekker den heller. Jeg er så heldig at magen er helt flat igjen, og nesten like stram. Men jeg har strekkmerker på lår, rumpe, hofter og pupper. Puppene mine har aldri vært like store... Og forskjellene er ikke blitt mindre, for å si det sånn. Flere strekkmerker er kommet etter fødsel også, sikkert pga amminga. Er oppe i 80D nå. Har en følelse av at de kommer til å bli svært slappe også... Og jeg vil ha minst tre barn? Merker jeg har en del motstrindende ønsker om dagen.... Lille mini ligger/sitter og sover å meg i bæresele nå. Har sovet i nesten tre timer. At han aldri kan gjøre det i en seng? Vi fikk også fødselsattest for et par uker siden. Nå er det bare noen få uker til dåp også. Til uka kommer presten hjem til oss for å snakke om dåpen. Noen andre som skal ha dåp snart? Vi skal ha 15. juni.
Trampe Skrevet 23. mai 2008 #4345 Skrevet 23. mai 2008 Motstridende ønsker kjenner jeg til, imli. Så definitivt. Her skal vi bare ha to små, men allikevel... samtidig tenker jeg at jeg er såpass ødelagt nå, hvordan kan det bli verre? :klø: Vi skal ha dåp 8. juni. Det er jo bare noen uker til når jeg tenker etter...!
Gjest imli Skrevet 23. mai 2008 #4346 Skrevet 23. mai 2008 Huff, ja. Tenker at jeg ser skikkelig fær ut, og at det er utrolig slitsomt med en baby. Og så vil jeg ha minst to til? :klø: Slutter aldri å forundre meg over hvor rar jeg er... Til og med under fødslen tenkte jeg på at jeg ville ha flere barn, husker jeg tenkte noe om at det heldigvis ble lettere neste gang... Hvordan var det å ha sex første gang etter fødsel? Vi har ikke prøvd ennå. Har litt sånn farga utflod ennå, har lyst til å vente til alt er helt borte. Men gru-gleder meg litt. Mannfolket er utålmodig ja....
MzS Skrevet 23. mai 2008 #4347 Skrevet 23. mai 2008 Hvem her er det som bruker tommee tippee flasker? Jeg likte ikke de jeg. Syns de slapp inn for mye luft. Jeg bruker TT-flasker, og har aldri hatt mindre problemer med luft i magen hos lillemann. Det at det slipper inn luft i flasken er jo meningen, det er fordi det ikke skal bli undertrykk i flasken. Undertrykk fører til at barnet må suge unaturlig hardt, og dette gjør ofte at de sluker mer luft. I tillegg fører det til økt forekomst av ørebetennelser/problemer med mellomøret. Syns forøvrig også at den brune selen var finest! Så veldig god ut... Kroppen ja... Status er noen få kg fra startvekt, men ingen strekkmerker noe sted. Men kiloene sitter som KLISTRET til hofter og mage! Magen er langtfra stram, og har både ekstra polstring og litt heng. Æsj altså. Lurer på når det der skal forsvinne. Puppene ser ut som før omtrent, bare litt større og mørkere brystvorter. Bittelitt større har de nok blitt, men det kommer nok av at jeg fortsatt veier litt for mye. Enda jeg spiser supersunt og trener ofte... Grrr! Det var mye enklere å slanke seg før graviditeten! Føler meg rett og slett bedriten og lite attraktiv om dagen altså. Rumpa er forøvrig på vei oppover igjen etter intensiv trening de siste ukene
Nicky B Skrevet 23. mai 2008 #4348 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Nicky: Jeg vet Lotusbarn solgte disse selene men sluttet. Vet ikke hvorfor, men tror ikke de var helt up to standard. De gamle Becoene (4th generation) er bra. Det er en av disse jeg vil ha. Jeg vet at mange beco butterfly ble kalt inn igjen av fabrikanten for det var feil på klipsene på skulderstroppene, men dette gjelder ikke lengre. Har lest så mye positivt om de at jeg tar sjansen jeg. Bortsett fra at rompa har dratt sørover, er jeg rimelig fornøyd med kroppen jeg...Bare rompa får en returbillett, blir det bra! Er derimot spent på puppene etter endt amming. Tror det kan bli en let down bokstavelig talt. Ang mine tommee tippee'r flasker, er de på jakt etter adoptivforeldre. Anyone? Syns Dr Brown er best jeg. Endret 23. mai 2008 av Nicky B
Trampe Skrevet 23. mai 2008 #4350 Skrevet 23. mai 2008 Sex var vondt vondt vondt, og jeg har ikke født engang. Andre gangen var litt bedre, tredje gangen var helt grusom igjen - og lenger er ikke vi kommet. Blæææh.
MzS Skrevet 23. mai 2008 #4351 Skrevet 23. mai 2008 Det trenger ikke være vondt da Imli - vi var i gang etter litt over to uker, og det var ikke vondt i det hele tatt. Synes faktisk nesten sex er bedre nå enn før fødsel - blitt mer følsomt der nede kanskje? Nå skal det sies at jeg ikke hadde noen sting da. Men - ta hvertfall ikke sorgene på forskudd!
Trampe Skrevet 23. mai 2008 #4352 Skrevet 23. mai 2008 Sex er ihvertfall annerledes enn før fødsel. Men det er visst vanlig med litt trøbbel når man ammer, det har jeg hørt fra flere.
Murmelmy Skrevet 23. mai 2008 #4353 Skrevet 23. mai 2008 Aha, Nicky . Postet forresten MTen i dag , sender deg PM i morgen. Sex etter fødsel kan være ganske så kronglete og ubehagelig. Husker fra forrige gang at jeg ikke ble så våt som tidliere og vi deisa på med masse glidekrem. I tillegg var jeg mye trangere.... Dernne gangen har vi ikke hatt oss ennå da renselsen aldri blir ferdig . husk at slimhimmene blir tørrere når man ammer Her i huset er det også mor som gjør mest med minsta. Vi har jo en gutt på 21mnd også som pappan er super med. Tulla roer seg best hos meg, spesielt om kvelden. Jeg orker ikke å høre henne gråte når jeg vet at jeg kan stoppe det Magen her er også flat og relativt stram mtp at det er drøye 4 uker siden fødsel. Starter trening om en ukes tid, men skal begynne med de skrå magemusklene i morgen . Om jeg får tid da...skal jo være alene med de små fra kl 09-19...
Nicky B Skrevet 23. mai 2008 #4354 Skrevet 23. mai 2008 Tja, hvor mye skal du ha for dem da? Nada. De gis bort!
Murmelmy Skrevet 23. mai 2008 #4355 Skrevet 23. mai 2008 Åååååååh, nå ligger pappa og datter og sover på sofaen. Han på rygg, hun på magen
monja Skrevet 23. mai 2008 #4356 Skrevet 23. mai 2008 Juhu! Her er det pappa'n som på nuværende tidspunkt sitter med lillemann på fanget - og flaska er og framme. Han roer seg ikke i det hele tatt på kveldene, så jeg har puppa på begge sidene helt til lillebror vrengte seg vekk og hyyyylgrein. Så dorma han en liten halvtime og så var han utrøstelig igjen. Søkte og søkte etter pupp, så da kom flaska fram.
monja Skrevet 23. mai 2008 #4357 Skrevet 23. mai 2008 Vi fikk fødselsattesten for en ukes tid siden. Litt sen med å sende inn papirene Og så skal vi på dåpssamtale i kirka den 5. juni. Det er 5 stykker som skal døpes den 22. juni så de samler alle sammen til samtale. Spent på om det er noen vi kjenner.
MzS Skrevet 23. mai 2008 #4358 Skrevet 23. mai 2008 Nada. De gis bort! Oi, ja da tar jeg de gjerne jeg... Har bare 4 stk, så med et par til slipper jeg jo unna med å vaske og sterilisere bare en gang om dagen!
Kykkelikokos Skrevet 23. mai 2008 #4360 Skrevet 23. mai 2008 Jeg liker ikke puppene mine lenger Den ene er minst en cupstr større enn den andre. Please fortell meg at det blir normalt etter amming, jeg ser helt dust ut nå! Jeg var ikke forberedt på å se slik ut etter et svangerskap. Jeg visste om strekkmerker, men ikke så veldig mye annet. Kanskje jeg var veldig naiv... men jeg ser altså ikke ut. Jeg er nede på pregravid vekt nå, men magen og sidene er fulle av strekkmerker, jeg har et heng etter gravidmagen, puppene er helt rare, rumpa henger og ryggen er helt full av kvisearr. Hjelpe meg, dette svangerskapet har virkelig tatt på kroppen min. Og dette skal jeg gjøre en gang til? *grøss* Glad jeg er gift, for å si det sånn... Hoho. Velkommen i klubben..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå