monja Skrevet 29. april 2008 #3761 Skrevet 29. april 2008 Så flott han har lagt på seg, Bippe. Skikkelig fløte som flyter hos deg og Her gikk junior opp 1030 gram fra hjemreisedagen på sykehuset til den dagen han var 3 uker så det er fri flyt her og. Men det er jo bare godt det da. Vaksine på så liten pjokk høres ikke noe særlig ut. Jeg klarte ikke å være med da de tok prøver på sykehuset jeg, så jeg må innrømme at jeg er litt pinglete der.
monja Skrevet 30. april 2008 #3762 Skrevet 30. april 2008 (endret) Hør da: Sov fra 21 til 04.15 Endret 30. april 2008 av monja
monja Skrevet 30. april 2008 #3764 Skrevet 30. april 2008 Kjenner at det gjorde godt ja. Mannen var oppe da og ga han mat, men jeg måtte opp og pumpe. Herregud, for en spreng det var. Nå sover han ute i vogna si. Han kan sove der i mange timer så det liker han. Hva har dere på de små når de ligger ute?
Catus Skrevet 30. april 2008 #3765 Skrevet 30. april 2008 Så flott han har lagt på seg, Bippe. Skikkelig fløte som flyter hos deg og Her gikk junior opp 1030 gram fra hjemreisedagen på sykehuset til den dagen han var 3 uker så det er fri flyt her og. Men det er jo bare godt det da. Vaksine på så liten pjokk høres ikke noe særlig ut. Jeg klarte ikke å være med da de tok prøver på sykehuset jeg, så jeg må innrømme at jeg er litt pinglete der. Ja, det er bra de spiser!. Men jeg var ikke nervøs for om han hadde lagt på seg. Vi så jo at han hadde vokst ganske mye, så vi var mer spente på hvor MYE han hadde lagt på seg. Og nesten en kilo på tre uker er sannelig ikke verst! Fløte ja.. Det var ikke så gøy å se den stikkingen nei. Særlig ikke da nålen bøyde seg inni armen hans. Men det gikk jo bra, og heldigvis er det 6 uker til neste gang. I tillegg tror jeg den neste er lettere å sette, så det blir sikkert ikke så mye knoting da. Hør da: Sov fra 21 til 04.15 Oj, for et sovehjerte han har! Dere er heldige!
Catus Skrevet 30. april 2008 #3766 Skrevet 30. april 2008 Her er det møkkavær for ørtende dag på rad. Så her blir det lite ute-soving og trilling, gitt. Jeg håper sola kommer snart igjen, for jeg er lei av å bare sitte inne! Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal kle ham med når vi skal ut, jeg. Jeg har jo voksiposen, men den er nok litt for varm nå. Så jeg ender vel opp med å legge Junior på skinn og bruke dyne over. Kommer vel til å kle ham i langermet body, bukse, strikkejakke, sokker og bomullslue. Lurer på om det blir for mye? *grønn og uerfaren* :klø:
blåmeisa Skrevet 30. april 2008 #3767 Skrevet 30. april 2008 Stakker lillemann han sliter sånn med hard mage, han trykker og trykker!!Har prøvd med litt malt så får håpe det hjelper fort for han!
Catus Skrevet 30. april 2008 #3768 Skrevet 30. april 2008 Her er det også litt magetrøbbel i blant. Men her er det luftsmerter som er problemet, ikke hard mage. Det er ikke noe gøy når de bare ligger og trykker og trykker og man ser de ikke har det noe godt. Får håpe at malt hjelper for lillemannen din, Blåmeisa!
Trampe Skrevet 30. april 2008 #3769 Skrevet 30. april 2008 Her er det også trykking og trykking og atter trykking... Han begynte etter første stell halv fire i natt. Stakkars lillegutten min, jeg synes så synd på ham... han er jo så trøtt stakkar, sovner og dupper hele tida, men så våkner han av magevondt og trykker og trykker. Ingenting hjelper.
monja Skrevet 30. april 2008 #3770 Skrevet 30. april 2008 Malt hadde god effekt på storebror da han fikk MME, blåmeisa, så vi satser på det det løsner for lillemannen din ganske snart nå. Her har vi ikke hatt bæsjbleie på 3 dager nå. Ganske rart egentlig. Å gå fra 15 bæsjbleier om dagen til ingen. Men jeg håper nå det kommer en snart.
monja Skrevet 30. april 2008 #3771 Skrevet 30. april 2008 Her er det også trykking og trykking og atter trykking... Han begynte etter første stell halv fire i natt. Stakkars lillegutten min, jeg synes så synd på ham... han er jo så trøtt stakkar, sovner og dupper hele tida, men så våkner han av magevondt og trykker og trykker. Ingenting hjelper. Huff, så fælt at han har det sånn. Har du prøvd massasje for å få det ut? Eller legge han på magen når han er våken? Det trykker ut en del luft. Jeg bruker alltid å legge vår på magen før sengetid. Sinna blir han, men han fiser og raper så ut kommer det iallefall.
blåmeisa Skrevet 30. april 2008 #3772 Skrevet 30. april 2008 Akkurat nå har han sovnethan er sikkert litt trøtt av hele greien. Får skikkeligvondt av den trykkingen hans, får så lyst å hjelpe han. Nå må jeg vekke han får vi skal på helsestasjonen og veie han! Jeg har gitt en halv teskje i melken i dag også har jeg gitt han litt på smokken, men det har ikke begynt å virke enda. Tar det litt tid? Eller har jeg gitt for lite? Tror han liker smaken for han sutter iherdig på smokken
monja Skrevet 30. april 2008 #3773 Skrevet 30. april 2008 Akkurat nå har han sovnethan er sikkert litt trøtt av hele greien. Får skikkeligvondt av den trykkingen hans, får så lyst å hjelpe han. Nå må jeg vekke han får vi skal på helsestasjonen og veie han! Jeg har gitt en halv teskje i melken i dag også har jeg gitt han litt på smokken, men det har ikke begynt å virke enda. Tar det litt tid? Eller har jeg gitt for lite? Tror han liker smaken for han sutter iherdig på smokken Jeg husker ikke hvor mye vi ga, men jeg mener det var mer enn det. Iallefall kom det skikkelig bæsjbleier ikke så alt for lenge etter. Du skal se det kommer når han ligger på vekta Det hadde vært typisk. Men forhør deg om hvor mye du kan gi på helsestasjonen. Jeg tror du kan gi ganske mye altså.
Trampe Skrevet 30. april 2008 #3774 Skrevet 30. april 2008 Han ligger mye på magen monja, både på brystet mitt, på stellebordet og på gulvet. Jeg har massert og presset beina hans mot magen. Av og til funker det, av og til ikke. Det er så frustrerende! Han er ingen god raper, det har han aldri vært, men de siste dagene har alt gått så fint - helt til i natt. Og nei, jeg har ikke spist noe som jeg ellers ikke har spist. Det eneste jeg har forandra i kostholdet mitt er at sjokoladekaka jeg bakte forsvant på mandag, så jeg spiste ikke sjokoladekake i går. Kanskje det er kake han vil ha
LaraCroft Skrevet 30. april 2008 #3775 Skrevet 30. april 2008 Her slukes maten fort som fy... for så å slippe puppen i hosteanfall, med melk utover hele ansiktet og med melkesprut fra puppen som sprayer ned resten av ungen og så spises det i rolig tempo etterpå. Lærer aldri den ungen her... Samme skjer her Stakkars de søte små med trykke problemer - er det noe som kommer etterhvert eller er det slik fra start av??? Lillegutt er veldig flink til både å slippe luft og trykke med godt resultat, kan jeg forvente da at dette stopper opp?
pondusa Skrevet 30. april 2008 #3776 Skrevet 30. april 2008 Skravler med meg selv i dag: Termindag i dag! Startet dagen med å hive ut alt av matter, støvsuge stuen, vaske badet og sette på vaskemaskin. Bare litt sånn småsulling, for jeg klarer ikke bare sitte i en stol rett opp og ned. Har snakket med føden og skulle få komme etter tolv for litt mer modningsaku, så får vi se hva dagen bringer. Er nydelig solskinn og 16 grader ute!!
Elle_liten Skrevet 30. april 2008 #3777 Skrevet 30. april 2008 Håper d skjer noe snart da, Pondusa. Med all den akupunkturen du har fått så må d jo snart bli action. Jeg heier på deg! Vanskelig å surfe nettet nå, ja. *Sitter på ene siden av rumpa m pc'en ved siden av meg i sofaen* Auuua!
Trampe Skrevet 30. april 2008 #3778 Skrevet 30. april 2008 Det har ikke stoppa opp her ihvertfall. Han holder på støtt og stadig. Det verste er at han vekker seg selv når han trykker..så han sover dårlig. Og av og til kommer han med små skrik samtidig som han slår ut med armene, jeg ser jo at han tydelig får vondt. Skikkelig mageknip.
Catus Skrevet 30. april 2008 #3779 Skrevet 30. april 2008 Junior sov svært lite i går, men heldigvis sov han greit i natt. Han skulle ha mat annenhver time da, men det begynner jeg å bli vant til nå. Så lenge han sover bra mellom måltidene skal jeg være fornøyd. Jeg prøvde forresten pumpa i går. Det var i grunnen litt tungvindt, det tok ganske lang tid synes jeg. Desstuen måtte jeg sitte så langt fremoverbøyd at jeg fikk vondt i ryggen. Pumpa knirket jo også så fælt at jeg aldri i livet kan bruke den med folk rundt. Diskret og lydløs står det i bruksanvisningen. Yeah right! Junior tok heldigvis flaska med en gang og melka gikk rett ned. Jeg torte ikke å pumpe ut så mye, av frykt for at det ikke skulle være nok igjen dersom han ikke ville ta flaska. Så jeg pumpet ca 50 ml. Det var selvsagt ikke nok, så han fikk resten av kveldsmaten etter et bleieskift. Da ble han mett og god, og sovnet greit. Junior har ikke fått sovet stort i dag heller. Han har vært våken nesten konstant siden vi sto opp. Han sovnet imidlertid nettopp nå, og jeg håper det varer en stund til. Hører han småklynker litt innimellom, men satser på at han er så trøtt at han sover seg gjennom mageknipene. Stakkars, han har det ikke helt godt og mamman vet ikke helt hva godt hun skal gjøre for ham..
monja Skrevet 30. april 2008 #3780 Skrevet 30. april 2008 Dere som har mageknip barn. Har dere prøvd å gi dem litt sukkervann? Det lindrer og hjelper dem å få opp lufta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå