Gjest Hegepege Skrevet 21. april 2008 #3501 Skrevet 21. april 2008 Såmoro, da har hun vel kanskje allerede et lite nurk i armene sine Dette er så spennende, glad jeg har fri idag Hvordan går det forresten med deg pondusa? Har du kjent noe mer? Satser på deg og Elle_Liten snart også
monja Skrevet 21. april 2008 #3502 Skrevet 21. april 2008 (endret) Melding klokka 10.04: Da er lillesøster her! Fødselen gikk supert og var over 3 timer etter sykehusankomst. Nå spiser hun og mamma og pappa er i storform. Gratulerer masse med prinsessa, Murmelmy Endret 21. april 2008 av monja
-Ea- Skrevet 21. april 2008 #3503 Skrevet 21. april 2008 (endret) Gratulerer Murmelmy!!!!! Da er det bare 2 igjen... Nesten som juleaften dette... Endret 21. april 2008 av -Ea-
Elle_liten Skrevet 21. april 2008 #3504 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer, Murmelmy! Har vært hos jordmor nå. Hadde ikke skjedd mye ift modning siden sist. Tappen var ikke helt avflatet enda, så d kunne ta noen dager til..... :dåne: Var så klar for tøyning av åpning i dag, og en tur på føden. Så føler meg litt skuffa nå må jeg innrømme. Nå skal jeg til overtidsvurdering på sykehuset om noen dager. (Venter på tlf fra dem.) Så får vi se om knøttet venter til da eller om han må ha et dytt i rumpa. Det positive er at d er et nyyyydelig vær ute! *tusle ut i solkroken*
Elle_liten Skrevet 21. april 2008 #3505 Skrevet 21. april 2008 Da er det bare 2 igjen... Nesten som juleaften dette... Hvis du ser nissen, kan du hilse fra meg og si at jeg ønsker meg et glass med modning og en stor pakke med hjemmesnekra rier?
-Ea- Skrevet 21. april 2008 #3506 Skrevet 21. april 2008 Hvis du ser nissen, kan du hilse fra meg og si at jeg ønsker meg et glass med modning og en stor pakke med hjemmesnekra rier? Har allerede bestilt rettstrikka pressrier til deg jeg.....
Elle_liten Skrevet 21. april 2008 #3507 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk!! Setter døra på gløtt her. Håper de kommer med Il tempo gigante.
Nicky B Skrevet 21. april 2008 #3508 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så mye til Murmelmy!!! til deg, Elle_Liten. *Blåser over til deg en stor porsjon av ekspressfødestøvet som angrep meg helt ut av det blå når gutten ville ut*
pondusa Skrevet 21. april 2008 #3509 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så masse Murmelmy. Begynner å bli tomt her inne ja. Jeg er 39+0 i dag, lillemor kom 40+1 og pondus kom 39+4. Når kommer smule tro?
Trampe Skrevet 21. april 2008 #3510 Skrevet 21. april 2008 Da er det bare to igjen? Tenk, snart er vi ferdige, dere! Gratulerer så mye til Murmelmy
pondusa Skrevet 22. april 2008 #3511 Skrevet 22. april 2008 Må vel holde litt liv i skravletråden sånn helt på tampen. Går med deg i dag da, Elle_liten? Håper du ikke er her jeg.
-Ea- Skrevet 22. april 2008 #3512 Skrevet 22. april 2008 Deter ikke mye livat her inne lenger.. Nei, dere får se å føde snart jenter, så vi kan samles i en bok igjen....
Elle_liten Skrevet 22. april 2008 #3515 Skrevet 22. april 2008 Er her nok jeg... Har sovet lenge etter en urolig natt. Mannen la seg først i går og når jeg skulle legge meg, fant jeg ikke halsbranntablettene mine. Luringen hadde jo selvfølgelig rydda dem bort. Til et kjeeeempelurt sted! Etter gräddeost og gjærbakst iløpet av dagen kunne d ikke gå bra. Kl 2 måtte jeg bare vekke han. I tillegg var knøttet i magen på turnstevne i natt + at jeg hadde kraftigere kynnere og murringer OG stikkinger nedover lårene. Håper d kommer noe godt ut av dette! Sånn: godt å få d ut... (Beklager, er bare litt frustrert over å vente og å ikke få sove) Nå er d Hapå og melk på menyen (halsbranntestet mat). Håper sykehuset ringer i dag og vil ha meg inn til sjekk snarest. Er d noe i gjære hos deg da, Pondusa? Blei ikke noe fullmåneføding på noen av oss....
pondusa Skrevet 22. april 2008 #3516 Skrevet 22. april 2008 Bare masse kynnere etter en masse gåing ute i solskinnet i dag. Håper du hører noe fra sykehuset snart da.
Gjest Hegepege Skrevet 22. april 2008 #3517 Skrevet 22. april 2008 Er her nok jeg... Har sovet lenge etter en urolig natt. Mannen la seg først i går og når jeg skulle legge meg, fant jeg ikke halsbranntablettene mine. Luringen hadde jo selvfølgelig rydda dem bort. Til et kjeeeempelurt sted! Etter gräddeost og gjærbakst iløpet av dagen kunne d ikke gå bra. Kl 2 måtte jeg bare vekke han. I tillegg var knøttet i magen på turnstevne i natt + at jeg hadde kraftigere kynnere og murringer OG stikkinger nedover lårene. Håper d kommer noe godt ut av dette! Sånn: godt å få d ut... (Beklager, er bare litt frustrert over å vente og å ikke få sove) Nå er d Hapå og melk på menyen (halsbranntestet mat). Håper sykehuset ringer i dag og vil ha meg inn til sjekk snarest. Er d noe i gjære hos deg da, Pondusa? Blei ikke noe fullmåneføding på noen av oss.... Åhh, det er noe dritt med halsbrann altså, og din er sikkert mye verre enn min var.. Men nå er det jo like rundt hjørnet da, vi får håpe det kommer noe snart Skal sende deg litt fødestøv jeg Bare masse kynnere etter en masse gåing ute i solskinnet i dag. Håper du hører noe fra sykehuset snart da. Nå har dere ikke vært her inne på en stund nei, eller i dag tidlig da :gjeiper: Kanskje noe er på gang?!?! Er jo så spent...
pondusa Skrevet 22. april 2008 #3518 Skrevet 22. april 2008 Neida jeg er her. Hatt kaffe besøk i ettermiddag og så har jeg vært på foreldremøte i bhg.
marsy Skrevet 23. april 2008 #3519 Skrevet 23. april 2008 Uffda, marsy, det hørtes ikke noe moro ut med såpass ventetid... Om det kan trøste deg litt så er lillemannen min kort i beina han også, men her skylder vi på dårlige gener fra pappasida mi Alt er forhåpentligvis i orden, og så får du heller prøve å fokusere på at hun er blitt så flink til å feste blikket Er nok jeg som står for korte-bein-gener her i huset Bortsett fra mannen er alle i begge familier ganske lave - så hun har jo litt å slekte på. Hun har blitt kjempeflink til å holde blikkontakt nå, så nå venter jeg bare på at hun skal begynne å smile skikkelige sosiale smil. Nå smiler hun bare skikkelig akkurat i det hun ruller bort fra puppen, mett og god, og er i ferd med å sovne når hun er våken trekker hun bare bittelitt på smilebåndet. Men i går fikk mannen et smil, etter at JEG hadde brukt hele dagen på å smile til henne... typisk altså! Ikke så mye aktivitet her for tiden... alt bra med dere jenter?
-Ea- Skrevet 23. april 2008 #3520 Skrevet 23. april 2008 er her jeg, men ikke lenge av gangen... sliter med det-er-så fint-vær-at-jeg-bare-må-få-med-meg-hver-eneste-solstråle syndromet...... *tusler meg ut i sola i dag igjen* *må huske solkrem i dag* Sliter med ammingen jeg da.. Vel, ikke så mye med selve ammingen, han spiser som en hest, men med det som er i mellom... har veldig vondt når puppene skal "fylles opp" igjen. gjør vondt helt frem til neste måltid nesten.. skal ringe ammehjelpen i dag tror jeg..... og så skal jeg ut å kjøpe meg en dyr og riktig ammebh....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå