Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig fint med menn i bunad ja :Nikke: Kjempe glad for at mannen kjøpte seg det for noen år siden. Han og prinsessa har hatt bunad i dag. Men jeg gadd ikke siden jeg ammer. Men neste år da vil jeg ha bunad og da skal jeg få sydd den ut så den passer. Er liksom ikke akkurat like slank som da jeg ble konfirmert og det er heldigvis masse plass til å sy den ut. Prinsen var snill og sov hele veien mens vi gikk i tog. Mamma og pappa var også med. Er vel 13-14 år siden jeg feira 17. mai med pappa. Så det var veldig godt at han ville feire med meg i dag..

Bilde fra i dag:

post-4204-1211044964_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine barn dere har April og Monja :hjerte:

Jeg har kun bilde av storebror :rodme:, Men her er nå skjønningen i pappans gamle barnebunad:

Verdens fineste

Skrevet

Så flotte bilder, Murmelmy, Monja og April!! :hjerte:

Her var det ufyselig vær så det holdt, så 17 mai ble en litt stusslig affære for vår del.

Skrevet

Så fine bunadbarn, Monja og Murmelmy :hoppe:

Her var det fryktelig stusselig vær. Snødde da vi sto opp, regna da vi gikk i tog og på kvelden kom så klart sola.. Håper virkelig det blir bedre neste år!

Skrevet

Så fine 17.mai barn Monja, Murmelmy og April:)

Gleder meg til jeg kan stæsje opp lillegutt i bunad også;) Elsker menn i bunad ja... Kjæresten skulle ta på seg sin - men den passet plutselig ikke... han har vært litt sympatigravid med meg virker det som :fnise:

Her sto jeg opp til solgløtt, var opphold det meste av dagen, men blåste surt. Håper på varmere 17 mai til neste år, men hva kan jeg forvente i Troms da??? :sukk:

Får trøste meg med at det var rimelig dårlig vær også sørafor;)

Skrevet

Mannen min har også bunad, så i går stilte vi mannsterke i bunad på fest. Bare tulla som ikke har ;)

Skrevet

Så nydelige bunadbarn folkens :)

Hvordan får dere lagt ut bildene forresten? Har dem på fotoknudsen.no, men når jeg prøver å sette inn linken til bildet der så får jeg bare feilmelding... Er det noe jeg må gjøre med bildet på fotoknudsen først? Dele det eller noe sånt? :klø:

Skrevet

mzs

på side 195 av skravletråden lurte jeg på det samme også og monja kom med følgende forklaring. kanskje det er sånn på fotoknudsen og?

Jeg går inn i albumet mitt på eurofoto, klikker på det bildet jeg vil se sånn at det blir større. Høyreklikker på bildet og velger "Egenskaper". I boksen som da kommer opp legger jeg musepekeren på URL adressen ca midt i boksen, høyreklikker, velger "merk alt", høyreklikker og velger "kopier".

Så limer jeg inn URL adressen der jeg vil ha den. Da har du linket til bare det bildet.

Skrevet (endret)

Sånn var det ja! Hjertelig takk :)

Her er vår bunadgutt på sin første 17. mai da:

Bunadgutten vår

Endret av MzS
Skrevet

Fotoknudsen krangler, så jeg får ikke lagt inn bildelink.

Men vi har fått en liten Kristoffer i hus. :hjerte:

Skrevet

Pene bilder jenter!

Her i heimen er det ingen som har bunad. Det var uansett så dårlig vær at vi feiret dagen hjemme hos svigers, og var kun utenfor døra for å gå til og fra bilen

Ikke ble det is på meg heller... :kjefte: men jeg skal snike meg til en i morgen :fnise:

Trampe: ingen klamme bein her heller - men i dag begynte prompen å lukte noe helt annet en blomster :sjenert:

Skrevet

Jeg er trøtt og sliten. Lillegutt er trøtt for tida, så han maser en del, men han vil ikke sove på dagtid, og jeg må bære og bysse og trøste. Jeg er sliten i armene og ryggen er vond...og mannen tar ikke sin del av ansvaret i det hele tatt. :sukk: Ikke vil han høre på det øret heller. Det er forferdelig slitsomt, og han skjønner det ikke.

Skrevet

Nydelig navn, pondusa :hjerte:

Så utrolig slitsomt, Trampe. Du får prøve å stramme opp mannebeinet en gang til tror jeg.

Skrevet

Får ikke sove :sur:

Mannen og knotten er oppe og nå. Tid for nattmat, så da skal jeg trekke meg tilbake og prøve å klaske igjen øya så jeg ikke snur døgnet.

Skrevet

Heisann hopp! Håper alle har hatt en fin 17 mai.

Som noen av dere sikkert har sett i bloggen så har det vært litt stress i det siste, men det har vært veldig gøy! ;)

Håper alle har det bra her:)

Skrevet

Høres ikke bra ut, Trampe... Kan meeeget godt sette meg inn i din situasjon, har jo vært der selv når mannen var borte en stund her. Han er heldigvis veldig flink til å hjelpe til når han er hjemme, men gud så vanskelig det hadde vært hvis ikke han hadde forstått hvor slitsomt det er.

Du må jo på en eller annen måte få han til å forstå da, for det er fare for at du kommer til å gå på en smell hvis du skal fortsette sånn... Det er jo ikke sånn det skal være, det er jo like mye hans ansvar!

Kanskje det kan hjelpe å snakke med helsestasjonen for å få samtale med enten dem eller familierådgiver? Vi har det tilbudet her på helsestasjonen hvertfall. Jeg satt jo og gråt på 6-ukers kontrollen med helsesøster jeg da, fordi jeg var så sliten. Da hadde akkurat mannen vært borte og jeg hadde hatt en helvetesuke med baby med magevondt. De har vært kjempeflinke til å følge opp i etterkant og tilby diverse hjelp, men for min del har jeg ikke behøvd det fordi mannen er så flink til å hjelpe til og fordi lillegutt har blitt mye greiere å ha med å gjøre.

Uansett en stor :klemmer: til deg, håper alt blir bedre snart!

Hva skjer, Grace? Har ikke tilgang til blogg og er litt nysgjerrig... Hehe :)

Skrevet
Hva skjer, Grace? Har ikke tilgang til blogg og er litt nysgjerrig... Hehe :)

Har gitt deg tilgang ;)

Skrevet

Murmel: Var du på Alna senteret i dag? Med mann og barn?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...