pondusa Skrevet 23. april 2008 #3521 Skrevet 23. april 2008 I dag er det onsdag. :åpplyser: Kjenner du noe i dag, Elle_liten?
Elle_liten Skrevet 23. april 2008 #3522 Skrevet 23. april 2008 Ikke en d****.... Beklager, men er litt deppa i dag. *Hormoner*(?) Snakka nettopp m sykehuset, og skal ikke inn før mandag til den overtidsvurderinga. Jeg er sååå lei av å gå her hjemme og tråkke rundt. Håper lillegutt har lyst til å komme ut før mandag. Han er hjertelig velkommen. Hvordan står d til med deg da? Hjalp gåturen i går?
pondusa Skrevet 23. april 2008 #3523 Skrevet 23. april 2008 Fikk masse kynnere og en solid gangsperre. Har vært til jm i dag, og alt var bare velstand. Hodet er fortsatt fullt bevegelig, så jeg må høre med føden hvilken policy de har ved vannavgang. Skal dit å få modningsakupunktur i ettermiddag. Ellers ny time til legen på mandag, da er jeg 40+0. Da jeg gikk med lillemor hadde jeg legetime kl 13 i uke 40+0, og kl 12.13 var hun født. Kanskje jeg skal gjenta suksessen denne gangen også?
marsy Skrevet 23. april 2008 #3524 Skrevet 23. april 2008 er det bare meg eller er det nesten umulig å finne babybukser som passer? Enten er de for lange i beina, eller kjempevide rundt midjen, slik at de sklir nedover når vesla ligger å sparker med beina i dag sover vesla så godt, så jeg har brukt muligheten til å begynne å rydde på boden... men nå skal jeg sette meg litt på balkongen og slikke sol
Trampe Skrevet 23. april 2008 #3525 Skrevet 23. april 2008 Så det er du som har tatt sola??? Det pissregner her... Her er det kiropraktor for alle penga. Lillemann har en skeivhet i øverste nakkevirvel, det er visst vanlig for setebarn. Vi har vært på behandling nummer to i dag, og skal om ei uke igjen. Veldig spent på om det funker...!
cilipili Skrevet 23. april 2008 #3526 Skrevet 23. april 2008 Lykke til, begge to! Håper det skjer noe snart..
Nicky B Skrevet 23. april 2008 #3527 Skrevet 23. april 2008 Huff. Her har amminga begynt å trassle seg til. Vi fikk en flying start hvor alt gikk strålende. Men nå virker ikke veslegutt så interessert i å suge tom puppen lengre, får han ikke til å ta skikkelig tak. Han dupper av ved puppen og smatter litt på den for "syns skyld" enda han er sulten. Det hjelper ikke å la han skrike seg skikkelig våken heller for i det han legges til puppen blir han stille og fortsetter med "kosesuginga". Med det resultatet at i natt var han konstant sulten, bare skrek og gråt. Kun avbrutt av kosesuging som stogget gråten noe og det romlet i magen hans og puppene var tomme, de fikk jo aldri fylt seg opp. Og jeg satt på sofaen til klokka var nærmere 5 i dag tidlig og gråt med. Blir så fortvilet! Og trøtt, ikke minst. Så dette har vært en fryktelig kjip natt og slitsom dag. På den mer hyggelige siden, så ringte sjefen meg i dag, de var på møte på regionkontoret og lurte på om de kunne stikke innom å hilse på meg og veslegutt. Og opp troppet de med blomst til meg og klær til den lille. Koselig!
Nicky B Skrevet 23. april 2008 #3528 Skrevet 23. april 2008 Ikke en d****.... Beklager, men er litt deppa i dag. *Hormoner*(?) Snakka nettopp m sykehuset, og skal ikke inn før mandag til den overtidsvurderinga. Jeg er sååå lei av å gå her hjemme og tråkke rundt. Håper lillegutt har lyst til å komme ut før mandag. Han er hjertelig velkommen. Her deppes det også i dag, men det er mer fordi amminga driver og knoter seg til. Og hormoner i bøtter og spann... Skjønner at du er lei nå, tenker fælt på dere som er igjen og sender masse fødevibber! Håper du slipper den timen på mandag.
Nicky B Skrevet 23. april 2008 #3529 Skrevet 23. april 2008 Noen som vet hvor det er blitt av den fødselshistorietråden på graviditet og spebarn forresten??
Trampe Skrevet 23. april 2008 #3530 Skrevet 23. april 2008 Den er der, den er bare ikke prioritert. Den lå på førstesida i går, så jeg regner med at den er på andresida nå hvis den ikke ligger på førstesida?
pondusa Skrevet 23. april 2008 #3532 Skrevet 23. april 2008 Var og fikk modningsakupunktur på føden i dag. Enten har hun truffet noe eller så er det tilfeldig, men jeg har hatt noen sinnsyke kynnere nå i ettermiddag. Måtte puste meg litt gjennom noen av dem. Er helt sikkert ingenting, men jeg ble plutselig klar for å føde. Tror kanskje jeg så smått skal lete frem litt småting til bagen nå. Siden fødslene mine har tatt hhv. 5 timer og 3 timer, fikk jeg beskjed av jm om å ikke drøye så lenge når jeg var sikker på at jeg hadde rier.
monja Skrevet 23. april 2008 #3533 Skrevet 23. april 2008 *lader mobilen* Så spennende, pondusa. Nå heier vi på deg
Gjest Hegepege Skrevet 23. april 2008 #3534 Skrevet 23. april 2008 Oioioi, så moro, nå heier vi på deg alle sammen her ja Regner vel med vi får beskjed når det skjer noe mer, kvelden er jo enda ung
pondusa Skrevet 23. april 2008 #3535 Skrevet 23. april 2008 Tror dere kan heie en liten stund, for jeg er ikke overbevisst om at det skjer noe i natt. Men vi rykker da stadig frem i køen. Det var den bagen ja. Sambo dro på jegerprøvekurs kl 18, så jeg måtte ta kveldsmat og legging før jeg kunne starte på noe. Og nå som ungene sover, vil jeg jo helst bare slappe av foran dataen...
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2008 #3536 Skrevet 23. april 2008 er det bare meg eller er det nesten umulig å finne babybukser som passer? Enten er de for lange i beina, eller kjempevide rundt midjen, slik at de sklir nedover når vesla ligger å sparker med beina i dag sover vesla så godt, så jeg har brukt muligheten til å begynne å rydde på boden... men nå skal jeg sette meg litt på balkongen og slikke sol Vi bruker stort sett sånne myke "joggebukser", ellers så har vi noen andre med strikk i midjen og nederst i beina. Har en olabukse med strikk i midjen, men den er for vid. Når det er strikk både i midjen og i beina, så sitter buksene på
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2008 #3537 Skrevet 23. april 2008 Her er det kiropraktor for alle penga. Lillemann har en skeivhet i øverste nakkevirvel, det er visst vanlig for setebarn. Vi har vært på behandling nummer to i dag, og skal om ei uke igjen. Veldig spent på om det funker...! Så godt å høre at dere får hjelp! Det er KISS han har?
Murmelmy Skrevet 23. april 2008 #3538 Skrevet 23. april 2008 Hei på dere og takk for gratulasjoner! Husk at man ikke trenger å vente på fødselstegn for at det blir noe action Lykke til jenter!
Elle_liten Skrevet 24. april 2008 #3539 Skrevet 24. april 2008 Da tror jeg at jeg tar en tur på sykehuset. Gåtur og sex funka som bare rakkern. Håper d ikke er falsk alarm... Har ingen sladris, men sender en PM til -Ea-, så kanskje hun ser den iløpet av dagen.
Nicky B Skrevet 24. april 2008 #3540 Skrevet 24. april 2008 Oi, oi!!! Heia, Elle _liten! (Og heia til Pondusa og!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå